Нова легенда Август Монтгомері Брінкман з псевдонімом "Балістик"
За умовами лору неперевершений, але егоїстичний стрілець вже мав шанс на успіх та славу, але в одному з матчів втратив свого дорогого напарника, який до того ж був братом дружини Балістика. Герой замкнувся в собі на довгі роки втративши зв'язок з навколишнім світом та зіпсувавши стосунки з сім'єю.
Одного вечора потопаючи в депресії та алкоголі Август дізнається з новин, що його син, Натаниэль, стане учасником смертельних ігор.
Зібравши волю в кулак та демонструючи, що ще не втратив навичок він пропонує угоду шоу-ранеру Едуардо Сільві. Гучне повернення легендарного Балістика на арену в обмін на безпеку та недопущення до змагань свого сина.
Щодо можливостей легенди:
· Пасивне вміння "Кобура" - дасть змогу носити з собою додаткову (третю) зброю в окремій комірці. На неї неможливо буде встановити "обвіси", але чи будуть вони автоматично перекидатись з активного слоту при зміні - поки невідомо.
· Тактична здібність "Шепіт" - дасть змогу герою вистрілити з спецільного пістолета та перегріти зброю противника. Це повинно збільшити віддачу та почату наносити невелику шкоду здоров'ю ворога при стрільбі
· Ультимативна здатність - тимчасове підсилення для себе і команди. На час роботи та у певному радіусі дії темп стрільби та перезарядки союзників і самого Балістика збільшиться, а також з'являться нескінченні набої. На час роботи ультимативки зброя у "Кобурі" отримає властивості золотої
Зміни на мапі Край Світу
Найбільших змін зазнає багатостраждальна локації у центрі мапи - "Фрагменти". Гравці вже досить довго висували вимоги до того, щоб спростити і збалансувати цю локацію. На сьогодні вона є найбільш "густонаселеною" та перевантаженою укриттями, конструкціями і лутом, через що, майже половина активних дії на мапі відбувається саме там.
Окрім цього мінорних змін зазнають інші ігрові зони, а також з'явиться тимчасова побудова "Зала Слави Апексу" зі своїми цікавинками, великодками і особливим спорядженням.
Перепрацювання рейтингової системи
Розробники не розкривають особливостей нових умов рейтингу, але мережею блукають чутки, що головним аспектом нововведень стане скіллозалежний матчмейкінг - коли суперників підбиратимуть більш точно відповідно навичок. А підвищення рейтингу буде значною мірою тяжіти до перемоги у матчі, замість отримання кіллпойнтів та виживання.
Система ж нарахування та обмежень досі в секреті. Єдине - стало відомо, що пороговий рівень доступу до рейтингових ігор збільшать з 20-го до 50-го. В свою чергу це повинно зменшити кількість "смурфів" та випробувати новачків на міцність перед тим, як ті підуть руїнити свої перші рейтингові матчі
Арсенал
Абсолютно нова система випробувань та нагород зброярської майстерності. Гравцям запропонують виконати глобальні завдання з певними умовами на кожен вид зброї. Для заоохочення розробники традиційно використовуватимуть косметику: бейджі, брелоки, банери, а найголовніші унікальні "зброярні" кейси з легендарними обгортками всередині.
Новий полігон для тренувань
Ще одне глобальне покращення гри, що натякає усім гравцям: тренуватись в Apex Legends - діло далеко не марне. На полігон додадуть нові конструкцій та забудову згідно вимог гравців.
Також варто чекати, що на полігоні з'являть нові сценарії для тренувань, активація ботів та система підрахунку ефективності. Це повинно позитивно повпливати на об'єктивну самооцінку бувалих гравців, а новим дати змогу влитися в шалений ритм гри у більш дружній симуляції.
Дякую, за увагу до моєї праці. Побачимось у іграх Апекс!
Топ коментарі (3)
Цікавий лор нового героя 👀
Згоден. У Хенка з Детройту і так життя складне було, а тут ще ігри якісь)
😂