Куток

Обкладинка для допису Diamond Rush: Ностальґічний стрибок в минуле
Some Oner для Ретро Куток

Додано

Diamond Rush: Ностальґічний стрибок в минуле

Передмова

Сьогодні до уваги читачів пропонується гра, скоріш за все, добре знайому більшості. Особливо людям, які провели своє дитинство в 2000-ні та 2010-х роках. Автор даної статті також в неї грав свого часу на своїй “нокіошці”. Отож сьогодні спробую радше нагадати, ніж познайомити із грою Diamond Rush.

Загальні відомості

Diamond Rush була випущена у 2006 році колишнім видавцем ігор для кнопкових телефонів — Gameloft . Гра є пригодницькою за жанром, хоча має елементи головоломки (оскільки гравцю доводиться добряче мізкувати над проходженням рівнів, а не лишень бігати по локації).

Ігролад або ж геймплей

Сюжет

Граємо за своєрідного Індіану Джонса, який мандрує по світу в пошуках скарбів та артефактів, зустрічаючи різні випробування та небезпеки на своєму шляху. Зав'язкою до всього проходження кампанії слугуватиме великий замковий механізм, котрий він знайшов під час однієї з подорожей по Ангкор-Вату, і для активації механізму потрібно знайти три магічні діаманти, щоб активувати його.

Опис картинки

Ось і замковий механізм, власне

Навколо пошуку цих трьох каменів й вертиться дана гра. Переповідати сюжет не буду, бо як такого його нема (до висновків про сюжет можна дійти самостійно). Тому перейдемо до самої гри.

Як проходяться рівні?

Як вже згадував вище, гра пригодницька за жанром, і звісно ж, головний персонаж має пронести свою п'яту точку через всі небезпеки, що чатують на нього.
Проходження рівня потребує від вас дослідження локації в пошуку брильянтів та ключів. Назбиравши мінімально необхідну кількість брильянтів та знайшовши ключі, гравець може прямувати до входу на наступний рівень.
Опис картинки

Пастки, телепорти та потаємні ходи

Якщо ще на початку проходження буде для вас легкою аркадкою, то вже пізніше доведеться перед кожним кроком думати двічі

Опис картинки
В процесі гри частенько доведеться повторювати певні дії, або проходити локацію знову, щоби все виправити. І тут можна висловити окрему подяку системі телепортів, котрі виконують функцію точок збереження. В разі потреби, гравець може вмерти, щоб переродитись коло останнього відвіданого ним порталу. Проте кількість перероджень обмежена, тому в разі порушення цієї межі гра без жодних сентиментів визнає поразку гравця.

Опис картинки

Чи не найприємнішою річчю в є знаходження потаємного входу в якусь скарбницю чи навіть на потаємний рівень, котрий є секретним. Проходження таких відгалужень, звісно, не є обов'язковим для проходження основної кампанії.

Опис картинки

Висновки

В сій статті ми спробували поностальґувати від однієї з мобільних Java-ігор. Попри обмежені можливості програмування тодішніх часів, розробники створили гру, що може зацікавити потенційного гравця своїм геймплеєм. Головною фішкою було поєднання кількох жанрів, тому ми отримуємо головоломку на тлі пригод та пошуку скарбів. Можливо, що в коментарях, знавці поділяться своїми рекомендаціями. Тоді як ця, огляд котрої була спроба зробити, посяде гідне місце в списку поцінованих ігор.

P.S. Буду дуже вдячний, якщо люди дадуть свої зауваження щодо тексту (хай навіть критичні) не лише з точки зору ортоґрафії та правопису, а й самого писання, щоби в майбутньому врахувати їх і надавати читацькому загалу якісніші статті.

Топ коментарі (2)

Звернути
 
gamefolklorist profile image
Фольклорист

О-о-о, моя улюблена гра дитинства, завжди брав у матері мобілку, щоб її зіграти. Але не пам'ятаю, чи пройшов я її, чи ні.

Звернути
 
bohdander profile image
Bohdan Kryvoruchko

Гра дитинства😭

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!