Минув рік відколи я запустив STONKS-9800: Stock Market Simulator у ранньому доступі, і я щиро вдячний кожному, хто доєднався до нього, допомагаючи мені поліпшити гру.
Це стало моїм найбільшим проектом, і чесно кажучи, тримати темп було непросто.
Протягом року STONKS-9800 значно розширилася:
- Покращене управління компаніями та режим CEO.
- Можливість спілкування з усіма знайомими у грі.
- Гольф, ігровий зал з шутемапом та гачапоном, покер, риболовля.
- Події з якудза, фінансове регулювання та багато іншого.
- Гра також отримала корейську локалізацію!.
Що далі?
Я недооцінив обсяг роботи. Сподівався, що через рік гра вже буде готова до повного релізу, але до цього ще далеко.
Цього року повний реліз не відбудеться, тому я знову оновлюю дорожню карту.
Вже зараз у версії 0.4 з'явилися:
- Нові міні-ігри: гольф, ігровий зал з гачапоном та шутемапом, риболовля.
- Більше можливості взаємодії з якудза.
- Карта міста, що дозволяє їздити в різні місця на вибір.
- Компанії тепер можуть банкрутувати, об'єднуватися, а гравець може купувати і об'єднати зі своєю.
- Режим випадкових подій, щорічні рейтинги компаній та бізнесменів, новини та багато інших дрібниць.
У 0.4 я продовжу покращувати стабільність та додавати малі покращення, але хочу поділитися з вами планами на наступну велику версію 0.5.
Чекайте у **оновленні 0.5:**
Ритм-міні-гра караоке: окремий заклад у місті, де можна співати пісні. У караоке будуть мої власні треки, стилізовані під ретро-звучання PC-98, тож не чекайте, що хтось буде співати голосом.
Нарешті полагодять кран-машину, і можна буде діставати іграшки, щоб дарувати їх Емі та іншим;
Конкуренція: компанії у одному секторі будуть більш явно конкурувати. Керуючи компанією, ви точно бачитимете своїх конкурентів і доведеться щось з ними робити;
Можливість відкрити благодійний фонд або фонд досліджень (можливість витратити безкінечні мільярди, які накопичуються, якщо ви дуже успішні).
Також серед планів на майбутнє (не обов'язково в версії 0.5) більш повноцінний симулятор побачень.
У версії 0.6 я планую додати комерційну нерухомість, що буде приносити більше прибутків, але й коштуватиме дорожче. Це оновлення буде присвячене цьому розширенню.
Після цього я зосереджуся на режимі історії, який буде основою для повноцінного релізу з раннього доступу. У повному релізі гра може трохи подорожчати, і в ній з'являться нові персонажі, з якими можна буде конкурувати або дружити.
Складно сказати про строки, тому прошу набратися терпіння. Ще раз дякую за підтримку. Сподіваюсь, вам подобається моя гра.
Якщо ви не готові грати у гру в ранньому доступі, то я вас розумію. Тому прошу додати гру у бажане та чекати на повний реліз.
Трошки про результати та цифри:
- Гра продалася за цей рік накладом у понад 25 тисяч копій;
- Більше всього гру купили у Південній Кореї та США;
- Україна на четвертому місці;
- Зараз вже майже 50 тисяч вішлістів;
Також в честь річниці зі мною вийшло інтерв'ю на сайті Gamedev Dou.
Топ коментарі (3)
Коли я з боку спостерігаю за шляхом гри довжиною в рік і за тим, як вона розвивається за цей час - чесно кажучи, це навіть надихає мене певною мірою. Інтерв'ю, маю зазначити, також додають свою частину до цього. Важливо, що не одне інтерв'ю, бо щоразу нагадують, що ця людина, розробник гри, ось тут поруч серед нас (схожу думку не раз проговорює власне Тернокс:)).
Бувають ситуації, коли думається закинути індіробство назовсім попри своє бажання. Тоді трапляються такі речі, як стаття вище та купа інших подібних від наших, які нагадують, що мета насправді реалістична і варта зусиль. Лише продовжувати їх докладати до створення власної гри.
Цікаво чи вплинув якось обвал японського фондового ринку на продажі гри...🤔
Дякую вам за класну гру! Якщо не секрет, скільки приблизно коду довелося написати?