Враження до гри
Про цю гру нині багато говорять в україномовному просторі, але з чим це пов’язано і чому думки гравців розділились? Це привернуло мою увагу і я почав розбиратись.
Перші враження
Перше, що кідається у очі - відсутність тренування і пояснень. Загалом, грі вони не є прям необхідними, да і подібне можна знайти у побідних проєктах, той самий Risk of Rain 2. Через відсутність наявності опису предметів до моменту підбору буває не дуже зрозуміло, чи настільки він тобі потрібен, але це питання пари ігор, після яких це питання пропадає, але може появитись пізніше, якщо предметів стане набагато більше.
Перший забіг пройшов доволі приємно, спокійно пролетівся по локації, знищуючи ворогів, відкрив декілька сундуків та вбив першого босса, загалом для проходження і спасіння відьмочки треба вбити 3 босса, останній вважається фінальним. Вороги нападають на вас волнами, даючи можливість спокійно пробігтись по зачищеним локаціям, повідкривати сундуки і просто насолодитись гарно розробленим оточенням.
Битва з босами проходить на спеціальній арені та виглядає цікаво. У самих ж босів є унікальні атаки, відчуваються вони по-різному і сам бій доволі динамічний, особливо коли ви назбирали предметів і маєте закляття. Отримувати їх, до речі, можна різними шляхами, проте основним є відкриття сундуків за зароблені монетки, за яких ще можна розблокувати помічників (доволі корисні і цінник не високий)
Також на перших забігах дуже не вистачало карти або якоїсь навігації. Так, пізніше стало зрозуміло, що поворот наліво чи направо приведе частіше всього до одної дороги, проте мені, людині яка, певно, має географічний критинізм, іноді важко орієнтуватись де саме на карті я знахожусь.
Понурення
Локації іноді здаються однаковими, проте не можу сказати що це сильно відчувається, адже у грі все ж таки вони різні і випадають випадково. Самі ж локації добре пророблені, відрізняються не тільки візуально, але і змінюють підхід до стилю гри. У одному рівні вам треба буде стрибати поміж гір, а на іншій - з прискоренням пролітати над водою. При цьому варто не забувати про ворогів, які теж у різних рівнях виглядають і ведуть себе по-різному.
Також надали велику увагу музиці, вона тут ідеальна і до неї питань немає. Чудово доповнює бійки і підлаштовується під те, що коїться у грі. У деяких моментах навіть хочеться прожимати ульту, аби просто повбивати ворогів під неї.
З хороших моментів у цій грі хочется виділити візуальний стиль та музику, наявність різноманітних ворогів, достатній набір предметів і реалізацію керування. Але поки гра на ранній стадії розробки випливає багато мінусів, через які то і з'являються суперечки у спільноті. Мені від гри не вистачило складності, адже пройшовши гру за 1-2 спроби відразу втрачається відчуття прогрессу, коли ти поступово вивчаєш поведінку ворогів, поєднання предметів і патерни атаки боса. Можливо мені просто випали хороші предмети, бо наступні забіги я відчував час від часу труднощі, хоча більше вони були пов'язані з особливостями локацій, а ніж з відсутністю речей. Деякі прокляті предмети навіть брати не хотілось, адже не знаєш їх дії (перший раз втратив половину ХП, що зовсім не сподобалось).
Висновок
В загальному цей проєкт манить до себе, особливо враховуючи малу вартість. Дізнавшись більше про розробників я побачив, що вони мають великі плани на гру і потребують підтримки спільноти. Отже я рекомендую взяти цю гру, адже вона вже варта на увагу, а з часом має тільки вирости. Але, поки для мене виявилося мало контенту, лору і реіграбельності, то чи варто саме грати у неї зараз я не впевнений.
Цей відгук більше просто розповідає про моє знайомство і моменти які, можливо, будуть цікаві розробникам. А тут він через те, що мені цікава саме ваша думка. Ті, хто грав - скільки часу у вас зараз і чи є бажання просто відкрити гру і пограти? Чи згідні ви з думкою, що гру варто взяти і відкласти на момент, коли розробники її покращать?
Топ коментарі (5)
Добре, що у висновку зазначено, що це скоріше інформаційна стаття, бо гра насправді є великою демкою, що просто демонструє основні механіки, але аж ніяк не повноцінним проектом(на момент виходу)
Так, саме тому і виникає питання, чи варто новим гравцям грати зараз, чи можна просто взяти і чекати поки її покращать. Адже є частина людей, що зараз погравши годину можуть банально про неї забути і вже не повенуться
якщо це демка, непогано було б плашку раннього доступу поставити, бо купуватимуть її як повноцінну гру
Ось і мені здалось, що негативні відгуки саме через те, що люди очікують повноцінну гру, а отримують контенту на пару годин, хоча це рогалик.
Як раз на релизі купив собі і двом друзям. Слава Відьмочкам!