Куток

Обкладинка для допису Перше враження від Outward: Definitive Edition. Мандрівка чарівним світом після болю і страждань. // Таверна «Чоні» #3
TheNikCD для Таверна Чоні

Додано

Перше враження від Outward: Definitive Edition. Мандрівка чарівним світом після болю і страждань. // Таверна «Чоні» #3

Огляд передає мої перші враження, особисті примітки й рекомендації, але не розповідає про гру повністю, адже у проєкті присутньо багато різноманітного контенту, який можна довго описувати та вивчати. Саме тому я поділюсь своїми першими враженнями, які допоможуть сформувати думку про гру і вирішити, чи підходить вам таке, чи краще почекати, поки у таверні з‘явиться повна рецензія.

Outward: Definitive Edition

Все написане актуальне на оновлену версію, яку ви зараз купуєте, адже, як кажуть у народі, “Oldward” важчий не тільки за рахунок балансу, але й через відсутність зручностей для гравця. Отже, при заході у гру, новачку рекомендується саме оновлена версія, так званий "канон" не порушить, а враження будуть кращі. Як мінімум, це помітно погравши 5 годин у стару версію, коли при переході відразу бачиш графічні покращення, що дуже важливо для гри, розробленій на Unity, а ігрові моменти будуть відчуватись зрозумілішими.

Outward: Definitive Edition

Перед нами одна з небагатьох Adventure RPG, яка не боїться кидати гравця відразу у проблеми, задавати йому високу планку та не намагатись вести його за руку. Але, не дивлячись на складність, якою славиться ця гра, починати шукати правильні білди й схеми проходження не має ніякої потреби, хоч після досвіду з ПОЕ це перше, що хочеться зробити. Тут вас ніхто не буде змушувати починати з початку у разі помилок, ну, погано буде тільки те, що ви будете час від часу страждати від ігрового процесу, але з досвідом це зникне, а самостійне розв'язання проблеми буде радувати ще більше. Ну і моди, вони присутні, їх можна встановити трішки погравшись з бубном, проте великої необхідності на початку у цьому немає, як мінімум наскільки я побачив по гайдах.

Outward: Definitive Edition

Перед початком гри

Ви можете пройти навчання повністю, або частково, ознайомившись тільки з конкретними особливостями, цей процес займе ~20 хвилин. Рекомендую глянути одним оком, як мінімум щоб потім менше тикати по всім кнопкам. Коли ви створюєте гру, вам дано на вибір два рівні важкості – якщо перекладати зрозумілими словами: “Складно” і “Дуже складно”.

Outward: Definitive Edition

Обравши складність з такого великого списку, далі ви побачите меню створення персонажа, там все не так детально, як хотілось б. Три раси, пару облич, з яких нормальних немає і пару дрібниць. То ж зациклюватись не будемо, але очікуєш не такий мізерний вибір.

Outward: Definitive Edition

Сюжет

Починається все з того, що корабель, на якому ви 4 місяці працювали, розбивається і тоне. І замість того, щоб заробити грошей для оплати родинного внеску, так званої кровної плати, адже ваша бабуся трішки наламала дров і прокляла все село (з ким не буває), ви отримуєте тільки неприємності. Після цього ми прокидаємось у вдома і тут же з порогу починаються проблеми.

З вас хочуть гроші, яких у вас немає, то ж рекомендую першим ділом зайнятись виконанням квесту, адже буде не дуже приємно втратити дім, де можна не тільки складати речі, але і приготувати їжу і поспати.

Outward: Definitive Edition


Рекомендації, як не втратити дім у першому проходженні для тих, кому може бути важко для всіх:

Outward: Definitive Edition

  • Ліворуч, біля спуску з маяка є підйом, там ви можете знайти продавця риби Араго, який попросить вас приготувати страву вашої родини, інгредієнти є вдома у підвалі, разом з рецептом, але спочатку можете піти до центру, купити сіль і сходити на пляж, зловити рибу.

Outward: Definitive Edition

  • Далі підніміться на платформу, праворуч від виходу, там вас буде чекати Елена Торнбулл з завданням про гриб, слідуйте інструкції, як побачите розбійників з собаками - почекайте, поки лишиться хтось один і добийте, а як дійдете до печери, просто пробігайте по кімнатах вниз, зберіть гриб і вибігайте - не треба битись, ваша головна мета не вмерти, адже ви можете втратити багато часу.

  • Продавайте те, що назбирали, все одно треба буде купувати розширений рюкзак

На цей момент грошей вже повинно вистачати, вітаю, це лише початок.


