Салют👋! З вами як завжди STELLARIUM.gaming і ми продовжуємо рубрику про створення нашої гри Great Hopes City.
Одне із найдискусійніших питань для розробників ігор (і не тільки) це питання рушія. Який із них кращий та в більшій мірі підходить для проекту? В нашому випадку відповідь була доволі очевидна: GameMaker Studio 2.
При виборі на чому створювати гру, ми враховували багато факторів, серед яких:
1. Складність освоєння.
Ми починали фактично із 0. Наші програмісти знали основні моменти програмування, проте не зустрічалися із рушіями подібного типу. В даному процесі ми задалися питанням: Чи зможуть учасники команди STELLARIUM в короткий проміжок часу освоїти базу і приступити до безпосереднього створення першого білда?
2. Успішні проекти.
Які якісні та фінансово успішні проекти виходили на ньому за останні роки? Пора загинати пальці: Undertale, Hotline Miami, Gunpoint, Hyper Light Drifter, Chicory, Katana ZERO і багато інших. А якщо хтось скаже: стривайте - так це старі ігри, що вийшли 3, 5, 10 років назад! Тоді ми відразу можемо додати в цей список Loop Hero і свіжий хіт індідеву Pizza Tower.
3. Підтримка та можливості.
Що може цей рушій і чи підходить він саме під наш проект? Не ручаюся казати за можливості GM в 3D, але в 2 чи 2.5D він зарекомендував себе як топик. Команда Yoyogames створила багато мануалів та навальних проектів, а 4 рівні підписки (преміальна версія якої стартує щось із 2-2.5$ на місяць) доповнюють всі необхідні можливості.
4. Персональний фідбек від наших програмістів.
Чи сподобався цей рушій команді? Звісно - це мабуть, найкритичніше питання. Неможливо створювати гру на рушію, який ти ненавидиш...хоча розробники із AAA тут би посперечалися.
І ось, немов на шоу талантів, GameMaker зібрав всі 4 "Так" і ми підписали угоду з... Обрали його як рушій. Чи жалкуємо ми про цей вибір? Абсолютно - ні. Незважаючи на всі складнощі та блокери, з якими ми регулярно зустрічаємося як і більшість команд розробників, рушій завжди викликав лише позитивну реакцію та стимулював нас розвиватися в рамках його можливостей та бустити власні скіли.
Фінальний акорд
А що у нас вийшло? Вже скоро дізнаєтеся при першому тестуванні демо-версії гри) А якщо ви хочете отримати копію демки🎮 першим, залиште коментар під цим текстом або напишіть нам в будь-якому зручному форматі!
І звісно ще раз всім дякуємо за підтримку та чекаємо в наших соцмережах - Twitter, Instagram та на інших платформах.
Додавайте Great Hopes City в список бажаного в Steam і до нових зустрічей, друзі!
Найстаріші коментарі (4)
Чекатиму на нові пости!
Дякуємо! То для нас стимул╰(°▽°)╯
Gamemaker це круто, значить зможемо випустити на консолях :)
Гарний вибір. Сам недавно його придбав за фул-прайс, коли ще не було моделі підписки, і не жалкую.