Я був приємно здивований перепройшовши гру, бо в спогадах, ця частина серії запам’яталася мені набагато гіршою ніж вона є. Розробники захотіли догодити всім гравцям і всидіти на всіх стільцях одночасно. Одягнений Принц як в Warrior Within, музика схожа на The Two Thrones, атмосфера The Sands of Time, а візуально нагадує перезапуск 2008 року, тільки без обведених чорним контурів персонажів. А з нового в The Forgotten Sands, історія про армію царя Соломона і бойова система, яка вийшла дуже спірною.
Бойова система
Особисто мені, вона не сподобалася. Принц реагує на команди з затримкою в дів-три секунди, що не приємно і потрібно постійно думати, чи встигне він нанести удар перш ніж це зробить противник. Так, вороги теж б’ють з затримкою, але вони беруть кількістю, в цій частині нападати можуть 15-25 противників одночасно. В таких випадках, доводиться перекочуватися в безпечне місце і починати атаку з початку.
Вороги намагаються перемогти кількістю
В арсеналі у Принца тепер тільки простий та сильний удари, які складається в прості комбо по п’ять ударів, забудьте про різноманітні комбінації з Warrior Within, тут все примітивно. Бойова акробатика теж перестала існувати як механіка, тепер не можна пробігтися по стіні вгору і в ефектному сальто ударити противника, або різко відскочити від стіни і завдати пошкодження. І це сумно.
На заміну всім цим прийомам, розробники додали різну магію стихій. Земля захищає від пошкоджень, вогонь залишає слід позаду персонажа і шкодить ворогам, лід, під час ударів, направляється ударною хвилею від головного героя в бік ворогів і так само завдає їм шкоду, а вітер розкидає ворогів в боки (судячи з опису, бо я це не прокачував).
Раташ - головний бос гри
Так в Forgotten Sands є проста прокачка. Вибиваємо з ворогів пісок, набираємо певну кількість і отримуємо один пункт прокачки, витрачаємо на магію стихій, більшу кількість здоров’я або зарядів магії і на силу пошкодження простих та сильних ударів.
В принципі до бойової системи можна звикнути, що я і зробив, але отримувати задоволення від неї, тим паче в порівнянні з Warrior Within, не вийшло.
Ігровий процес
Окрім боїв, в серії Prince of Persia, потрібно займатися і іншими справами. Розгадувати загадки, зав’язані на різних важелях і кнопках, намагатися пережити зустрічі з різними пастками і звісно ж бігати по стінам і виконувати ефектні акробатичні трюки. Все це присутнє і в Forgotten Sands та навіть придумали дещо нове. Маніпуляції з часом, звелися до однієї здібності – відмотки часу назад, все інше відсутнє.
Це вже класика для цієї серії ігор
Та на зміну прийшло керування водою, Принц може «заморожувати» воду. На локаціях є різні потоки води, якими можна керувати. По вертикальним потокам можна карабкатися як по стовпам, на горизонтальних розкачуватися, як на жердинах, а також бігати по воді, яка стікає вздовж стін. Таку здібність він отримав від джина і з кожною новою зустріччю, арсенал нових вмінь поповнювався.
Зустріч з джином
Наприклад, можна буде притягуватися до ворогів на відстані, що дозволяє перетинати великі провалля, можна буде відновлювати частини локації, яких вже не існує. Всі ці навички потрібно буде швидко комбінувати, щоб успішно проходити рівні. І після отриманні їх всіх, грати стає набагато цікавіше.
Сюжет
Історія розповідає про піщану армію царя Соломона. Принц прибуває в гості, до свого брата Маліка і застає осаду міста. Знайшовши свого брата, вони домовляється зустрітися в скарбниці Соломона, щоб за допомогою його піщаної армії перемогти загарбників. Принц зауважив, що з піском краще не жартувати, бо він це знає на власному досвіді, на це Малік відповів, що в нього немає вибору і за допомогою медальйону випускає пісок і все йде на за планом. Медальйон розділився на дві частини, які забрали обидва братів, і тепер вони намагаються все виправити.
Малік - брат принца
Сюжет вийшов досить коротким, що шкода, і досить передбачуваним. Всі «неочікувані» повороти вгадуються заздалегідь, а в фіналі я взагалі подумав: - І це все, ви що там взагалі обнагліли, отак обривати фінал. Та потім після титрів, показали кілька картинок з закадровим голосом Принца, ну хоч так…
Графіка, дизайн, музика
Візуальна складова мені сподобалася, гра досить красиво виглядає і навіть не віриться, що її вже 10 років! Все в порядку і з дизайном локацій. Я завжди був у захваті від дизайну в серії Prince of Persia, всі ті палаци, обсерваторії, сади, лазні, викликали захоплення і дивували своїм розмахом і архітектурою. Музика приємна і грамотно доповнює атмосферу та конкретні ігрові моменти. Деякі композиції мені нагадували Two Thrones і Sands of Time, та і інша музика дуже хороша.
Гра досить красива і непогано виглядає навіть зараз
Окрема похвалю анімації. Їх зробили плавними, красивими і різноманітними. Одних анімацій удару після перестрибування ворогів, приблизно штук шість, що мене порадувало. Деякі рухи перекочували з попередніх частин серії. Наприклад, добивання ворога біля стіни, один в один як і в перезапуску 2008 року. А деяких ворогів можна знищити добиванням, яке запускає QTE де потрібно нанести остаточний удар, коли меч засвітився, прямо як в Two Thrones.
Нагадало локацію з Prince of Persia: The Sands of Time, де можна було збільшити показник здоров'я
Висновок
Prince of Persia: The Forgotten Sands виявилася не такою вже і поганою грою, як мені запам’яталося. На мою думку, слабкою частиною гри виявилася бойова система і занадто коротка тривалість, що не дало змогу насолодитися всіма новими механіками. А всі інші моменти, притаманні серії, тут присутні і радують при проходженні.
Мій особистий рейтинг ігор серії:
Prince of Persia: Warrior Within
Prince of Persia: The Sands of Time
Prince of Persia 2008 року
Prince of Persia: The Forgotten Sands
Prince of Persia: The Two Thrones
Не пробачу Ubisoft, що вони відмінили Prince of Persia: Kindred Blades, а випустили замість неї The Two Thrones, тому вона і на останньому місці!
Посилання на мою рецензію гри в Steam тут - Prince of Persia: The Forgotten Sands
Топ коментарі (3)
я старий дід нормально грав тільки в оригинальну гру
Це той Prince of Persia, що 1989 року?
ага