Як змусити гру працювати плавніше.
Назва налаштування | Попереднє налаштування | Примітка |
---|---|---|
Графічна карта | Виберіть Основний графічний процесор | - |
Дисплей | Виберіть Основний монітор | - |
Режим екрану | Повний екран [Ексклюзив] | Ексклюзивний повноекранний режим дозволяє отримати найкращу продуктивність у грі. |
Роздільна здатність дисплея | Рідна | Виберіть рідну роздільну здатність, щоб уникнути розмитих зображень. |
Співвідношення сторін | Авто | - |
Поле зору | Особисті переваги | Уникайте використання занадто великого кута зору, щоб уникнути зниження продуктивності. |
V-Sync | Вимкнено | VSync спричиняє затримку введення та має залишатися вимкненим. |
Частота кадрів | Без обмежень | - |
Nvidia Reflex | Увімкнено | Nvidia Reflex вимикатиметься під час кожного завантаження. Замість того, щоб використовувати функцію в грі, спробуйте ввімкнути Nvidia Reflex Low Latency на панелі керування Nvidia. |
Загальна якість | Custom | Ми точно налаштуємо всі параметри, тож не потрібно використовувати попередньо визначені налаштування якості. |
Якість текстури | Високий | Високий рівень чудово підходить для графічних процесорів із 8 ГБ відеопам'яті. Для графічних процесорів із більшою кількістю VRAM краще використовувати Ultra. |
Волосся | Високий | Це впливає на всіх NPC. |
Деталі об'єкта | Високий | - |
Якість ефектів | Середній | - |
Матеріали | Високий | Впливає на роздільну здатність усіх матеріалів ігрових поверхонь. |
Постобробка | Високий | - |
Згладжування | Середній | Це налаштування буде перевизначено вибраним інструментом підвищення частоти. |
Інтенсивність розмиття в русі | 0% | Motion Blur не рекомендується, оскільки це псує візуальну якість Stalker 2 . |
Глибина різкості | Високий | - |
Світлові вали | Увімкнено | - |
Різкість | Особисті переваги | Залежно від необхідної різкості, це може становити від 0% до 30%. Все, що вище, може зробити гру надмірною. |
Метод масштабування | DLSS/FSR | DLSS від Nvidia та FSR від AMD є чудовим вибором для підвищення масштабування. |
Якість масштабування | Баланс | Найкраще між чудовим візуальним ефектом і продуктивністю. |
Шкала роздільної здатності | 100% | Цей параметр буде замінено вибором DLSS або FSR upscalers. Інші методи масштабування вмикають повзунок масштабу роздільної здатності. |
Генерація кадрів FSR 3 | Увімкнено | Налаштування трохи збільшує затримку введення в Stalker 2, але також забезпечує приємне підвищення загального FPS. |
Якість затінення | Середній | - |
Глобальне освітлення | Середній | - |
Відображення | Низький | Одне з найбільш важких налаштувань у грі. |
Якість тіней | Середній | - |
Хмари | Середній | - |
Туман | Високий | - |
Небо | Низький | - |
Якість листя | Середній | - |
Дальність промальовки відображення | Високий | Встановлення низької відстані малювання збільшить спливаючі вікна текстури. |
Топ коментарі (2)
для найкращої продуктивности зазвичайно прибирають усі спецефекти і особливо зглажування, вимикають вертикальну синхронизацію, понижують розділу здатність гри, та мінімізують дальність промальовки, також рекомендується залочити фпс на 30, ще можна примусово виставити режим продуктивности в панелі кермування відеокартою.
ся таблиця точно не дасть найкращого фпс.
Без обмеження кадрів трапляється баг після смерті коли гра спускається до 7-10 кадрів