Чесно кажучи, у мене було не так багато очікувань від «чергової візуальної новели», як я думав. Я вирішив дати грі шанс лише тому, що арт заінтригував мене усіма цими драконами та дивними створіннями.
На виході ж в нас виявилась несподівано хороша історія, з елементами рольової гри, з битвами та глибоко проробленим лором світу.
Ідея
Основна ідея поєднати VN та RPG не є унікальною, але все ж таки досить нішевою і не найбільш очевидною при розробці. Особливо з власною історією про драконів(Ом'верай), та проробкою світу. Нічого миттєво не спадає на думку в такому поєднанні. Розробники пішли ще далі - вони додали повне озвучення двома мовами, що є величезним зусиллям для інді-індустрії навіть у наш час. Так-так, у грі є повноцінна українська озвучка, і грав я саме з нею(не бийте за скріни з англійською) Саме тому я вирішив дати грі шанс, відчуваєтся, як сильно її творці люблять свій витвір, яким хочуть поділитися. (1)
Механіки
Механіки в грі досить типові для жанру. Ми читаємо історію, взаємодіємо з персонажами та навколишнім середовищем, відкриваємо різні історії та шляхи, щоб просуватися вперед. На початку першого розділу ми можемо визначити свій клас і розподілити характеристики, які відкриють унікальну сюжетну кампанію для кожного класу. Крім того, оскільки гра також є рольовою, ми отримуємо певний досвід після взаємодій у діалогах, битвах та успішні перевірки здібностей, щоб підвищити свій рівень і отримати нові здібності та поінти до характеристик. Битви в грі більше схожі на «випадкові зустрічі», які можуть призвести до зміни сюжету, а в містах ми можемо купувати зілля і предмети або вивчати нові речі в лунаріумах.
Механіка виглядає круто, але після проходження кампанії за 2 класи (Захисник і Вчений) я повинен сказати, що ця система ще не повністю збалансована. Навіть більше, це схоже на «лінійну рольову гру», наприклад, якщо ви не змогли завербувати хоча б одного союзника до першої битви, граючи за Вченого, ви будете мати додатковий бойовий предмет, щоб збалансувати вашу потужність в бою.
З іншого боку, роблячи той самий вибір для класу Захисника, ви не отримаєте жодних балансуючих предметів або інших можливостей, тому перша битва буде досить складною, якщо ви граєте в гру на Класичній або вищій складності. Також, можлива абсолютно протилежна ситуація, у вас може бути шанс отримати все, що вам потрібно, і битви для вас закінчаться за 2-3 ходи, що теж не дуже весело, а в грі досить багато битв. (0.5)
Візуал та музика
Візуальний стиль захоплюючий і унікальний на мій смак. На перший погляд, це може здатися дивним, чим більше я грав, тим більше прив'язувавс до різених створінь та драконів (Ом'верай). Головні герої виглядають фантастично, але іноді фон може виглядати трохи заплутано (житло Азаріс, деякі поля битв). Маркери взаємодії дуже неочевидні та скоріше заплутують. Також мені не вистачило візуально знайомих елементів взаємодії, наприклад, точки інтересу на глобальній мапі не мають назв, але мають схожі знаки, це доволі услкаднює процес взаємодії та збільшує шанс повернутись на локацію де ви вже були і почати заново битись, а під час відпочинку ввечері, коли граєш з Аннором, то точки взаємодії весь час блимають, що ускладнює і без того взаємодію по таймеру.
... І тут музика приходить на допомогу. Музичні теми чудові і всі вони допомагають відчути момент у грі. Вона нагадує мені ігри з 90-х, я чую в музиці вайби FF, Starcraft і Zelda, але це не тому, що автори граються з ностальгією, а тому, що автор музики зробив чудову роботу. Разом з голосами за кадром - музика створює 90% атмосфери і рятує загальне занурення в історію. (0.5)
Історія
Історія та персонажі - найсильніша сторона гри (ІМХО). Цей перший розділ і пролог розумно представляють світ, персонажів і початок історії, тому вам точно буде цікаво прочитати принаймні наступний розділ, щоб побачити відповіді. Це звучить просто, але початок подорожі - це майже 60% успіху історії, якщо людям не цікаво, що буде далі, незалежно від того, скільки кліффхенгерів у вас буде в наступних розділах, ніхто ніколи цього не дізнається. Ця гра чудово починає історію. Персонажі тут здебільшого архетипічні, але в першому розділі достатньо часу, щоб представити їх у різних ситуаціях, щоб глибше розкрити їхні характери. Мені особисто подобається Герсті, і я зацікавлений у її ролі в цій подорожі. (1)
Мої думки.
Якщо бути об'єктивним - у цій грі є проблеми з механікою, не всі історії класів настільки ж цікаві, як і інші, а іноді інтерфейс дивний і ви можете зіткнутися з деякими технічними проблемами. Але, чесно кажучи, ця гра трохи більше, ніж може здатися на перший погляд, я б навіть сказав, що для мене вона стала гіден джемом, тому що в ній приємна атмосфера, чудова музика, інтригуюча історія, і вона відчувається цілісною і веселою. Мені сподобалося проходити кампанію за різні класи, щоб знайти додаткові елементи історії та перевірити різні бойові механіки та рішення. Це круто, не всі ігри можуть запропонувати таке просте, але веселе проводження часу. (1)
Це добротний візуальний роман і цікавий експеримент з рольовими іграми. Я можу рекомендувати її всім, хто любить хороші фентезійні історії!
Спочатку я думав оцінити гру на 3.5, але хочу віддати належне розробникам і оцінити її на 4/5.
Дякую вісникам Авіренти!
Топ коментарі (0)