Мені подобається постапокаліпсис. Після фентезі, він іде наступним у моєму списку улюблених сетинґів. Я давно хотів зіграти в RAGE, але думки про неї сильно різнилися і більше було негативних, тож мною було прийнято рішення відкласти ознайомлення на потім. Тільки нещодавно, це потім і настало.
Сюжет
У вступному ролику, розповідають про те, що на Землю летить астероїд, який може знищити все живе. Саме тому, уряд створив ковчеги в яких заморозили певну кількість людей, щоб через роки, вони змогли відтворити людство чи щось таке. Прокинувшись в одному з таких, головний герой, безіменний і мовчазний, виходить на поверхню де бачить постапокаліптичні пейзажі. Його тут же атакують місцеві рейдери, але так безславно згинути йому не дає проїзжаючий повз чоловік. Тут і починаються історія, протягом якої, головного героя будуть всі використовувати. То відправлять зачистити каналізацію від мутантів, то перестріляли бандитів, то з'їздити за припасами і так всю гру.
Сюжет мене розчарував. Він абсолютно не розкриває історію світу, не розказує чому уряд поганий і полює на людей з ковчегів, або ж, це так невміло показали, що я пропустив цей аспект... Ще й фінал вийшов зовсім поганим, навіть якогось боса в кінці немає і я даремно економив набої до найпотужнішої зброї.
Окрім сюжетних завдань у грі присутні і додаткові, але всі вони будуть відправляти в ті самі локації, що і по основній історії, а це вже не дуже цікаво і бажання проходити їх відпадає. А одного разу, навіть по сюжету відправили у ту ж саму локацію, тільки проходилася вона в зворотному напрямку. Розробники і самі розуміли, що так робити не дуже добре і після цього завдання видалося досягнення Dead City, яке було написано у джзеркальному відображення. Це хоч і було кумедно, я про досягнення, але хотілося би більшого різноманіття.
Стилістика і графіка
Стилістика RAGE мені прийшлася до вподоби. Це щось середнє між Borderlands і Mad Max. Кругом ржавий метал, залишки минулої цивілізації в вигляді занедбаних міст, а всі споруди, будинки і автомобілі відремонтовані з підручних матеріалів. А окрім цього, лише пустка і результати зіткнення астероїда з планетою. Саме стилістика і трохи меншою мірою ігровий процес, утримували мене в грі до кінця сюжету.
А от з графічної сторони у гри великі проблеми. По перше - якість текстур, вони тут дуже дивні. Персонажі, зброя і авто виглядають непогано, але поруч з тим, оточення то просто жах. Таке відчуття, що текстури оточення взяті напряму з ігор початку 2000-х і коли таке бачиш поруч з непогано намальованими персонажами, то це сильно б'є по атмосфері і зануренню в гру. Та і це ще не все, бо під час повороту камери стає помітне завантаження текстур, прямо на очах гравця. Тож, хоча в грі і присутні досить красиві пейзажі, вони не рятують її від технічної та графічної недосконалості.
Ігровий процес
Тут у гри все досить добре, бо творці DOOM знаються на шутерах. Видів зброї чимало, плюс у кожної є різні види набоїв, що збільшує їх варіативність і корисність. Стріляти приємно і весело. Набір для анігіляції противників тут приблизно стандартний: пістолет, два види автоматів, дробовик, снайперська гвинтівка, ракетниця, арбалет і енергетичний кулемет. Кожен з різновидів зброї корисний і стане у пригоді. Тільки під самий кінець гри, я почав втомлюватися від перестрілок, бо ворогів ставало все більше і вони почали «поглинати» в себе по цілому магазину набоїв.
Окрім стрільби, гра дає можливість їздити по пустці на різних автомобілях, які можна покращувати за рахунок виграшу спеціальної валюти в гонках. Самі поїздки по локаціях мені сподобалися, їдеш собі та інколи пострілюєш по ворогах на інших авто, а от гонки не прийшлися до душі. Видів гонок всього три: заїзд на час, звичайна гонка на три кола з можливістю стріляти один по одному і гонки по збору уламків метеориту, в яких перемагає той хто першим збере певну кількість. І ними пропонують займатися занадто багато разів, а після кількох заїздів робити це стає не дуже цікаво.
Музика
Музичний супровід гри непоганий. Під час перестрілок з людьми грають драйвові мелодії, а в битвах з мутантами музика була трохи зловісна. В містах звучать композиції, які нагадують мотиви Дикого заходу, що тільки додає грі шарму. В цілому, музична складова гри вийшла хорошою.
Підбиваючи підсумки, хочеться зазначити, що хоч я і не жалкую про витрачений час на гру, але мені шкода що у RAGE так багато проблем, які не дали повною мірою насолодитися нею.
Посилання на мою рецензію гри в Steam тут - RAGE
Топ коментарі (4)
3 рази вказали слово "текстура", але жодного разу не згадали про "мегатекстура" 😢 😢 😢
Вперше побачив такий термін як "мегатекстура", тож довелося гуглити, що це 😑 Дякую, що згадали про нього, тепер я дізнався щось нове.
скільки годин тре' бщоб закінчти цю гру?
У мене дев'ятнадцять з половиною годин пішло на проходження гри.