Мій допис про наступну частину серії - Продовжуємо нарізати орків в грі Middle-earth: Shadow of War
Хороша гра вийшла у розробників з Monolith Productions. Симпатична графіка, класна бойова механіка, запозичена у серії ігор Batman: Arkham, цікава система взаємодії з орками під назвою «Немезіс» про яку я розповів пізніше і все це у всесвіті «Володаря перснів», мені все це дуже сподобалося.
Почну з системи «Немезіс». В чому її суть, в грі присутня ієрархія орків, вони постійно воюють між собою за краще місце у війську і таким чином стають сильнішими, знищивши противника. Та ще, якщо вони переможуть головного героя, то запам’ятають це і при наступній зустрічі, не забудуть прокоментувати та познущатися з цього приводу над ним. Тож, якщо часто програвати якомусь орку, це робитиме його не тільки сильнішим, а і гравець відчуватиме до такого противника особисту неприязнь та бажання поскоріше поквитатися з ним. Саме тому, мені було дуже цікаво воювати з орками у цій грі.
Також, цьому сприяла шикарна бойова механіка з серії ігор Batman: Arkham, яка ну дуже мені подобається і яка не набридала аж до самісінького фіналу. А ще цікавіше взаємодіяти з системою «Немезіс», стане тоді, коли Таліон, а так звати головного героя, отримає здібність «захоплювати» орків на свою сторону, бо з’явиться можливість просувати своїх підлеглих по ієрархічній драбині для власних корисних потреб. Окрім всього вище написаного, в арсеналі персонажа є лук для далекобійних атак і уламок меча/кинджал для прихованих атак. Роздавати хедшоти і ліквідовувати нічого не підозрюючих орків, мені сподобалося не менше ніж шинкувати їх мечем. А виконавши спеціальні завдання, можна прокачувати меч, кинджал і лук, при цьому їх зовнішній вигляд, принанні меча і кинджала, буде змінюватися, що теж порадувало.
Головного героя теж можна прокачувати і відкривати нові здібності, такі як: «Постріл в ногу», щоб противник застряг на місті, «Вогняна стріла», щоб підпалювати вибухові бочки, «Удар з тіні», щоб швидко телепортуватися до ворога і збити того з ніг, «Страта», щоб добити орка після серії вдалих ударів, «Приголомшуючий стрибок», щоб перестрибнути і одночасно приголомшити противника, «Осідлати карагора» це такі місцеві велетенські чи то вовки, чи то собаки і з їхньою допомогою можна нападати на ворогів, або просто переміщуватися по світу з комфортом та ще багато інший здібностей, що покликані урізноманітнити ігровий процес.
Трохи про сюжет. Він тут досить простий, але спостерігати за подіями мені було цікаво. Таліона разом з дружиною і сином, принесли в жертву послідовники Саурона, щоб викликати дух Келебрімбора, творця Перснів Влади. Але сталося так, що дух ельфа вселився в головного героя і він отримав надприродні здібності та можливість відроджуватися після смерті. Тепер Таліон стає на шлях помсти. Ось така проста зав’язка історії.
І на останок про графічну складову. Особисто я задоволений графікою і стилем гри, вона зарелізилась аж у 2014 році, а виглядає і зараз досить симпатично, особливо під час дощу. Зброя, одяг, різні руїни фортів, табори орків та і самі слуги Саурона деталізовані та намальовані напрочуд якісно і приємно. До графіки нарікань у мене немає.
А от до чого в мене є претензії, так це до скудності наповнення відкритого світу. Хотілося б бачити більше цікавих додаткових завдань і активностей, бо бити орків звісно весело, а от відкривати чергові вишки, збирати артефакти, які хоч і розповідають маленькі історії зі світу гри, але вони не настільки цікаві, стає трохи монотонно. Звісно, є ще завдання для прокачування меча, лука і кинджала, але і вони не сильно захопливі та добре, що хоч таке присутнє у грі, бо було б взагалі сумно.
Підсумок
Middle-earth: Shadow of Mordor – хороша проба пера і досить непогана гра, як на мою думку. Видно, що розробники хотіли зробити цікавий проект з унікальною механікою у вигляді системи «Немезіс». Чи все в них вийшло вдало – ні, чи потрібно їх за це сильно критикувати – я так не думаю. Чи варто ознайомитися з грою всім шанувальникам «Володаря перснів», скоріше за все так, хоча б заради того, щоб отримати задоволення від шинкування орків. Особисто я, задоволення отримував, але продовження під назвою Middle-earth: Shadow of War мені припало до душі трохи більше.
Посилання на мою рецензію гри в Steam тут - Middle-earth™: Shadow of Mordor™
Топ коментарі (9)
Нещодавно перепройшов другу частину. Перепройшов, по тупо забув, що вже її проходив.
Так ось, вона дуже добре себе почуває на Asus Ally, я би навіть сказам, що приємніше відчувається, ніж на лептопі, так що, якщо є портативка, радив би пограти в такому режимі.
У мене є тільки Nintendo Switch Lite, а там цієї гри немає 🤷♂️
А взагалі, портативки, то дуже класна річ. Вмостився собі зручненько і граєш в щось цікаве, особливо актуально під час відключень електроенергії.
Swich - краще, що я міг придбати :D
Класна консоль, тільки ціни на ігри дуууууже кусючі 😨
Правда, ще відсутність українського єшопа курвить :(
Згоден, було б класно, якби була присутня українська.
Гра непогана, як пролог до другої частини. Але монотонність набридає. Якщо проходиш сайди разом із основними квестом, то коли відкривається друга локація і "гіпноз" орків, то від завдань, де треба їхню ієрархію підбити, стає вже нудно грати
Ну так, повторювати ті ж самі додаткові активності на другій локації стає трохи нудно. Але якщо грати в цю гру коли просто хочеться побігати і щось поклацати, без навантаження сюжетом, то мені таке сподобалося. Правда потрібен певний настрій для цього 🤷♂️
Ну там і сюжету не так щоб багато дуже