Всесвіт "Зоряних Війн" вкотре розширюється, цього разу запрошуючи нас у світ контрабандистів та міжгалактичних пригод. Star Wars: Outlaws обіцяє стати новим віянням у франшизі, відкриваючи перед гравцями безмежні простори галактики та дозволяючи приміряти на себе роль крадія міжгалактичного рівня. Але чи вдалося Ubisoft створити гру, яка гідна такої популярної франшизи? Давайте розберемося разом.
Все має свій початок
Починається гра зі зборів злочинних синдикатів за спільним столом і представлення гравцю голови найвпливовішого синдикату у всесвіті "Зерек Беш" під керівництвом Сліро, який запідозривши інші синдикати у зраді страчує їхніх послів.
Після цього невеличкого вступу нас знайомлять із головною героїнею – злодійкою Кей Весс, яка готується до нової справи і її вірного супутника Нікса, який з радістю виконує всі команди Кей і також полюбляє брати грошики з чужих кишень.
Звісно справа йде не за планом, Кей потрібно тікати, але їй пропонують скоїти "Найбільше пограбування за всю історію", на яку наша героїня погоджується, бо це пограбування виведе її до вищої ліги.
Ціллю пограбування було обрано Сліро, голову синдикату "Зерек Беш", як найбагатшого і найвпливовішого лідера. Проте команда підставляє Кей, замість грошей змушуючи звільнити одного з агентів Повстання, а заплатити за роботу обіцяють колись згодом. Такий перетік справи не влаштовує нашу зламницю, тому агенти повстання фактично продають її Сіло, як ягня, скинувши на неї всю провину за злам і крадіжку. Але Кей вдасться втекти, і навіть викрасти космічний корабель з ангару Сліро, на якому втеча і відбулась.
На цій прекрасній ноті завершується пролог гри, корабель переживає жорстку посадку на планеті Тошара, а Кей оголошують в розшук із величезною нагородою за її голову. З цього моменту і починається шлях Кей Весс до здійснення мрії.
Громадський транспорт – не проблема
Після аварії на Тошарі, Кей зустрічає механіка Вака, який заборгував грошенята місцевому синдикату і просить нашої допомоги, а за це обіцяє відремонтувати корабель, який носить горду назву "Трейлблейзер". Але ж для ремонту необхідні деталі, запчастини і гроші, а планета велика і постає логічне питання "А як пересуватися?" – На допомогу одразу приходить Спідер, який Сліро люб'язно залишив на кораблі. Спідер – ваш найкращий друг і помічник на поверхні планет, а іноді навіть і в глибині.
Керування спідером зроблено чудово, ним легко кермувати, він швидкий, міцний і стильний. Його виклик виконується натисканням однієї кнопки, після чого він з'являється позаду гравця, як і інші засоби пересування в іграх. Спідер єдиний транспорт, та і взагалі засіб пересування, на планетах, тому Ubisoft зробили для нього можливість прокачки і покращення – отримуючи різні запчастини та виконуючи місії, гравці отримують необхідні матеріали для збільшення швидкості, запасу міці, покращення кермування, а також запасу "нітро" для вашого сталевого коня. Спідер має різні косметичні налаштування, які ні на що не впливають крім естетичного вигляду, їх можна купувати у торговців, знаходити у світі гри, або ж отримувати від синдикатів.
Але ж нам обіцяли космічні пригоди, а не лише наземне пересування! Не хвилюйтесь, для подорожей космосом Ubisoft люб'язно надали гравцям "Трейлблейзер", який після необхідного ремонту отримує змогу вилітати на орбіту планети. Трейлблейзер також можна покращувати, прокачуючи йому запас міцності, потужність зброї, швидкість ремонту, запас щитів і максимальне прискорення. Сам корабель має декілька різних видів озброєння, яке поступово відкривається під час дослідження світу гри. Серед озброєння доступні бластери і ракети.
На жаль, всі вильоти та приземлення – це завантаження замасковані під катсцени, точку приземлення можна обрати лише з орбіти, а просто політати над планетою до найближчого порту не вийде, але відчуваються вони безшовно.
