Привіт! З вами Ternox.
Я вирішив почати вести девлог про STONKS-9800, оскільки наближається час релізу гри в Ранньому доступі. Девлог буде продовжуватися до тих пір, поки гра буде оновлюватися, навіть після релізу. Я хочу поділитися з усіма прогрессом і дати деяке уявлення про процес розробки.
Але для початку - на Кутку варто загалом розповісти про гру.
Stonks-9800 - це симулятор бізнесмена на японській фондовій біржі 80-90-х. Розслабтеся, зловіть ретро-вайб і стежте за ростом ваших доходів!
Трейлер трошки застарілий (скоро буде новий), але добре передає основний вайб.
Особливості:
- Купуйте акції, отримуйте дивіденди, стежте за курсом акцій;
- Ваші дії впливають на ринок;
- Слідкуйте за вашим станом здоров'я і не переробляйте, щоб не потрапити до лікарні (і не тільки у грі!);
- Вирішуйте безліч проблем, що виникають на шляху до багатства;
- Купуйте собі нерухомість і автомобілі, підвищуючи власний комфорт;
- Керуйте компанією, маючи контрольний пакет акцій;
- Заробляйте не тільки легальними шляхами;
- Міні-ігри: паччінко і ставки на скачках.
Тож, повертаємося до Емі.
Можливо, ви грали в демо-версію і помітили, що Емі є помічницею гравця. І я вирішив трохи розширити її роль. Але мушу попередити, що гра все ще залишається насамперед веселим симулятором фондового ринку, тож не чекайте, що STONKS-9800 стане повноцінною візуальною новелою.
Отже, перший девлог про Емі. Хто вона така?
Емі - персонаж з безліччю емоцій та переживань, які мені хотілося відобразити в її діалогах. Вона працьовита і серйозно ставиться до своєї роботи, але також має пустотливу сторону своєї особистості.
Я хотів зробити так, щоб її розмови з гравцем були не тільки інформативними, але й містили в собі трохи гумору та безтурботності.
Щоб досягти цього, я придумав різноманітні діалоги, які відображають різні аспекти особистості Емі. Наприклад, я створив діалоги, де Емі розповідає історії зі свого дитинства, ділиться особистими подробицями зі свого життя, і навіть у якийсь момент може трохи наклюкатися під час прогулянки та нести повну нісенітницю.
Я також подбав про те, щоб включити культурні відсилання до Японії 80-х років, де відбувається дія гри, щоб по-справжньому занурити гравця в атмосферу і зробити діалоги більш достовірними. Ці відсилання варіюються від відомих японських творів до місцевих звичаїв і традицій.
На додаток до створення її особистості та діалогів, я також розроблюю сюжетну лінію, пов'язану з Емі, яка проходить через всю гру, пропонуючи різні кінцівки, засновані на рішеннях гравця та взаємодії з нею.
Проходячи гру, гравці стикатимуться з різними подіями та ситуаціями, які кидають виклик їхньому зв'язку з Емі і вимагатимуть від них зробити вирішальний вибір, який в кінцевому підсумку визначить результат її історії.
Але про сюжетну лінію я розповім іншим разом, та й на старті Раннього Доступу її не буде (можливо).
Дякую за увагу, і, будь ласка, додайте гру до свого списку бажань! Сподіваюся, незабаром я повідомлю вам дату виходу гри у ранньому доступі.
Топ коментарі (4)
Дяка за матеріал! Уже додав гру у список бажаного!
А я все чекав, коли ж буде devlog про Stonks-9800 чи Taimumari 2, і нарешті дочекався)
Дякую за статтю, вона була цікавою, а також корисною як інформаційно, так і мотиваційно. Коли читаєш про те, як хтось натхненно розповідає про свою гру, то й самому тепер хочеться дороблювати свої старі напрацювання, до яких не завжди доходять руки.
Чекаю на наступні публікації, дуже хочеться почитати про сюжетну лінію і не тільки!
Інтригуючий проєкт :) Бажаю успіху!
Тут будуть рандом ринку, чи це сюжетна гра з прописаними ситуаціями?
Класична героїня в дусі дев'яностих. Якщо чесно, хочеться більше подібного серед ігор по атмосфері.
Дякую за статтю!