Куток

Nazarkon
Nazarkon

Додано

Провал Redfall і відповіді від Філа Спенсера

Вітаю шановна спільнота, я думаю більшість з вас, якщо не всі чули про просто прекрасний випуск нової гри від Microsoft, який знаменувався просто нечуваної критикою гри, через її стан. Багато геймерів поставити собі питання, а що далі?

Думка автора суб'єктивна і може не сходить з вашою

Недавно на каналі Kinda Funny Games вийшло велике інтерв'ю з Філом Спенсером, ми з вами пройдемося по ньому.

Угода між Microsoft та Activision|Blizzard

Тут я думаю нікого не здивує, що компанія Microsoft та й сам Філ Спенсер розчарований у тому, що угоду було заблоковано. Також Філ був здивований, що один з пунктів відхилення угоди є монополія у Cloud Gaming, якого що зі слів керівника Xbox поки не існує, тому і монополія там неможлива. Також було сказано, що вони продовжать працювати над угодою і буде апелювати рішення комісії.

На мою думку, від цієї покупки ринку не стане гірше, а стане тільки краще, бо у Microsoft є гроші, щоб фінансувати різносторонні проєкти і враховуючи скільки ігрових найменувань є у склепі Activision, то купівля принесла більше користі для гравців. Також варто врахувати, що Microsoft пропонувала PlayStation вигідні умови, але вони відмовились, що, як на мене, дурня, але все ж поглянемо як буде далі.

Redfall і вивчений урок

Філ Спенсер: "Я розчарований реакцією спільноти на Redfall - це не те чого ми очікували".

Коли почалась розмова про Redfall, голова Xbox почав з більш глобальних матерій. Спочатку Філ сказав, що для нього нема нічого важчого ніж приносити розчарування спільноті Xbox. Також зайшла розмова про те, що багато хто скаже, що у власності зараз багато команд, які по факту вміють найкраще робити одну конкретну серію ігор, але це не є політика Xbox і вони не будуть вбивати так зване "Креативне бачення" команд. Філ сказав, що основна місія компанії надати платформу, де кожна команда може на повну використати своє "Креативне бачення", щоб на платформі GamePass з'являлось якнайбільше різносторонніх проєктів.

Тепер конкретно, щодо Redfall. Філ Спенсер бере на себе повну відповідальність за провал даної гри й обіцяє підтримку даного проєкту, щоб привести його до належного стану. Також було сказано, що Arkane Ostin, має дуже хорошу метрику всіх проблем і бачить відгуки користувачів і вже працює покращеннями й режимом 60 fps. Ще він зазначив, що вони припустились помилки, коли не було сильно залучені у розробку даної гри, а просто дозволили студії працювати самостійно, більше такого не повториться. На додачу Філ згадав Starfield і сказав, що команда Xbox глибоко залучена в розробку і з даним релізом все має бути добре. І як остання вишенька на торті голова Xbox сказав, що вони все ж мають фокус більше на Xbox.бо це є аудиторія яка залежить від них напряму і приносить прибуток, тому будуть старатись надавати найкращий досвід у майбутніх проєктах.

Ну що ж, я цілком підтримую позицію Філа Спенсера, що треба давати командам платформу для креативу, але у всьому має бути межа. Ось ви надали платформу, щоб студія реалізувала, щось нове, яскравий приклад Hi-fi Rush, який ніхто не очікував, вона вийшла просто шикарна, але ось з Redfall - це конкретний провал. Брати на себе відповідальність — це сильно, але треба розуміти і я бачу, що розуміють, що підхід випустити кусок коду і потім вибачте не зовсім працює, тому маю надію, що це не просто слова, що вони покращать взаємодію між Xbox і купленими студіями. Ну власне чи ці слова правда, чи просто замилювання очей ми побачимо вже з наступними іграми від внутрішніх студій.

Битва поколінь чи просто свій шлях?

Філ Спенсерь поділився своїм бачення сучасного ринку, де Xbox намагається конкурувати. Все почалось з того, що Xbox зараз лиш на третьому місці серед конкурентів PlayStation та Nintendo. Також він сказав, що просто сконцентруватись на випуску хороших ігор на консоль — це не вихід, адже люди під час покоління PS4| Xbox One уже обрали платформу на якій мають багато ігор і зав'язані на обраній екосистемі. Натомість Xbox буде концентруватись на випуску хороших ігор на всі платформи, щоб надати можливість грати в ігри де і коли хоче гравець. На додачу Філ зазначив, що вони знають що хочуть розробники, а саме "Платформу для реалізації своїх проєктів" і Xbox це надає.

Ну що ж тут сказати, бачення досить цікаве, але я не зовсім розумію, чому випуску хороших ігор це не вихід? Просто, як на мене, надавати платформу для креативу розробникам — це класно, але хотілось би на консолях мати завершений продукт, а не гру яку ще рік потрібно правити. Власне я маю поки віру в Xbox і бачення Філа Спенсера, але наступні релізи покажуть, що ми можемо очікувати і чи варто.

Дякую за увагу і бережіть себе! Все буде Україна!

Саме інтерв'ю:
https://www.youtube.com/watch?v=yKwfEQ1eEyM

Топ коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!