Всім доброго здоров'я! З вами KINGSTER263, і це вже п'я~... А, стоп... Ні, це випуск №4.1 ... Хотів би одразу вибачитись за відсутність випуску №5, але не хвилюйтесь - він обов'язково вийде у вівторок, як і має бути! А ця стаття буде більше спрямована на доповнення інформації попереднього випуску, тому буде невелика за обсягом.
У цьому випуску я б хотів розповісти більше про демо-версію Street Fighter 6, в яку я вже встиг награти декілька годин та спробувати всі режими, яких виявилось не так багато, як я очікував. Але все одно буде цікаво, тому не затримуємось, і поїхали!
Fighting Ground
Хочу розпочати огляд не з першого режиму, де буде відкритий світ, а з того, який нам ближче та уявляється одразу, коли ми згадуємо про файтинги. Так, Fighting Ground - це "стандартний" Street Fighter. Коли я так кажу, маю на увазі те, що у демо-версії гри у цьому режимі доступні режим гри проти ШІ або друга, екстремальні бої (міні-ігри), гайд на базові прийоми та окремо на кожного персонажа. У повній версії також будуть доступні режим історії, тренування, комбо-випробування, командний бій (скоріше за все 2vs2), онлайн режими(рейтинг, звичайні та лобі), а також більше доступних міні-ігор.
Тренувальні режими
Загалом тут нічого особливого, хочу виділити лише те, що інформація подається зручно та зрозуміло, через що навіть далекий від файтингів гравець зможе отримати основні знання для комфортної гри. Також хочу нагадати, що у грі доступні три типи керування:
- Класичний - це стандартний тип керування, який був у всіх частинах (6 кнопок атаки)
- Сучасний - це спрощений тип керування, який підійде новим гравцям (3 кнопки атаки)
- Динамічний - це найлегший тип керування, де ШІ допоможе гравцю під час гри (3 кнопки атаки)
Здавалося б, якщо є типи керування, які тобі самі допомагають грати, навіщо тоді брати Класичний і страждати? Якщо ви хочете почати серйозно грати у Street Fighter 6, тоді я НЕ РЕКОМЕНДУЮ використовувати Сучасний, а особливо Динамічний тип керування. У Класичному ви контролюєте кожен рух персонажа, і ніякий ШІ чи якісь інші причини не будуть вам заважати керувати ситуацією. Можливо Сучасний режим буде єдиним режимом у World Tour, але про це розповім пізніше.
Щодо індивідуальних гайдів, то деякі гравці знайшли хитрість, щоб мати змогу тренувати комбо на Рю чи Люка (доступні лише два персонажа). Треба увімкнути розділ, де гравця навчають використовувати Super Art 3 рівня, увійти у режим спроби і все - тепер можна спокійно тренувати комбо! Якщо комусь цікаво, то ось вам посилання на відео з непоганими комбо для Рю та Люка.
World Tour
Я отримав від цього режиму усе, що я очікував, навіть трохи більше! Спочатку нам показують прев'ю-ролик, у якому ми чуємо дискусію про силу, після якої я ще більше захотів стати одним з "тих вуличних дурнів, які шукають силу та самовдосконалюються".
З редактором персонажа я вже був давно знайомий, він начебто ніяк не змінився, але я скажу це ще раз - Sims 4 відпочиває.
(так, це мій власний аватар у грі)
(ні, в житті я не виглядаю так)
Після того, як ми зробили свого персонажа, ми бачимо, що знаходимось у спортзалі, а перед нами стоїть Люк, до якого прийшли тренуватись (відсилання на Зоряні Війни?). Він нас навчає базовим рухам Сучасного типу керування. Чесно кажучи, мені це не сподобалось, і я сподіваюсь, що можна буде в майбутньому обрати Класичний стиль. Але загалом, все начебто йде добре, Люк - гарний вчитель (ну і, будемо відвертими, я теж непоганий падаван).
Але один з учнів, Бош, каже, що Люк не надає потрібні знання, які будуть корисні під час реального бою. І щоб довести це, він напав на нас (ось, що з людьми робить темна сторона). Бій завершується нічиєю, і тепер, ми разом з Бошем вирушаємо до вулиць, де на нас чекають декілька квестів від знайомої Люка, Еліс. Як стало зрозуміло, вона має такий самий стиль, що і Чан Лі, у якої вона навчалась. Також вона розповіла, що є угрупування хуліганів, які можуть напасти у будь-якому місці, тому треба бути пильним, щоб не потрапити у халепу.
Ну, можна сказати, що ми підійшли до кінця режиму World Tour, бо це все, що є у доступі. Демо-версія дає трохи пограти у гру, але максимально зменшила можливості, щоб гравці все ще хотіли придбати гру для отримання доступу до всіх режимів. І знаєте, гра дійсно варта того, і при першій зручній можливості я б її придбав.
А я буду на цьому закінчувати. Чекайте на новий П'ЯТИЙ випуск у вівторок, а також приєднуйтесь до нашого Дискорд-каналу! Я там майже постійно сиджу, якщо є якісь питання - просто тегніть у відповідному чаті, і я обов'язково відповім!
Ставте свої вподобання та рогатого коня, пишіть у коментарях, який з трьох режимів Street Fighter вам подобається найбільше!
До нової зустрічі!
Топ коментарі (0)