Пізніше Трейлблейзер отримує можливість робити гіперстрибок до орбіт інших планет, це просто необхідність для виконання нашої мети – збір команди для "Найбільшого пограбування у Всесвіті". Гіперстрибок має час на заряджання, тому під час бою, або активного дослідження космічного простору викликати його неможливо.
Тримай друзів близько, а ворогів ще ближче
Всесвіт Star Wars: Outlaws контролюється Галактичною Імперією, бази якої ми можемо обкрадати. А також злочинними синдикатами, з якими можна будувати різноманітні відносини.
Всього в грі присутні 4 активні синдикати – "Pyke Syndicate", "Crimson Dawn", "Hutt cartel" і "Ashiga Clan"
Поліпшення відносин із певним синдикатом дає Кей можливість отримувати кращі типи завдань, вільно пересуватися територією синдикату, купувати рідкісні предмети у торговців, а також отримувати подарунки від керівництва.
Покращувати відносини із синдикатом можна різними шляхами:
-Виконання завдань синдикату
-Злив знайденої інформації
-Допомога у захисті космічних кораблів синдикату від піратів
-Вибір у завданнях на користь синдикату
Але пам'ятайте, що вибір на користь одного синдикату зменшує рейтинг довіри іншого синдикату, тому зважайте на всі рішення і крутіть ними для власного зиску.
Ви також можете таємно пробиратися до заборонених зон на території синдикату, але якщо вас помітять – ваша репутація знизиться.
Інша справа – галактична Імперія. Форпости Імперії розміщені по всьому всесвіту, в них можна знайти велику кількість корисних предметів, гроші, а також інформацію, яку з радістю у вас придбають синдикати. Але не загравайте з Імперією, бо при вашому виявленні буде піднята тривога, яка заблокує можливості для швидкого переміщення, а при надто агресивних діях з вашого боку на планеті з'явиться загін Death troopers, які бажають лише вашої смерті. Щоб здихатися цього загону смерті, треба викрасти картку їхнього командира і відзвітувати за успішне виконання місії.
Найкращий помічник у світі, і це не людина
Кей Весс подорожує всесвітом не одна, а в компанії надійного друга, найкращого компаньйона і просто супер милої булочки – тваринки Нікс
Нікс – це ваш рятівник і найнадійніший інструмент всієї гри. Він вміє вимикати сигналізації, відкривати зачинені двері, пролазити в любі щілини, відволікати ворогів, нападати на ворогів, закривати камери стеження, а також скоювати кишенькові крадіжки без страху виявлення.
На Ніксі зав'язані деяки загадки, де він має активувати недоступні вам перемикачі задля просування.
Також Нікс дууууже полюбляє смачно поїсти, в нагороду за смачну їжу Нікс отримує деякі нові можливості, такі як відкидання гранат назад до ворогів чи більша кількість жертв одночасного відволікання. Шукати їжу треба в містах, а процес її поїдання зроблений у вигляді QTE гри
Так працюють зламники
Кей Весс, як і будь-який інший крадій, має у своєму арсеналі пристрої для зламу замків і терміналів.
Процес зламу зроблений у вигляді міні-ігор – замок зламується під час попадання в музичний такт, а термінали шляхом підбору правильної комбінації символів. Насправді, іноді це починає підвішувати, особливо на місіях де не можна попадатися.
Деякі замки неможливо зламати, бо для них потрібна ключ-картка, яку Нікс вкраде для вас із превеликим задоволенням. Але щоб знайти в кого ця картка треба збирати чутки.
Також зі зламаних терміналів можна отримати інформацію де знаходяться корисні предмети, або на яку зону варто звернути увагу.
Правила бою і виживання
В арсеналі у Кей присутній бластер і гранати. Так, у головної героїні всього одна зброя, а зброя ближнього бою в грі взагалі відсутня. Через це бластер можна покращити, відкривши для нього два додаткових типи стрільби – електричними зарядами для протидії дроїдам, і вибуховими набоями для протидії всьому живому. Також бластер має "снодійний постріл" для непомітного усунення ворога на дальній дистанції. Також в арсеналі у Кей є заряд Адреналіну, який схожий за використанням на здібність Dead Eye з Red Dead Redemption, і дозволяє вбити до трьох ворогів одночасно на ранніх стадіях гри. Адреналін заряджається коли Кей знаходиться під обстрілами, і втрачається поза боєм.
