Куток

Обкладинка для допису VAMPYRський Dark Souls?
Rodan
Rodan

Додано

VAMPYRський Dark Souls?

Так, розробники дійсно використали деякі особливості серії Souls, але добре, що вони не створили нову Dark Souls, тільки вже в Лондоні. Хоча, я б і не відмовився від такої гри :) А запозичили вони не так вже і багато, а саме – використання витривалості для ударів і відскоків, тож за нею потрібно слідкувати, щоб у найвідповідальніший момент не залишитися майже нерухомим, і «відродження» ворогів на тих самих місцях де їх вже знищив гравець, після прокачки біля місцевого «багаття» - ліжка. Але тут є відмінність, після смерті, головний герой не переміщається на точку прокачки, як це було в Dark Souls, а відроджується на чекпоїнті та і всі накоплені очки для прокачки, не залишаються на місці гибелі, тож за це не потрібно переживати, як це було у все тій же Dark Souls. Гра досить складна, але як тільки я почав грати в Vampyr по правилам Souls, то гра стала трохи легшою для мене.

Опис картинки

Сюжет

Події гри відбуваються в Лондоні, на початку XX століття, якщо я не забув як правильно визначати століття. Видатний лікар на ім’я Джонатан Рід, повертається з війни до дому і з ним стається нещастя – він помирає, а точніше – його перетворюють на вампіра (в грі, вампіри називають себе - екон). Прокинувшись, Джонатан в приступі страшного голоду, вбиває свою сестру і тепер жадає тільки одного, знайти того, хто перетворив його на екона і помститися за смерть сестри. Та не тільки це стане основою для сюжету гри, буде і ще одна складова – знайти причину епідемії в Лондоні і усунути її.

Опис картинки

Основна історія частенько підкидувала неочікувані повороти, що інтригувало і змушувало з цікавістю проходити гру все далі і далі. Зі мною такого вже давно не було, в основному, усі сюжетні «неочікувані» повороти в інший іграх, я вгадував набагато раніше, ніж вони відбувалися, та не в Vampyr. Сценаристи молодці!

Порадували і додаткові завдання. Їх не надто багато, але в кожному розповідається маленька історія одного з мирних жителів, тільки в кількох потрібно було просто знайти і повернути предмет, та в основному – вони були цікавими. Шкода тільки, що коли в ході завдання постає вибір кому з персонажів здавати результати виконаного квесту, то цей вибір ні на що не впливав. Та все ж, гравець може взаємодіяти з жителями іншим способом і це матиме свої наслідки.

Опис картинки

Оскільки головний герой вампір, то йому потрібно пити кров і тут розробники придумали цікаву механіку. Щоб отримати більше крові для прокачки, необхідно дізнаватися подробиці про мирних жителів. Це можна зробити поговоривши з іншими персонажами, або прочитавши одну з записок чи пройшовши додаткове завдання. І от, якщо дізнатися все, поговорити з мирним жителем на всі нові теми, то заповниться шкала крові і якщо рівень гіпнозу позволяє, то такого персонажа можна відвести в затишне місце і поглинути його кров. Після цього, доля пов’язаного з поглинутим персонажа змінитися.

Прокачка

Отримувати очки прокачки можна кількома способами. Поглинанням крові мирних жителів, про яке я писав вище і виконанням додаткових завдань, або дізнаванням нової інформації і звісно ж в бою. Та за знищення ворогів, яких у грі чимало різновидів як людей, так і монстрів, дають набагато, ні не так НАБАГАТО менше досвіду. Наприклад, за поглинання одного мирного можна отримати від 1000 очок, а за знищення мисливця на вампірів 5 очок. Так як я одразу вирішив, що буду відігравати хорошого вампіра, який боротиметься із спокусою пити кров, то на старті гри я дуже страждав. Добре, що хоч за виконання завдань, як основних так і додаткових дають значно більше очок, ніж в бою, але все одно менше ніж за поглинання крові. Гра наче спеціально підштовхує бути істинним вампіром і висмоктувати кров, та і деякі жителі не такі вже і мирні, і в такі моменти мені було важко стриматися.

