Куток

Обкладинка для допису Дитяча гра на мобільні пристрої.
Олег Кондратюк
Олег Кондратюк

Додано

Дитяча гра на мобільні пристрої.

Всім привіт. Дуже файно, що з'явилася така українська спільнота. Бажаю успіхів та сподіваюся, що вона буде інтенсивно розвиватися.
Тепер до теми. Хотілося б створити дитячу гру-конструктор з невеличкими елементами маркетингу по типу ферм в українській стилістиці. Та я взагалі нічого не розумію у ігрових рушіях та програмуванні. Лише вчуся робити 3д моделі.
Як ви вважаєте: чи є можливість зібрати маленьку команду на "добровільних" засадах, чи такий проект є взагалі доцільним і чи то можливо зробити без вливання коштів?

Топ коментарі (6)

Звернути
 
ashlander profile image
ashlander

Трохи думок:

  1. Чи можна? все можна
  2. Скільки вашій дитині ? Підпрацбовую мольфаром-невдахою ). Частіше ідея дитячих ігор з'являється у батьків. І якщо я вгадав, то я знаю як воно, це весело. Із поганого, зазвичай ігробудуванням на ентузіазмі працюють молоді люди, і їм не дуже цікаві дитячі ігри. Тим не менше - не зупиняйтесь.
  3. Як було вже сказано - гра це час, а час це гроші, а ще сили, зробити гру це витратити і те і те, а ще кукуху, особливо коли результат здається все далі і далі. У вашому випадку буде дуже складно, не будучи обізнаним у рушіях це займе час на вивчення і тестування.
  4. Тепер буде не порада і не настанова, просто щось на подумати. Чи вірите ви у ктулху Чи граєте у настілки ? До чого я... розроблювати ігри на папері, від руки намальованих, зазвичай легше, займає менше часу, а значить швидше можна зіграти з дитиною і зрозуміти чи воно заходить. Варіантів завше більше ніж один.

І на сам кінець, тут є люди обізнані у рушіях, якщо ви сформулуєте концепт, як на вашу думку це може виглядати (зкиньте скріншот і скажіть - хочу як тут), вам можуть підказати якийсь простенький рушій. Але почніть хоча б з 3D чи 2D? А може вам підійде і вигляд аля майнкрафт (що може дуже спростити розробку) ?

Щасти

Звернути
 
oleh_san profile image
Олег Кондратюк

Дякую вам за детальну відповідь. В мене вже діти дорослі для таких ігор. Я просто наразі пробую скласти асет з якого можна було б стартувати в невеличкій грі, бо де не подивлюся у багатьох команд куди можна приєднатися завеликі для мене проекти. Мені як для хоббі цікаво бачити результат при помірній віддачі часу, бо майже весь час займає робота для забезпечення родини.

Звернути
 
ashlander profile image
ashlander

Окей, отже дитяча гра це не принципово? Тоді опцій буде явно більше.
Та й насправді що таке дитяча гра, є дуже багато простеньких ігор, що затягують всіх і на достатньо довго часу.

А от обмеження часу, хоббі і родина це вже суттєві обмеження. В мене була приблизно така сама дилема, і я викинув з голови робити щось важке (навіть не намагався збирати команду). І щодо важкого я не має на увазі супер круту гру, але і будь-який 3D, потім викинув 2D реального часу, мене більше тягне до стратегій, платформери не так цікаво (але зазвичай з них починають), зупинився, що те що я хочу і можу - щось покрокове. Далі викинув ідею анімації (не на часі), нехай це буде навіть статична картинка для початку, так я прийшов до двигунів візуальних новел. Із плюсів - результат одразу видно, мінус - потрібно вміти писати тексти, бо тут уже важливий наратив. Але я поганий приклад, все одно все зіпсував, і почав писати свій рушій а не гру. Вже роки два топчусь ). Але я знав, що це для фану.

Одразу напишу, я з цього що написав нижче нічого не тестував, і не компетентний.
Є доволі прості рушії для старту, заточені на певний вид ігор, наприклад "game maker". Ще мені наприклад дуже цікаво пощупати RPG in a Box - я його придбав давно але все не дійду. Тобто якщо є ідея в голові - то є рушії з якими можна зробити швидку демку,і нехай воно не виглядатиме мега круто, але бути достатньо привабливими, щоб в них почали грати.

Для мене видається, що для всього, що виглядає краще потрібно робити зрозумілий концепт, описати ключові моменти і справді шукати однодумців під нього. Зацікавити це ще те мистецтво. Та і знайти то пів біди, а втримати волонтерів на довгий період, це набагато складніше. Тут народ джеми пиляє, і постійно чую - починали 5 людей, закінчувало 2, а то і один. Але спробуйте, я пишу про те чого не робив.

Тред Тред
 
oleh_san profile image
Олег Кондратюк

Дякую, допрацюю ще асет наразі щоб була хоча б заготовка

Звернути
 
oleksiasis profile image
Oleks

Вітання! Відповідатиму виключно спираючись на той досвід, що сам маю.
Як не крути, ЗОВСІМ без вливань команду, може, зібрати і вийде, а от зробити щось плюс-мінус фінальне (в сенсі, для масового релізу, а, тим більше, якісне і націлене на дитячу аудиторію)... Доволі складно і таких випадків я знаю дуже небагато.
Можу порадити Вам трохи більше деталізувати ідею гри, яку ви хочете створити. Бо з опису у Вашому питанні я не впевнений, що зрозумів концепцію правильно. А без впевненості доволі важко сказати, чи вистачить у людини знань і сил взятись за проєкт. Як мінімум, можете назвати ігри-референси, на які варто подивитись, щоб правильно зрозуміти Ваш концепт.
Втім, як би там не було, бажаю Вам успіхів у подальшій розробці і сподіваюсь, що Вам вдасться втілити проєкт у життя :)

Звернути
 
oleh_san profile image
Олег Кондратюк

Дякую за відгук. Так як я це бачу це по суті гра містобудування схожа на те ж "Sim City", лише набагато спрощена механіка менеджменту до рівня скажем молодших класів.

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!