Початкові квести доволі стандартні: NPC некомунікабельні, частина просто бродить, частина має діалоги, але короткі та інколи занадто прості. Знайти необхідні питання для отримання квестів або інформації не важко, а через прямоту - не завжди цікаво. А от з локаціями діло краще, не зважаючи на малу наповненість, вони можуть зацікавити. Ті ж підземелля у собі мають лут і складаються з декількох рівнів, але деякі місця просто пусті, а могли би мати щось цікаве.

Outward: Definitive Edition

Механіки та ігровий процес

У грі присутні багатьом знайомі для даного жанру речі (підтримання температури при холоді, зняття негативних ефектів, прискорення відновлення характеристик персонажа, тощо). За кожним із цих чинників необхідно уважно слідкувати, адже вони прямо діють на ваші спроможності, якщо персонаж давно не пив - витривалість у нього буде обмежена, а вона витрачається як при простому бігу, так і при атаках, що вже більш критично. Ну і багато подібного. Цілком баланс на початку може привести нового гравця у ступор, але по факту важкого нічого немає - просто завжди майте їжу та напої. Але є пару моментів.

Outward: Definitive Edition

Тут теж треба бути обережним, адже просто понабирати всього підряд, як у тому ж Skyrim, у вас не вдасться - у їжі є термін придатності. Так, ваш суп не може вічно бути хорошим, що правильно, хоч і змушує гравця додатково думати про наявність всього необхідного в інвентарі, нині це не всі полюбляють.

Outward: Definitive Edition

Сам інвентар має обмеження по вазі, розділяється на декілька секцій, таким чином роблячи можливість почепити ліхтар на рюкзак, або швидко скидати зайві речі, завжди маючи важливе у кишені. Варто відразу взяти собі більший рюкзак, адже потрібних речей з такою кількістю механік не мало. Перенавантаження діє як у Відьмаку – трішки перебільшив і вже важко бігати, понабирав все підряд – взагалі не можеш посунутись.

Outward: Definitive Edition

Бойова система можна сказати, що не дуже вимоглива на початку, але обережність і терпеливість вам допоможуть. Основне - пильнувати за анімаціями, при чому своїми теж, адже використовування деяких навичок може зайняти більше часу, а ніж ви думаєте. Також порадувала можливість скинути рюкзак, відчуваєш себе як у школі, коли на тебе біжить півень (грифон по ЛОРу), але чи скидати рюкзак для бійки, чи втечі - вирішувати вже вам. Тут тільки варто ще не залишити у рюкзаку необхідне у боях, адже скинув його, можна себе трішки підставити.

Outward: Definitive Edition

Загальні рекомендації

Головне правило гри - тупі помилки вас вбивають. Ну, як вбивають, смерті як такої немає, замість цього ми отримаємо цікаву систему, де гравець втрачає свідомість і з ним щось трапляється, наприклад, вас можуть спасти, залишити речі та надати необхідне зверху, або взяти у полон, з якого прийдеться тікати.

Тому, щоб показати, хто тут головний, дотримуйтесь простих правил:

  • Ловіть рибу. Це легко і вигідно, у всіх планах.
  • Не поспішайте бити пику всім підряд, адже поки (а може упродовж всієї гри) велика ймовірність отримати самому.
  • Уважно читайте діалоги, нотуйте назви локацій і шлях, якщо важко запам‘ятати.
  • Намагайтесь продавати зайві речі відразу, досить часто вільного місця не вистачає при довгих подорожах.
  • Слідкуйте за сном, їжею та температурою, чим краще ви будете це робити, тим легше буде проходити подорожі та зустрічі з вашими ворогами.
  • Не лінуйтесь розбиратись у зіллях та тому, що може знадобитись у різних локаціях (підтримання температури при холоді, зняття негативних ефектів, прискорення відновлення характеристик персонажа тощо)

Outward: Definitive Edition

Мій висновок: у це буде цікаво грати тим, хто звик до проходження ігор подібного жанру; тим, хто любить виклики та поступове вивчення основ з метою розвитку. А також, наявність роздільного екрана або створення онлайн сесії зробить гру набагато цікавіше, як мінімум, поки я так вважаю, адже ще не пробував. На знижках гра коштує не дорого, але явно не для всіх.

Топ коментарі (2)

Звернути
 
ci8ird profile image
Volodymyr

Якісний перший погляд на гру. Буду чекати повний огляд з усіма деталями.

P.S. Гіфки круто виглядають, треба їх вставляти в наступних оглядах також.

Звернути
 
thenikcd profile image
TheNikCD

Поступово вивчатиму гру і, можливо, доповню разом із DLC.

У GIF головне пам'ятати - не більше 25мб)
Але і про вставку відео не варто забувати

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!