Опис картинки

А прокачувати є що. Це і просто збільшення здоров’я, витривалості, запасу крові (аналог мани), кількість переносимих патронів і баночок для поповнення того ж самого здоров’я, витривалості та запасу крові. А ще ж є купа вампірських вмінь. Я прокачував: удар кігтями, паралізацію противника, яка ще й викликала кровотечу і поповнювала мій запас крові, відновлення здоров’я за рахунок тієї ж крові, і ультимативну здібність, коли головний герой за кілька секунд атакує кожного противника навколо (та я її прокачав не сильно, то ж і пошкодження були не значні). Та цих здібностей є ще багато і кожен може вибрати, що йому більше підходить, плюс до цього, кожну атакувальну здібність можна прокачувати у двох напрямках. Словом, є де розгулятися.

Та і це ще не все, бо у Джонатана є зброя ближнього і дальнього бою і кілька допоміжних засобів. І все це також прокачується, урізноманітнює бої та доповнює основну прокачку, але все це робиться вже за зовсім інші ресурси, які можна знаходити в ящиках, сміттєвих баках чи з тіл ворогів.

Опис картинки

Атмосфера

Сюди я відніс графіку, дизайн і музику. І всі ці аспекти на високому рівні. В графічному плані, Vampyr виглядає шикарно. Нічний Лондон просто заворожує і кожна його частина по-своєму красива. І дощовий порт з його розкиданими біля берегів суднами, і кладовище з химерними та водночас дивовижними надгробками, і багатий район з красивими вітринами ресторанів, магазинів та парком. А внутрішній дизайн будинків, то взагалі відвал щелепи. Таких красивих і різноманітних інтер’єрів, я не бачив з часів Assassin's Creed Unity, а вони там були шикарними. Та і музичний супровід не відстає в якості! Композиції різноманітні і прекрасні, а для кожного району вони свої і я був приємно вражений, як скрипка може звучати по-різному і створювати різний настрій. То вона звучала приємно і радісно, то меланхолічно і сумно, то зловісно і жахливо.

Опис картинки

А ще, атмосферності грі додає увага розробників до дрібниць, таких як намокання одягу головного героя і подальше його висихання в приміщенні та зміна анімації ходьби під час підіймання і спускання по сходах, а ще, після смерті жителя, на кладовищі з’являється його могила, мало хто звертає увагу на такі дрібнички під час розробки. Ну і не можливо не похвалити сценаристів, за хороше прописування всесвіту гри. Вони придумали свої терміни для місцевих вампірів та інших створінь, їх історію і щось типу міфології і це не може не радувати. Якщо вони захочуть, то можуть створити цілу франшизу, де можна розповідати про різні епохи і робити різних відомих історичних осіб вампірами, пробачте – еконами, і все це буде гармонійно вписуватися в придуманий ними всесвіт.

Опис картинки

Підсумок

Можна ще довго розповідати про цю прекрасну гру. Звісно, є в неї і кілька мінусів, особисто в мене було три-чотири виліти, а плащ головного героя часто заплутувався за ноги і стирчав попереду, волосся персонажів, в деяких епізодах, було якось дивно підсвічене і здавалося білим, але все це не значні проблеми та плюси гри їх всі переважують. Я отримав величезне задоволення від проходження і хочеться перепройти її, щоб спробувати інші здібності, подивитися іншу кінцівку, бо вона тут не одна і зжерти нарешті тих покидьків, яких я помилував :)

Опис картинки


Посилання на мою рецензію гри в Steam тут - Vampyr

Останні коментарі (8)

Звернути
 
kedavrovna profile image
Kedavrovna

Вже котрий розпродаж думаю її взяти...і все ніяк не беру😅

Звернути
 
rodan profile image
Rodan

Мені гра сподобалася, тож я радий, що пограв у Vampyr 😊

Звернути
 
kedavrovna profile image
Kedavrovna

Рецензія зацікавила, думаю на зимовому розпродажі Vampyr буде мати більше шансів.

Тред Тред
 
rodan profile image
Rodan

На розпродажі можна сміливо брати, якщо ігри в подібному жанрі подобаються 😊

Звернути
 
__dc82dbc4c1c profile image
izox

чомусь преса у гри погана була на початку

Звернути
 
rodan profile image
Rodan

Я вже і не пам'ятаю цього, бо грав не зовсім на релізі 🤷‍♂️

Звернути
 
springman profile image
Mr. Springman

Проблеми з плащами, то така традиційна фішка ігор про вампірів (Привіт від VtM:B) 😅

Звернути
 
rodan profile image
Rodan

Мабуть, так воно і є 😅

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!