Перша Games Gathering в 2020 року особисто мені не дала досвіду, в той день я спав.
За 3 години до початку Games Gathering, я робив білд Erra: Exordium не спавши 48 годин, щоб було що показати людям. Це не було демо, це був саме “білд”. Була якась частина деяких локацій, декілька ворогів і все це було без звуку. Працювало це нестабільно. Любий баг потребував перезапускати гру. А що стосується звука, то він не був потрібен. Бо в павільонах дуже гучно, а навушники рідко хто буде одягати.
На виставці приймали участь інші члени команди, для яких це був також перший досвід... Поки я відсипався, хлопці віддувались по повній, їх було двоє. Краще за все брати участь втрьох.
Складнощі таких подій - це потік людей з якими треба спілкуватись. Постійні теревені з різними людьми не для інтровертів, тож для цього треба мати в команді балакуна? Ні, бо питання йдуть по колу, як петля… Тому після години біля стенду з грою, ви почнете прокачувати новий навик.
Перша помилка, яку ми зробили - це відсутність сторінці гри в Steam. Ми не хотіли відкривати сторінку, бо в нас не було, не те що робочого демо, в нас не було трейлера гри. Було не зрозуміло, навіщо мати сторінку, якщо немає якісного матеріалу. Так як це перший досвід, то він був помилковим, який був підтверджений на Games Gathering.
Люди після короткої сесії питали про сторінку гри в Steam. А в нас був тільки твіттер https://twitter.com/errathegame
Тож, не робіть так! Я впевненний, що ця помилка нам коштувала як мінімум сотню вішлістів.
Заведіть собі сторінку в Steam, навіть якщо в вас немає трейлера. Зробіть скріншоти. Якщо немає гарних скріншотів - зробіть колажи.
Можливо ви вважаєте, що якщо якість сторінки погана і вам соромно за це, то можу вас трохи заспокоїти. Вона не буде показана Steam іншим користувачам, поки ви самі не дасте їм посилання. Steam-у і так є що рекомендувати… Це як створити файл на сервері, до якого нікому немає діла.
Друга помилка - мала кількість і різноманітність фізичного матеріала, мерча або сувенірів. Ми створили флаєр і стікер та замовили сотню копій. І ще було декілька футболок з логотипом гри. Флаєра ніхто не раздавав, бо не було сенсу. Людей багато і вони проходять через всі стенди. Але людям було цікаво і вони брали на стенді флаєра… Краще зробіть багато різних стікерів, та роздавайте їх тим, хто пограє в вашу демо. Наші стікери закінчились дуже швидко.
Після Games Gathering ми обробляли інформацію та робили нові правки в план дій. Плануйте частіше, але не сподівайтеся, що план - це постійна величина.
Я дуже жалкую, що проспав той час. Бо треба було побачити як люди грають. Цей досвід - один з самих важливих. Живі люди, які вперше натискають на кнопки і отримують не те що очікують…
Erra: Exordium в Steam
Twitter гри
Discord гри
Мій twitter
П.С. на жаль я не знайшов фотографій з тієї події, тому вирішив показати свої емоції через Малдера та Скалі. Мені здається вони не тільки доповнили, а і повністю показали емоційну складову в цієї історії
Топ коментарі (4)
Дяуую, прям дали над чим подумати
будь ласка, мені приємно, якщо ця маленька історія комусь хоч трохи стане в нагоді
Цікаво, приймали участь в подальших конференціях/плануєте приймати в цьогорічній?
Плануємо закінчити гру, на конференції треба виділяти додатковий час, а його нема