Доброго дня, я "художник"-початківець, який захоплюється створенням бекґраундів (Задніх фонів) з використанням 3d для ігор (вн) і.т.д. На самому початку, а це роки два тому, з'явилося бажання творити, але не було зрозуміло звідки почати.
У мене було натхнення, але не знання. І я почав вивчати інтернет у пошуках їх. За ці два роки я перерив безліч інформації. І хочу сказати, ось що, - спосіб, у якому використовується 3d, а після обробка, популярний, але неймовірно вузькоспеціалізований. І я зараз говорю про створення повноцінної 3d-сцени, а не розстановки болванок. Через це матеріалу зі створення таких ілюстрацій вкрай мало.
Ось я і захотів поділився посиланнями на художників і відео, де можна підкреслити сам процес і способи створення подібних ілюстрацій.
JP NIK - чудовий художник, 3d не використовує (Хоча на одному з малюнків використовував maya, тож можливо іноді для болванок);
Surendra Rajawat - ось крута робота, для розуміння як використовувати світло;
Voloshenko - Український автор з цікавими роботами, хоча трохи брудна, але дуже деталізована.
Vladyslav - Хороші роботи, українського автора.
Тут я виділив лише кілька людей, які мені імпонують, але насправді чудових художників величезна кількість. Можна просто вбити в пошуковику артстейшена "anime background", і ви просто потонете в кількості та якості.
Відео:
З 3d:
mclelun- є відео з 3d, але здебільшого тут можна підкреслити, те, як потрібно обробляти картинки, вже після 3d. Тут він часто фото використовує (Частини);
Olof Storm - Непогане відео, де є 3d, обробка і невелика анімація;
Посилання- погане опрацювання, але добре деталізована сцена, тож підійде для того, щоб подивитися, який вигляд має сцена у 3d;
Посилання - приклад того, як можна поєднувати 3d з фотобашем (використання безлічі фотографій для створення ілюстрацій, грубо кажучи);
Посилання 1, Посилання 2 - Корисні відео від Clip Studio Paint (точніше від ними запрошеного художника), тут показано, як легко можна накладати текстури і ставити сцени. До того, як я побачив ці відео, боявся доторкатися до створення своїх текстур;
Посилання - 3d + обробка;
Посилання - 3d + обробка, а також накладання всіляких текстурок;
Посилання - Мабуть перше нормальне відео, яке я знайшов по цій тематиці;
Посилання - Обробка.
Без 3d:
- Посилання - Відео від JP NIK, я дуже багато чого підкреслив звідси, в плані обробки та overdraw;
- Посилання - малювання рослин і неба;
- Посилання - без 3d, але дуже корисно;
Інші художники, які можуть надихнути або щось що може допомогти:
Svitlana Harkusha - дуже гарна робота з кольором;
Посилання - Для тих людей, які хочуть спробувати себе в беках, але не хочуть торкатися 3d.(Використовують google maps);
FZDschool - Школа одного з найкрутіших (а то й найкрутіших) художників-концептерів - Feng Zhu. Зайдіть у галерею і просто надихайтеся, це неймовірно круті роботи. Тут майже все з лайном, але багато, де використовується 3d як болванка.
Так, а тепер трохи поговоримо про програми та 3d:
Давайте виділимо кілька програм, про які я можу хоч щось сказати:
SketchUp - Дуже простий у використанні софт, вистачить пару відео, щоб розібратися в ній. Однак є свої нюанси, через свою простоту, деякі речі зробити дуже важко (як би дивно це не звучало). І щоб зробити щось нормальне без нервів, потрібно буде встановити плагіни. Загалом, якщо використовувати її для створення болванок, вона ідеальна. Уроки українською.
Blender3d - Ним я і користуюся (хто б сумнівався). Розібратися спочатку важко, а інтерфейс викликає зневіру, але загалом тільки мала частина всього, що в ньому є, буде вами використовуватися. Тож як то кажуть: "Не такий страшний чорт, як його малюють!". На відміну від скетчап, блендер вже "з коробки" має всі функції, які можуть знадобитися, тобто можна в ньому зробити майже 80% всієї роботи, тож встановлювати плагіни не обов'язково. Але все ж можна, оскільки деякі дуже корисні й зручні. Як плюс по блендеру неймовірна кількість гайдів в інтернеті (У Скетчап теж, насправді)
Відео:
Першим що я порекомендую, це знайти якийсь курс(Як приклад такий), який показує весь процес з початку до кінця. Після того, як ви його пройдете, найімовірніше, ви все забудете, але це нормально. Тут справа не в тому, щоб ви навчилися працювати з блендером, а в тому, що ви зробите повноцінну модель і зрозумієте, що ви в принципі можете щось створити... Раджу, після цього його обробити (Де? Напишу трохи нижче). Повірте, бачити закінчену роботу, яку зробили саме ви, це неймовірно:
Українськомовний канал, де можно підчерпнути деякі фішки - Артидокс
- 3d Max - це класика так би мовити, та й на роботу ви зможете влаштуватися, знаючи її, на відміну від блендера (Саме як 3d-шника. І я про великі студії). Про нього я мало що можу сказати, тож не буду :D Ну тільки згадаю, те що він платний, але є студентська безкоштовна підписка (Але там можна ввести будь-які дані, тож вважай, що безкоштовно). І начебто в ній сильних обмежень немає, тож можна спробувати.
Коротко про програми для малювання:
SAI Paint Tool - проста, і неймовірно зручна програма. Я нею користуюся, і люблю <3. Вона виконує все, на що розрахована;
Photoshop - стандарт індустрії, якщо ви зможете до нього звикнути, то це буде правильним для вас варіантом. Я його терпіти не можу (凸ಠ益ಠ)凸. А ще згадаю згадаю, що він дуже любить лагати :3. Ситуація, в якій ти нормально зможеш користуватися blender'ом, а фотошом буде лагати повністю реальна;
Clip Studio Paint - Найкраща, просто найкраща. Золота середина між фотошопом і саєм. Я дуже хочу перейти на нього, але просто не можу, занадто я люблю сай. Кліп студія має в собі всі функції, що тільки можуть стати в пригоді. Вони навіть змогли зробити зручну і не лагучу роботу з 3d, на відміну від фотошопу. Загалом я раджу його, якщо немає власних уподобань, то він ідеально покриє ваші потреби.
Усі програми (з тих, що я навів) для малювання платні, якщо що.
Хух, впорався (/ ̄(エ) ̄)/. Сподіваюся вам стане в нагоді, щось із цього. І так, ви б легко змогли знайти це все самі, але так зручніше ヾ(=`ω´´=)ノ"
Топ коментарі (3)
Дякую за таку корисну добірку.
Ну і вважаю за потрибне сказати що "стандарт індустрії" не означає найкращій. Просто великим студіям не вигідно переробляти пайплайн під новий софт. Так то Блендер уже став крутецькою софтиною. А якщо плагінів накинути то він буде дешевше і функціональніше за дідугана Макса.
Плюс, що зручно саме для фоновиків, у ньому є геометричні ноди, що дозволяють генерувати будинки чи навіть цілі міста із підготовлених блоків.
Купила CSP, чудова штука, ні разу не шкодую. Різних плюшок справді багато і це дуже допомагає, я кожен раз кайфую від процесу малювання там)
Я давно хотів навчитись малювати фони, а тут така файна добірка вийшла, і ось мотивація появилась, дяка вам за даний допис)