Куток

Обкладинка для допису Як почати розповсюджувати ігри на платформі Steam?
Ternox для Статті для інді-розробників

Додано • Оригінал на indie.com.ua о

Як почати розповсюджувати ігри на платформі Steam?

Steam безумовно платформа номер один на ПК. Можна податися у GOG, або спробувати Epic Games, але продажі на цих майданчиках будуть помітно нижче ніж у Steam. Ще й потрапити на них складніше — наразі потрібно ручне узгодження.

Зі Steam все простіше. Платиш 3000 гривень і вперед. Так, кожен реліз у сервісі Steam коштує наразі 3000 гривень. І ця ціна ще може змінитися, адже орієнтир — 100 доларів.

Тож припустимо що у вас є гроші і ви готові створити свою сторінку своєї гри у Steam. Неважливо готова у вас гра чи ні, чим раніше ви створите сторінку гри — тим краще (звісно, якщо вам є що показати на скріншотах та у трейлері). Доречі, ці 3000 гривень вам навіть повернуть після того, як гра заробить більше 1000 доларів.

Реєстрація відбувається тут.

Звісно я вважаю що у вас уже є акаунт у Steam , тому я не буду тут описувати як зареєструватися на сайті. Якщо ж немає і ніколи не було, то раджу вам це зробити і покористуватись сервісом певний час, щоб краще зрозуміти де саме ви будете публікувати свою гру.

Ви можете захотіти створити новий акаунт розробника для цілей видання гри. Але це зовсім не обов’язково , тому що назву розробника потім можна буде вказати будь яку і вона ніяк не буде пов’язана з вашим іменем чи назвою акаунта.

Отже, ознайомтеся з усією інформацією, на сторінці Steam Direct , а саме заборони та обмеження). Почитайте все уважно, бо я не загострюватиму увагу на тому, що добре розписано в самому Steam. В кінці на вас чекає чудова кнопочка « Продовжити ».

Тепер треба ввести усі свої дані. Пройдемося по важливим полям.

Юридична назва

Тут можна сміливо писати ваше ім’я та прізвище, це означає, що ви соло розробник, або індивідуальний підприємець. На цьому етапі вам зовсім не обов’язково реєструвати ФОП, це можна зробити пізніше. Можете цього не робити і зовсім, тут вже за бажанням, але платити податки доведеться по-різному.

Примітка “ згідно банківських документів ” тут недарма. Так, звичайно, на цьому етапі вам вже потрібна картка VISA або Mastercard, або будь-який інший міжнародний рахунок у банку. Непогано мати такий рахунок у доларах, щоб не втрачати на конвертації, і конвертувати у потрібну вам валюту за необхідності.

Важливо вписати латиницею ваше ім’я та прізвище так само, як вас називають латиницею в банку. Для цього потрібно звернутись до банку, або пошукати потрібну опцію в електронному додатку банку, та отримати ваші дані для отримання swift-платежу. Наприклад, у Приватбанку можна відразу отримати всю потрібну інформацію через Приват24. Важливо це з однієї причини: якщо ім’я або прізвище хоч на букву відрізнятиметься, Стім не прийме вашу карту і не зможе надсилати вам гроші. Ім’я надалі можна змінити, якщо ви помилилися. Але все це знову перевірятиметься Valve, а ви втратите час.

Тип компанії

Тут вам, швидше за все, потрібно вказати Sole Proprietorship. Це означає, що ви соло розробник, або просто представник команди, яка не є юридичною особою. Скажу чесно, ніколи не реєстрував у Steam компанії, тож не знаю, як це все працює. Valve радить:

Якщо ви є співвласником вмісту разом з іншими людьми, вам необхідно заснувати юридичну особу для володіння цим вмістом та отримання платежів за нього.

Але звісно можна оформити це і окремо, якщо у вас є чіткий лідер, що візьме на себе зобов’язання виплачувати команді роялті. Податкові нюанси тут вже окрема тема.

Юридична адреса компанії

Тут вказуємо адресу реєстрації місця проживання, якщо ви Sole Proprietorship , або юридична адреса, якщо ви компанія. Все, звичайно, латиницею.

Угоди

Далі на вас чекають дві угоди — про нерозголошення та про дистрибуцію. З останнього договору дізнаємося, що нам дістається 70% від суми доходу. Також потрібно буде поставити три галочки та заповнити три поля.

Повне ім’я того, хто підписався — якщо ви самі по собі, то знову таки, таке саме ім’я та прізвище.

Посада підписанта: Owner. З телефоном та поштою все зрозуміло.

Здійснення оплати

Тепер потрібно купити слот під гру, близько 100 доларів, наразі це, як я і казав, 3000 гривень. Гроші з гаманця Steam використати не вийде, тільки окрема оплата. Сума буде відшкодована вам, якщо прибуток від продажу перевищить $1,000. Її потрібно платити за кожну гру, яку ви бажаєте релізити, навіть безкоштовну, але за безкоштовну гроші не повертають.

Введення платіжної та податкової інформації

Далі вам належить вписати необхідну інформацію про ваш рахунок, куди приходитимуть щомісячні виплати. Як я вже казав, вам потрібно отримати дані від банку для отримання swift-платежів. Тут потрібно вписувати ім’я власника рахунку , яке має співпадати з ім’ям у акаунті Steamworks. Сюди також треба написати назву банка (латиницею, спеціально для swift-платежів), SWIFT-код банку (близько восьми символів та цифр) та IBAN одержувача (дуже багато цифр). Знову ж таки, у даних для отримання swift має бути уся інформація.

Тип рахунку обирайте “ Поточний “.

Після цього потрібно заповнити податкову інформацію. У цій анкеті вписуєте усі свої необхідні дані латиницею.

Ключова річ, що вам потрібно зазначити, це TIN. TIN є нічим іншим, як вашим ідентифікаційним кодом. Тому вказуйте що він у вас є, пишіть свій ІПН у полі “ Іноземний TIN “.

Після того як заповнили анкету, зверніть увагу на ставку відрахувань.

Якщо вона дорівнює 10% то ви усе заповнили правильно. Якщо 30% – то податкова інформація невірна та треба спробувати знову.

Що це та чому 30%? Можна помилково подумати, що це ті 30%, які забирає собі Steam згідно договору. Проте ні. Це податок, який буде вилучатися з кожної покупки вашої гри, зробленої громадянином США. Однак, оскільки ви свідомий громадянин, що буде сплачувати податки у своїй країні, ви можете уникнути подвійного оподаткування.

Якщо ви усе правильно заповните то відсоток знизиться до 10% – саме таке пільгове оподаткування для громадян України. Нагадую, що це вплине лише на доходи з США.

Після цього треба почекати якийсь час поки вам схвалять акаунт. І усе, ви готові до публикації гри!

Далі потрібно буде створити сторінку гри у магазині, та з цим вже розібратися не так важно. Але якщо до мене будуть питання щодо цього, то я зроблю пост з найпоширенішими проблемами у поданні грі на майданчик Steam.

Підписуйтесь на телеграм-канал, щоб не пропустити нові пости.

А ще є:

Чат Український інді геймдев у Telegram

Твіттер-спільнота українських інді-розробників

Топ коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!