Про Black Myth: Wukong не чула хіба що людина, яка взагалі не цікавиться ігровою індустрією, адже шуму і хайпу було багато ще до виходу гри. Особисто мене зацікавила ця гра ще з першого геймплейного трейлеру і розповідями розробників про 80+ босів і на перший погляд гра здавалася соулслайком, але це не так. Тому я не роздумуючи зробив передзамовлення і чекав релізу гри.
Сюжет
Гра починається з одного з найкращих опенінгів, які тільки бачила ігрова індустрія, а сам сюжет заснований на класичному китайському романі "Подорож на Захід". Тому, якщо ви хочете розуміти якісь відсилки або ж просто краще зануритись в історію гри та персонажів, то краще бути знайомим з оригіналом, але це все на ваш розсуд, бо сюжет і лор не головні особливості гри. Проте події гри відбуваються вже після подій роману, а граємо ми не за самого Манкі Кінга, а за так званого "Обраного", якому і доведеться вирушити у пригоду в якій він зустріне багато ворогів і цікавих персонажів.
Геймплей
Бойовка і битви з босами були прям рекламною кампанієї гри і саме на ці аспекти зробили ставку розробники. Власне, ця сама бойовка вийшла відмінною, босів тут справді не один десяток і що найголовніше вони майже всі унікальні. Тобто є трохи реюзабельності, але це не критично і навіть цілком логічно, бо створити повністю унікальних 80+ босів складно. Але про босів я ще окремо напишу. Щодо бойовки, то весь арсенал Обраного поділяється на "забивання ворога палкою до смерті" та спели.
Є слаба атака з якої робиться дефолтне комбо і є сильна атака, для якої треба заповнити шкалу фокусу і яку можна кобмінувати зі слабою або ж просто файно йобнути ворога. А феєрично вдарити палкою можна по-різному, адже є три стійкі, так би мовити 3 стиля бою: Smash Stance - який наносить більше всього демеджу із трьох, Pillar Stance - можна стати на палку, яка при максимальній зарядженості стає гігантських розмірів, і дуже ефектно розрядити нею по ворогу. Виглядає круто, але об'єктивно найслабша стійка. Thrust Stance - найкраща стійка майже в усьому окрім демеджу, який трохи менший за Smash Stance, моя улюблена. При першому проходженні ви скоріш за все будете користуватись лише однією(проте у вас завжди є можливість перерозподілити прокачку і спробувати будь-який білд), але в умілих руках комбінування двох чи навіть трьох стійок зробить ваш файт неймовірно крутим і видовищним, враження наче в секіро якесь граєш.
Також із дефолтного набору є атака за допомогою якої можна відбивати різні проджектайли ворогів, але я нею майже не користувався.
Спели це те чим НЕ варто нехтувати в цій грі(хіба що у вас такий челендж :D), бо вони тут дуже круті, корисні та імбові. Тут є інвіз, стан, приклик бібізян на допомогу, перевтілення з окремою полоскою хп та інші. Головна фішка, як на мене, що всі спели можна використовувати як для атаки так і для захисту. Умовно у вас буде ситуація коли у вас лоу хп, ви можете застанити ворога чи піти в інвіз і сейвово відхілитись та продовжити файт з ворогом. Тому не забувайте їх використовувати. Про такий спел як Spell Binder варто згадати окремо, адже він сильно змінює геймплей, бо забороняє використовувати спели, вессели та перевтілення, натомість дуже збільшує силу атаки і через цей спел є одні з найсильніших дпс білдів у грі.
Щодо спорядження, то тут є зброя, броня з купою різних ефектів і навколо цього можна будувати різні білди і знаходити те, що вам до вподоби. Я вже говорив про перевітлення в спелах і є ще одне перевтілення, але невеличке і короткочасне. Воно зазвичай дозволяє зробит пару ударів або ж прикликати різних істот собі на допомогу, також ці невелички перевтілення дають різні бафи, що приємно. Але найбільше, що мені сподобалось це фляги, які мають різні бонуси. По-перше, сама фляга не одна, а їх декілька і багато з них мають свій унікальний ефект як наприклад збільшення атаки після того як випив або ж повільне відновлення здоров'я у великих розмірах. По- друге, є Drinks, які також дають унікальні ефекти, в які можна помістити так звані Soaks, які можуть давати захист від певної стихії, підвищувати атаку або ж бафати спели. Тому комбінувати тут можна багато і знаходити, що вам більше подобається. Я вперше бачу подібну механіку естусу з соулсів і вона дуже крута, сподіваюся інші розробники примітять цю фічу.
