Куток

Обкладинка для допису Думай...те в чотирьох вимірах. Огляд Portal Reloaded
Shika
Shika

Додано • Оновлено

Думай...те в чотирьох вимірах. Огляд Portal Reloaded

Поки на мажорі по CS:GO вихідний день, з результатами challenger стадії, до речі, можна ознайомитися тута, я вирішив розбавити його оглядом на ще один мод для Portal 2.

Portal Reloaded - це безкоштовна, створена спільнотою модифікація для Portal 2. Вона була в розробці декілька років, а релізнулася відносно нещодавно 2021 року. Гра в досить іграбельному стані, за що можна подякувати автору цього моду.

Події відбуваються в межах Aperture Science, вони мають ту саму структуру випробувальної камери та чорний гумор, що й у двох офіційних іграх. Але найголовніше те, що у нас з'являється третій портал, який відкриває нам прохід, ні не у Потойбіччя, у майбутнє.

3 портали

Thinking in four dimensions - фраза, яка максимально точно описує ґеймплей цієї модифікації. Третій портал дозволяє нам переміщатися між минулим(або можна називати теперішнім) та майбутнім камери в якій ми знаходимося. При чому минуле виглядає досить сучасним та гарним, в той чай як майбутнє - зруйнованим. І через це я майже всю гру дещо плутався, далі зрозумієте чому.

Камера в минулому
Опис картинки

Камера в майбутньому
Опис картинки

Можливо ви подумали, що для рішення випробовувань нам доведеться використовувати 3 портали, але ні - треба 5. Ми можемо ставити наші дефолтні портали, синій та помаранчевий, як в минулому так і в майбутньому, ну і звісно новий портал, який дозволяє крокувати у часі. До речі, портали з іншого таймлайну можна підсвічувати, що дуже зручно, якщо ви забули де їх поставили. По суті, ви переміщаєтеся між двома дзеркальними зображеннями однієї камери головоломки, і саме такі передумови Portal Reloaded використовує для створення головоломок.

Опис картинки

Насправді модифікація досить дружелюбна, адже з початку гри нас знайомлять з її механіками поступово збільшуючи складність камер. У Portal Reloaded є два ключових правила пов'язані з переміщенням у часі. Перше полягає в тому, що якщо ви переміщуєте об’єкт у минулому часі, цей рух відображатиметься в майбутньому. Однак якщо ви перемістите об’єкт у майбутньому, це не вплине на його поточний еквівалент. Друге правило полягає в тому, що об’єкти з минулого не можуть бути перенесені в майбутнє, оскільки це порушує закони причинності. Майбутній об'єкт, однак, можна повернути в сьогодення. І саме через це я часто плутався, адже минуле виглядає сучасним, а майбутнє - зруйнованим. Але ця концепція головоломок захоплює мозок.

Опис картинки

Якщо перші камери не дуже складні і з ними майже не було проблем, то далі я зіткнувся з проблемою. Проблема в тому, що я намагався пройти камеру використовуючи тільки синій та помаранчевий портали, а міжчасовий портал використовував лише для переходу з одного в інший таймлайн. То ж в цій модифікації треба охопити концепцію чотиривимірного мислення і використовувати всі ресурси, які у вас є. Також є ще одна особливість, яка полягає в тому, що минулий і майбутній варіанти камер не завжди точно збігаються. Вікна в минулому можуть бути розбиті в майбутньому, тоді як відсутні підлоги в майбутньому можуть бути недоторканими в минулому. Ці відмінності відкривають нові шляхи, які є водночас додатковим головним болем і обережним підштовхом до вирішення головоломки.
Опис картинки
Якщо порівнювати складність головоломок у Portal: Stories Mel та Portal Reloaded, то як на мене у першій все ж складніші були, можливо, це через те, що я спочатку проходив її все ж таки, а потім вже Portal Reloaded.

У підсумку можна сказати, що модифікація хоч і коротка, але зроблена дуже якісно і дружелюбною до нових гравців, навідміну від Portal: Stories Mel(та і все ж таки вона безкоштовна, нічого взагалі жалітися :) ). Якщо ви фанат серії ігор Portal, то однозначно рекомендую. Вона досить круто розширює можливості оригінальної серії і завдяки цьому ви починаєте дивится на головоломки Portal під новим кутком.

До зустрічі, шановні!
Dante

Топ коментарі (3)

Звернути
 
thenikcd profile image
TheNikCD

Гарні модифікації, дякую за розбір, з'явилось бажання перепроходити і взятись за непройдене у всесвіті Portal

Звернути
 
fourfeeds profile image
Сергій

Наче і прикольна модифікація. Але... блін... прямокутний портал? Ну погано ж ця ідея виглядає. Ще й з такою яскраво-насиченим обведенням. Ех...

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!