Куток

Дмитро Терпіль
Дмитро Терпіль

Додано

ЯРІК1

Я наразі шукаю роботу і проходячі співбесіди визначив для себе певні моменти рушія які я не знаю, певні моменти про які я тільки здогадуюсь, а певні навіть і не здогадуюсь).
З основних проблем котрі мені виділили на співбесідах, це недостатній рівень знань вебу, а саме нет коду (мультіплеєр), рендерніг пайплайн та знання Git.
Одразу скажу, що системи контролю версій, такі як от Git, я знаю достатньо і ніколи не стикався з проблемами що не вирішувались банальним мержем руками, та в цілому при нормальному воркфлоу і проблем не має бути. Особливо я не мав справ з Rebase, Chery pick. І навіть не можу уявити кейс де б мені хотілося б з недоробленої фічі взяти функціонал собі і щось робити(Так я роблю гіт з правила одна фіча одна гілка, є девелоп та мастер).

Окей, та далі, що ми маємо? Нам треба простий швиденький проект який би використовував технології мультіплеєру, та рендерпайплайн.
Якщо з мультіплеєром більш менш зрозуміло куди копати, то ось яку роботу можна зробити з рендером мені не зрозуміло. Тож я поринув у купу відосів про скріптейбл та інші рендер пайплайни. (Співбесіда з одним з наче як моцних євангелістів юніті взагалі поставила мене втупик коли він сказав, що ніякого скріптейбл рендер пайплайну не існує). То ж давайте розберемося, що таке ці рендер пайплайни в юніті, як вони працюють, нашо вони потрібні, та що ми можемо з цим зробити?

Для початку я пішов по відомим мені конференціям і знайшов доповідь Кирила Надіжного з DevGamm конференції у Мінську (Обережно, русек) З того, що я зрозумів. Scriptable Render Pipeline через те, що дає нам змогу самостійно написати рендер пайплайн, дозволяє викинути непотрібні етапи рендеренгу, та поміняти порядок кроків звичайного рендерінгу, що вплине відповідно на щвидкість.

Отже, нам відповідно треба придумати гру яка б відповідала і цікавому рендеренгу, та була б мультиплеєрною. Я згадав Tetris Multiplayer Ми мали доволі просту гру у відтворені з непоганими фічами (коли якийсь гравець закривав лінію, то він насилав певні дебафи противникам). З плюсів такої гри - можна грати одному, не важлива кількість мультіплеєрів, репетативність нескінченність, простота у створенні. Треба було обрати щось сзоже. Одразу на думку спав гугл динозавр в якого можна пограти поки нема конекту. Вікно можна легко масштабувати, можна придумати певні бонуси та дебафи, а також зробити легкий генератор. Одразу зрозуміло де буде мультіплеєр (синхронізація моніторів гравців та пересилання бонусів та дебафів), а також зрозуміло де можна погратися з рендеренгом. Спочатку я думав просто зробити рендер пайплайн який би зробив би крупнопіксельним три де зображення, та заглибившись в можливості , гадаю зможу порівняти результати гри.

Отже план такий:

  1. Реалізувати сінглплеєрну гру.
  2. Реалізувати мультіплеєр в ній.
  3. Реалізувати бонуси.
  4. Погратись з рендеренгом.
  5. Релізнути на всі платформи.

Тож нумо до роботи!

Топ коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!