Додаткові режими стрільби також дають змогу потрапляти до закритих ділянок світу, а також активовувати деякі механізми.
За сталою традицією ігор Ubisoft, у грі присутня зброя з обмеженою кількістю використань, яку наша героїня може використовувати на свій розсуд. Кількість такої зброї величезна – від світлових гвинтівок до снайперок і гранатометів. Проте носити її вічно не вийде, бо Кей її нема куди складати.
Через відсутність зброї ближнього бою дуже сильно страждає сам бій. Доволі смішно дивитись на те, як персонажка голіруч вибиває дух із штурмовика в повній амуніції, або вирубає ворога ударом кулака по шолому. Ближній бій і стелс-усунення виглядають дешево і абсолютно непотрібно.
Загалом бойова система в грі приємна, вона не перевантажена, і це плюс, але вона ніяка коли справа стосується ближнього бою – із ним все дуже погано.
Очки прокачки... а що це?
За що безмежно можна хвалити Ubisoft у Star Wars: Outlaws, так це за відсутність РПҐ системи, яка притаманна їхнім іграм. В грі абсолютно немає підвищень рівня, циферок шкоди, показників броні чи загальної міці. Вам не треба ґріндити рівні, бо ви не можете перемогти якогось бандюка з палкою через різницю в силі спорядження і це величезний плюс.
Натомість Ubisoft зробили отримання здібностей у майстрів своєї справи. Сенс такий, що вам треба знайти спеціаліста (майже всі основні йдуть по сюжету), і виконати його завдання. За це вам видадуть якесь покращення, або пристрій і відкриють можливість отримання додаткових здібностей. А спорядження дає лише бонус до якогось росхіднику, будь то гранати, хіл, або адреналін. Проте набори спорядження дають постійний бонус, як уникнення смерті, або відсутність перегріву бластеру.
Для отримання здібності потрібно виконати умови вказані на її картці. Після виконання цих умов, ви можете її вивчити. Загалом ці здібності не змінюють ігролад кардинально, просто роблять його приємніше.
Пан Ігролад
Грається Star Wars: Outlaws максимально приємно. Кей відчувається легкою, може лазити по сіткам чи виступам, має у своєму арсеналі гак-кішку для підйомів, спусків і перестрибування ям – це все паркур, який, звісно, не такий просунутий як в серії Assassin's Creed, але від цього гіршим не стає.
Варто зазначити, що підказки на які поверхні можна залазити вимикаються в налаштуваннях, тому можна відчути повну свободу паркуру.
Що зроблено незрозуміло, так це стелс. Він доволі простий.
Нікс відволікає ворогів, які після цього навіть впритул не бачать головну героїню. За спинами у ворогів можна хоч на голові стрибати, а вони на тебе не відреагують, але! якщо ви пройдете у зоні де стоїть сітка, або решітка і в цей час охорона буде дивитися у вашу сторону – вас викрито, починайте спочатку. Це насправді дуже дивно, і незрозуміло навіщо таке робити.
Кей не вміє плавати, будь-яке падіння у воду відправить гравця на чекпоінт. А лазання по вентиляціям перемикає гру на вид від першої особи, що теж доволі дивне рішення, але най буде.
Загалом весь процес стелсу витягують головоломки як потрапити від однієї точки до іншої, коли на локації багато камер і турелей, от вони бачать вас всюди, і для уникнення тривоги треба подумати який маршрут до цілі прокласти, щоб зменшити ризик виклику галактичної армади заради вашої зупинки.
Чим займатися в грі
Крім основної сюжетної кампанії, гра пропонує багато різноманітних побічних активностей. Ubisoft вирішили не засмічувати мапу знаками питання чи активностями, тому всі вони відкривають лише коли ви їх знайдете, або ж отримаєте інформацію щодо їхнього місцезнаходження.
