Для початку давайте розберемося з самою технологією і тим, для чого вона створена. Як мінімум поверхнево.
RTX Remix - моддингова платформа, у якій прості гравці, фанати та розробники модів можуть більш зручним шляхом перероблювати класичні ігри (з підтримкою DirectX 8 і 9) із використанням трасуванням променів, NVIDIA DLSS, текстур створених ШІ та іншими ресурсами від користувачів.
The Elder Scrolls III: Morrowind з додаванням трасування променів, DLSS 3, покращених текстур
Такий інструмент може знімати з гри текстури, геометрію, освітлення та камери завдяки RTX Remix Runtime, що робить процес набато простішим і швидшим (у цьому переконаємось нижче).
Приклад використання RTX Remix
Як запевняє NVIDIA, їх головною метою є збільшення сумісних з RTX технологією ігор і розширення функціоналу RTX Remix у співпраці зі спільнотою.
У загальному плані багато гравців розуміють необхідність у модах, вони приносять те, чого іноді може не вистачати. Зараз же ми говоримо про великі зміни, на які раніше витрачалось багато сил та грошей, але завдяки яким деякі ігри досі популярні. Ось пару прикладів використання технології від NVIDIA:
Спільнота часто любить використовувати можливість створювати власний контент у іграх, але, на жаль, не у кожній грі це було можливо зробити без "танцю з бубном". Отже, тепер, коли розробникам модів розв'язали руки, ми можемо очікувати наплив модифікацій для старих і улюблених проєктів. Проте, враховуючи доступність технології, треба розуміти, що буде багато не тільки якісних, але і не дуже, модифікацій.
Но поки мої побоювання відходять на других план бачучи результати, яких досягли деякі люди за перший тиждень. Отже, давайте просто понуремось у те, як старі ігри отримують другий ковток свіжого повітря:
Tomb Raider Anniversary
Star Wars Galaxies
Day of Defeat Source
F1 Challenge 99-02
Grand Theft Auto: Vice City (без багів й мілліонів бюджету)
І це тільки та невелика частина, яка вже присутня. А далі буде тільки більше.
Приклади взяті з Discord каналу "RTX Remix Showcase", де ви можете знайти і інши проєкти, а також отримати допомогу у розробці.
А яке ваше ставлення до такого роду "модифікацій"? Чи не вважаєте ви, що гра має залишатись такою, якою її зробили розробники?
Ну і пишіть, яка гра заслуговує отримати таку модифікацію перша😉
Топ коментарі (1)
Проблема в тому, що воно не робить поправку на стилізацію і в результаті ретро 3д виглядає дуже погано, бо як мінімум моделі значно гірше оброблених текстур і все виглядає реалістичніще, що привертає увагу до нереалістичних деталей