Як я завжди говорив, проекти починаються зі слів:
Я вже скачав Unity!
Однак, почнемо спочатку з пари скетчів про загальний вигляд застосунку.
Ми бачимо, що у нас є головний ігровий екран, є побічні моніторингові екрани ворогів, табло зі скором, місце для бонусів. Виглядає доволі масштабовано. Гру хочеться рендирити в текстуру, а потім ті текстури програвати на екрані. Але почнемо з простого, зробимо демку гри та спробуємо пограти, раптом взагалі буде нецікаво!
Ну тут все по стандарту, URP юневерсел рендер пайплайн який ми ще модифікуємо, чи перепишимо!
Ну нам треба накидати на сцену куб що буде за динозавра, пару кубів обстіклів, та створити і підкрутити матеріали щоб чітко їх бачити.
Ну у нас є ініт функція що б сетапити обстікл десь за екраном, та задавати параметри. Також в нас є евейк в якому ми кешуємо трансформ.
Тестуємо та бачиму якусь неадекватну діч та згадуємо, що обстікли працюють через функцію Init(position, speed)
Дивимось на результат, однак кубик щось не зявляється, хмм, чому? може хтось здогадаєтсья? Скористаємось Сцен вью для цього
Отож , можна зрозуміти що ми скористалися чергою якось не так, і ми один і той самий обстікл кожну секунду й тригиремо. Виправляємо помилку!
Резултат вийшов такий - Імгур лінк
так, ну тут наче працює проблема лише в швидкості, виправимо!
Imgur link
так, вже краще, але давайте додамо трохи рандому. Використаємо рандом на інтеджерах бо нам треба дискредтність різниці в часі, це допоможе гравцю працювати з стрибками.
Тепер стало значно цікавіше лінк
Шось я якось замотався і ніяк не міг приділити час для того щоб доробити проект до управління гравця та банальної математики геймер лупу, тому поки що випущу пост так, а далі доповню вже в інших частинах... СОРІ....
Топ коментарі (0)