Сьогодні я хочу розповісти про проєкт, який, очевидно, дуже сильно надихається серією Shin Megami Tensei від Atlus, особливо першими її частинами. Я не пройшла демо повністю, АЛЕ(!) тільки через те, що не хочу собі сильно спойлерити повноцінний реліз, бо демка достатньо довга, щоб ви застрягли там годин на п’ять як мінімум. Сутністю, яку я хочу сьогодні представити, є Demonschool.
Віддалений острів от-от має стати місцем початку Апокаліпсису, під час якого демони невпинною хвилею атакують Землю і знищать її вщент. Зупинити їх може тільки остання спадкоємиця з роду мисливців на демонів. Разом зі своїми друзями їй потрібно буде протягом тижнів, день за днем, година за годиною, розслідувати дивні випадки на острові, боротися з гангстерами і, звісно ж, вбивати демонів! У вашій команді є: дівчина-не-готка (вона ненавидить, коли її так називають) Намако, яка захоплюється фотографією; позитивний хлопець Нут, спадкоємець наглядачів місцевого храму, який завжди підтримає своїх друзів; останній, але не менш важливий, хлопець-хімбо Дастін, який не полізе за словом у кишеню і захистить своїх друзів, не зважаючи ні на що. Якщо ви раптом засмутилися, що це всі доступні персонажі, то не варто, адже розробники обіцяють до 15 ігрових персонажів, з яких можна буде побудувати свою ідеальну команду. Ходіть до школи, будуйте стосунки, розслідуйте таємничі випадки, як-от, наприклад, з проклятою VHS-касетою, грайте в мініігри, виконуйте сайд-квести і досліджуйте острів — все це і не тільки чекає вас у світі Demonschool.
Це тактична JRPG з покроковою бойовою системою. У вас є 2 фази битви: планування і активні дії. Під час фази планування ви продумуєте, хто, як і куди ходитиме, і які це буде мати наслідки: чи то вбивство монстрів, чи то накладення на них якогось ефекту. Якщо ви раптом вирішили походити якось інакше, то у вас є можливість відкотити всі дії до початку поточної фази планування і все змінити. Як тільки ви впевнені в успішності ваших дій, ви переходите до активної фази, яку я б просто назвала «action». Коли ви увімкнули активну фазу, то ви можете лише спостерігати за тим, як виконуються ваші накази і як ходитимуть вороги, виходячи з ваших дій. У деяких супротивників є заплановані атаки, і ви бачитимете, куди вони планують атакувати, тому у вас буде можливість ухилитися. Звісно ж, у вас є ульта, яка унікальна для кожного персонажа. Які ж умови перемоги? Вбити всіх монстрів на полі? Аж ніяк. Вам потрібно вбити саме певну кількість демонів, інформацію про що ви побачите у лівому верхньому куті, а потім у вас стане доступним обряд запечатування, де вам достатньо лише одним персонажем дійти до протилежного краю поля битви.
Гра має доволі деталізований і приємний моєму оку піксель арт, а портрети персонажів під час діалогів наче вийшли з коміксів. Музика досить приємна, це щось на кшталт суміші з техно, привіт фанатам Stranger Things. Доволі цікавий момент: кожного дня у вас грає нова пісня, але вона грає ВЕСЬ день і змінюється залежно від ситуації тональністю чи взагалі новим набором інструментів. Мені ост дуже сподобався, і дуже шкода, що саундтреку ще немає у вільному доступі. Гра планується до випуску на всіх актуальних консолях, а в Steam мала вийти 13 вересня 2024 року, проте розробники вирішили вкотре (бо гра була запланована ще на 2023 рік) перенести гру на 1-й квартал 2025 року. Чекати не так уже й довго, тому сподіваюся, що перенесення пов'язане з тим, щоб випустити гру одразу і всюди.
Я всім, а особливо фанатам SMT і взагалі ігор від Atlus, рекомендую ознайомитися з демо, а в майбутньому і повною версією гри. Вона виконана неймовірно якісно, і якщо вам здається, що на кофтинці головної героїні є українське слово ВОЛЯ, то вам не здається, розробники зробили це навмисно. Щасти вам вполювати всіх демонів і врятувати світ від Апокаліпсису!
Топ коментарі (2)
~● Є якийсь пруф цьому?
x.com/necrosoftgames/status/154443...
x.com/necrosoftgames/status/181814...