Як приємно буває повернутися до чогось класичного, але в новій обгортці. Звісно, ніщо не замінить досвід гри у старі піксельні Final Fantasy чи Legend of Zelda, проте існують проєкти, які нагадують про класику та можуть подарувати схожі емоції. Коли ви, будучи дитиною, відкривали для себе новий фентезійний світ, який тільки ви владні врятувати. Хочу звернути вашу увагу на проєкт під назвою «Shrine’s Legacy» – натхненна SNES 16-бітна кооперативна RPG.
На початку історії вам розповідають про демонічне зло, яке колись хотіло знищити світ, проте його вчасно зупинили. Ви – нащадок древнього роду, що охороняє меч, яким колись був здоланий демон. Вашим завданням є не допустити, щоб щось сталось з єдиною річчю, здатною зупинити апокаліпсис. Згодом до вас приєднується таємнича незнайомка, яка знає все про вас, ваш меч і що саме вам треба робити. Разом ви вирушаєте в подорож на пошуки чарівних камінців, які нададуть вам сил назавжди здолати всесвітнє зло. Звучить доволі просто і типово, чи не так? Самі розробники кажуть, що головною темою гри є втрата, цитую: «Ви повинні бути готові до того, що ваші улюблені персонажі втратять речі, які для них дуже важливі. Є способи вплинути на кінцівку гри, і ви отримаєте назад те, що вклали в неї. Але не у всіх буде щасливий кінець». На шляху вам зустрінуться доволі кумедні персонажі, як-от тріо братів у масках мексиканських рестлерів, котяча пошта або скажена бабуся-алхімік, які відчутно контрастують з «дорослими, врівноваженими і спокійнми» головними героями.
Персонажі розвиваються за допомогою амулетів чи артефактів, які впливають на стати і займають певну кількість комірок (Здавалося б, до чого тут Hollow Knight?). Бойовка нагадує серію Seiken Densetsu/Mana – битви відбуваються в реальному часі, атакувати ворогів можна як у ближньому бою, так і за допомогою елементальної магії, яку можна міняти на ходу. На фанатів Legend of Zelda тут чекає персональне свято, адже сюжетні місії і локації представлені у вигляді данжів: піди туди, побий монстрів, забери ключ, пробіжи декілька кімнат, активуй кнопку, повернись назад, виріши головоломку, побий монстрів, використай ключ і зустрінься з босом. Я не є фанатом класичних Зельд, бо ще не грала в них, але тепер у мене з’явилось стійке бажання спробувати, бо це було цікавіше, ніж просто ходити по локаціям і затикувати монстрів до смерті. Додатково гравцям будуть доступні численні активності, наприклад: міні-гра з ловлі риби, арена-челендж і можливість попестити козенят :3
Візуально гра виглядає доволі аутентично, наче це дійсно якийсь проєкт часів SNES. За часи існування проекту графіка була повністю перероблена, стала насиченішою і більш деталізованою, що радує око. Те саме стосується і музики, до якої розробники підійшли дуже відповідально, цитую: «Ми переробили за допомогою автентичного програмного забезпечення для емуляції SNES з бітовою точністю! Тепер це звучить як музика, яка справді могла грати на Super Nintendo!». Наразі гра доступна в Steam, де ви можете ознайомитись з демо, і в майбутньому в EGS. Для власників Nintendo Switch є хороша новина: розробники планують портувати гру на консоль при досягненні $40k на Kickstarter (вже зібрано майже $37k).
У підсумку, хочу сказати, що «Shrine's of Mana» «The Legend of Shrine» кхм «Shrine’s Legacy» є продуктом концентрованої ностальгії майже у всіх її аспектах. Це є головною метою гри і, на мій погляд, вона чудово з цим справляється, проте я недостатньо стара, щоб повністю підтвердити цей тезис. Демо зайняло у мене до 4 годин, проте якщо грати в кооперативі, то можна затриматися там надовше, адже в демці є чим себе зайняти. Я рекомендую ознайомитись з цією грою, якщо ви фанат класичних RPG або хочете відчути цей досвід разом з другом. Особисто я повернусь до цього проєкту тільки якщо гратиму в коопі, але не можу сказати, що мені було не весело проходити її самостійно. Чи зламаєтеся ви під тягарем втрат? Або знайдете в собі сили рухатись вперед і врятувати світ? Щасти вам у ваших пригодах!
Більше оглядів різноманітних ігор і лор Колодязя Дивакуватих Сутностей в Telegram.
Топ коментарі (0)