Боси
Це те заради чого багато гравців чекали цю гру і не дарма. Як я вже казав босів тут дуже багато і майже всі вони унікальні. Від тигра, який знає бойові мистецтва до..жаби, яка захоче зализати вас своїм язиком. Босів ви будете зустрічати дуже часто і навіть не встигните відійти від одного як на вас чекає вже інший, тому дуже булки не розслабляйте і будьте готові. Скажу з власного досвіду, битися з більшістю босів було кайфово і я отримував задоволення, незважаючи на те, що більшість з них досить прості, і в цілому скажу за складність гри. Вона проста, якщо у вас є досвід в соулсах/соулслайках, але навіть якщо немає, то вона не буде дуже складною. Той же елден для новачка, як для мене, буде складнішим. Але попри все це гра все одно приносить задоволення. Але хочу зауважити суб'єктивно об'єктивний мінус багатьох босів гри. У багатьох босів є абілки, коли вони починають чи то літати чи то просто ставати камнем, короче кажучи мають невразливість. І під час неї вони починають показувати свої фінти та піруети, в той час як гравець рідко коли зможе щось протиставити цьому і буде просто стояти чекати поки бос налітається. Якби це були поодиночні боси, то окей, але їх було багато таких і чим більше їх було, тим більше мене це починало дратувати. Не критичний, але все ж мінус.
Левел-дизайн
Вся гра розділена на 6 розділів, кожен розділ це нова велика локація і в 4 з 6 є секретна локація, яка відкривається зазвичай виконавши квест. До речі, трохи про квести. В огляді на Lies of P я писав, що в ній є квест-маркери, які полегшують життя гравцям, і ось в Black Myth: Wukong вони також є(вірю, що в наступній грі Міядзакі-сана також будуть квест-маркери). І вже через ці маркери мені хочеться їх виконувати, плюс вони знаходяться в одній локації і не треба телепортуватися по всій мапі, щоб зробити клятий квест(привіт елден рінг). Нагороди за квести дуже щедрі, в одному з них, наприклад, ви отримаєте цілу дачу зі своїми хоуміс(насправді це просто хаб, але все одно дуже круто). Всі локації дуже гарні і можна побачити на що здатен Unreal Engine 5. Якщо перша локація кишкоподібна і більше як ознайомлююча, то починаючи з другої і по четверту це великі локації з купою секретів і проходити їх було одне задоволення. Але значний мінус це багато невидимих стін, які зроблени реально криво. Видно, що розробники не дуже досвідчені, з цим треба просто змиритися і сподіватися, що в сиквелі такого не буде.
А от п'ятий розділ це, майже, суцільний провал. Одразу видно, що не вистачило бюджету на неї. По-перша, сама локація дуже монотонна, це суцільний камінь з лавою. По-друге, реюзабельність ворогів: є ворог маленький камінь, камінь побільше і БОС камінь. Рятує цю погану локацію сюжет, персонажі і фінальний бос, який на відміну від фінальних босів 3 і 4 розділів, розйобний. Шоста локація вийшла щось типу відкритого світу? Але вона теж досить слабенька, там практично немає ніяких секретів, декілька опціональних босів та сюжетних. А от фінальний бос гри та секретний фінальний бос це win win, 12/10, INCREDIBLE! Фінальний бос буде тролити гравця певними способами, яких я в принципі ніде не бачив і це ВЖЕ робить його крутим, при тому що сам файт теж дуже класний. А от секретний фінальний бос це один з найкрасивіших бос-файтів, які я коли-небудь бачив. Якщо коротко, то там дуже жоско навалили аніме в хорошому сенсі. Щелепа прям відвисала під час файту.
Підсумок
Гра за перші три дні встигла продатися накладом в 10 мільйонів копій на всіх платформах, має 548 тис. відгуків на момент написання допису, серед яких 95% позитивні і ці цифри дуже вражають. Феноменальний успіх, в який трохи не віриться навіть. Гра не ідеальна і має свої проблеми, але навіть з ними вона дуже крута і раджу в неї пограти, якщо ви любите екшн-рпг і китайську міфологію, так тут є елементи соулслайків, але все ж це не соулслайк. До речі, розробники вже планують робити 2 доповнення, тому контента в грі буде ще більше.
Топ коментарі (0)