На цей раз хороший альбом не довелося шукати в глибинах андерграунду. Шинічі Осава вже давно визнана легенда електронної музики у себе на батьківщині і знаходиться на дуже хорошому рахунку на Заході. Mondo Grosso - один із його проектів і, як на мене, найуспішніший.
Кавер на трек Star Guitar від Chemical Brothers сподобався не тільки творцям оригіналу, але й зробив пана Осава помітним гравцем в індустрії.
Виходу "何度でも新しく生まれる" (оригінальна назва альбому) передувало справжнє затишшя. Композитор довгий час займався сторонніми речами: гастролював, писав музику для ігор (Якудзи, наприклад) та роздавав інтерв'ю західним виданням.
Свій останній альбом він випустив аж у 2003, а у 2017 повернувся зі справжньою перлиною. На фіти Осава покликав величезну кількість впливових вокалістів (UA ще на початку 2000-х записала спільний альбом із легендою рок-сцени Kenichi Asai; Etsuko Yakushimaru, яка виконала величезну кількість опенінгів та ендінгів класних аніме), а вишнею на торті став трек Labyrinth. Вокальну партію у ньому виконала чудова актриса Хікарі Міцусіма. Закріпити успішність пісні допоміг неймовірно гарний кліп. Нічний Гонконг, класний інструментал, чудова Хікарі!
Не хочеться ще окремо виділяти якісь треки, бо всі вони класні, але влітку 2018 в душу мені особливо запала Eraser. Але якщо вже почав, то 春はトワに目覚める(Ver.2) та 惑星タントラ заслуговують на окрему увагу.
Лайв версія Eraser. Басова партія Осави просто клас!
Класична схема з красивими кадрами та вокалісткою та появою Осави в самому кінці
Тішить, що Осава, після релізу альбому, знову набрав ударний темп. Написав саундтрек до хітового аніме Banana Fish, знову став вести свій інстаграм, активно заливати ремікси на soundcloud.
Топ коментарі (2)
мені сподобалось
пан Осава майстер - це точно