Отримання інформації це ще один важливий аспект гри, ви можете як купувати інформацію у "пацюків", так і випадково підлухати в барі про загублені скарби, або людину як багато заплатить за одну маленьку справу. Механіка ця виконана простенько, але надає атмосферності гри.
Побічні завдання діляться на: проберись до забороненої зони і викради щось, достав вантаж з пункту А до пункту Б, збери залишки вантажу з корабля і т.д. відмінності їм надають особливі умови, такі як неможливість швидкого переміщення, або загроза бути вбитою з одного пострілу. Також присутні пошуки скарбів за спеціальною голографічною мапою.
Також в грі присутні аркадні автомати для відпочинку і встановлення власних рекордів, ставки на конні забіги і карткова гра Сабакк
Сабакк доволі проста, але цікава гра, в якій треба зібрати пару з найменшим значенням для перемоги. Щоб завадити іншим гравцям можна використовувати спеціальні фішки, або мухлювати. По Сабакку в грі присутній окремий квест, протягом якого треба стати найкращим гравцем у Галактиці.
Космос теж є ігровою зоною, в космосі можна грабувати каравани, захищати кораблі від піратів, а також рейдерити бази Імперії.
Ніяких вишок в грі немає, карта відкривається шляхом власного дослідження або шляхом отримання інформації від різних осіб.
Графіка і звук
Гру ми проходили на PlayStation 5 в режимі якості, і навіть в цьому режимі графіка була мильнувата. Режим продуктивності присутній, але в ньому бувають просадки кадрів, а сама графічна модель ще гірше.
Розчарувало, що це стосується лише відкритого світу, в камерних локаціях і на місіях моделі доволі чіткі і виражені. Також моделі другорядних персонажів доволі красиві, але масовка залишає бажати кращого. Схоже, що Snowdrop не справляється з такою кількістю об'єктив і через це доводиться йти на компроміс.
Візуально світ виглядає дуже красиво, пейзажі тішать око, а кожна планета виконана у своєму стилі, і це те, що варто побачити на власні очі.
Що мене засмутило, так це кінематографічні рамки з верху і знизу екрана, які включені за замовчуванням і з'їдають, приблизно 30% екрану. При відключені рамок гра просто розтягує зображення на весь екран збільшуючи шрифти, що іноді випливає у невеселу ситуацію.
Звук в грі чудовий, Ubisoft завжди вміли в красиву музику, а тут ще і всесвіт Star Wars, музика сильно доповнює те, що відбувається на екрані додаючи епічності дійству і глибше занурюючи до атмосфери гри
Різні відлуння, постріли, вибухи, кроки та розмови також мають чудове позиціонування. Двигуни космічних кораблів, Спідер, крики ворогів приносять насолоду для вух.
Висновок
Star Wars: Outlaws – це дуже хороша пригодницька гра і найкраща ААА гра Ubisoft за останні роки. Гра пропонує поринути у незабутні пригоди всесвітом Зоряних Війн і не розтягує штучно час витрачений на гру. В грі немає непотрібних механік крафту, виживання чи рольовки – це пригодницька гра без зайвих деталей зі своїми недоліками, але зроблена з любов'ю до своєї справи і до всесвіту Star Wars. Outlaws зовсім не схожа на типову гру від Ubisoft, під час проходження я навіть забував, що це гра від французів, нагадувало мені про це лише плашка Ubisoft в головному меню і окрема кнопка для додатного магазину під час перегляду мапи, яка наразі непрацює.
Я сміливо можу рекомендувати Star Wars: Outlaws всім поціновувачам якісних пригодницьких ігор по типу Uncharted.
Гра обов'язкова для проходження фанатам Star Wars, бо на вас там чекають сюрпризи🥰
Якщо не зважати на деякі повторювані місії, посередню графіку і жахливий ближній бій – Star Wars: Outlaws одна з кращих ігор у всесвіті Star Wars за останні роки.
Пам'ятайте, що більшу кількість багів виправлять перед, або після релізу, бо розробники знають про них.
Дякуємо за увагу і приділений час. Бережіть себе❤️
Топ коментарі (0)