Куток

Обкладинка для допису Чому Рандом Може Врятувати Твою Гру?
Богдан
Богдан

Додано

Чому Рандом Може Врятувати Твою Гру?

Привіт. Чи замітили ви, що ваша гра стала скучною? І в ці моменти ви не знаєте що покращити? Взагалі можливо це із-за того що ви просто втомились. Але якщо це кажуть навіть тестери? Що ж, ваш вихід це рандом. І ні, це не той момент коли ти обираєш дівчину-тянку на аби, це інше.

Давайте спочатку зрозуміємо взагалі рандом у грі.
Увага, тут я буду казати саме особисто своє бачення.
Кхм...

Рандом у грі - це коли щось під час процесу, відбувається не очікувано як зі сторони гравця, так і за сторони розробника. Рандомними елементами можуть бути баги, випадені пердмети, генератор світів тощо

Так, не треба одразу бігти і писати крутий генератор світів як в No Mans Sky. Просто треба зрозуміти, де ви можете застосувати рандом.

Хочу ще попередити, що рандом не завжди може бути вдалим, і може бути не чесним. Також він може просто не підійти під вашу гру.

Давайте подумаємо що саме ви можете застосувати.

  1. Зробіть рандом в об'єктах підбору.
    Це саме банальне, але багато хто, не дуже старається над цим. Вам треба вдало зробити генератор об'єктів, що будуть випадати. Ви можете це зробити по своєму, але головне щоб він не виглядав дивно. Рандом в об'єктах також може бути не чесним. Наприклад перед босом ви зробили рандомні об'єкти, і вони можуть бути слабкішими ніж бос. Гравці можуть кинути гру на цьому моменті, тому що розуміють що їм буде дуже тяжко перемогти цього боса, навіть неможливо.

  2. Зробіть генератор подій.
    Ви можете спробувати зробити свою гру цікавіше за рахунок генератора подій. Наприклда ті самі боси можуть бути випадковими. Можуть з'явитися, а можуть і ні. Або наприклад, зробити так щоб рівень випадково генерував складність. Тут ваша фантазія може відкривати себе на повну. Головне щоб ваша гра не виходила за рамки норми в цьому плані. Хоча, ви навіть зробите гру, котра буде повністю пов'язана на випадкових елементах, і вона навіть буде мати повноційну сюжетну лінію.

  3. Режими рандома.
    Ви можете зробити режими, в котрих буде рандом. Самий простий приклад, це протриматись як умога більше. Ви можете легко зробити так, щоб наприклад вороги у випадковій кількості спавнились, або арена генерувались рандомно.

Взагалом, можна ще багато розповідати про те, який ви можете зробити рандом. Але давайте зрозуміємо, чому іноді рандом, це не самий кращий випадок.

Іноді рандом дійсно може нашкодити. Якщо ваша гра з самого початку не була зроблена для таких речей, то краще не намагатися додати туди рандом. Наприклад, рандом не дуже добре для спокійних, не тривожних ігр. Там гравець не буде багато експерементувати, або ще щось подібне. Дуже добре рандом може підійти ретро шутерам, або іграм в стилі класичних shoot em up іграм. Взагалі платформери і шутери, це напевно ті жанри, котрі краще усіх підходять для рандома.

Також, рандом може зробити гру не чесною. Рандомні атаки ворогів, можуть вводити гравця в нерозуміння, і гніву не в самому доброму ключі. Якщо гравець буде розуміти що гра проти нього, він може швидку її кинути, і повернути свої гроші за гру. Але іноді такі випадки добре для тих, хто робить хардкорні ігри, для хардкорних гравців.

Якщо ніякий рандом, не допоміг вашій грі, і інші рішення також, можливо ваша гра просто скучна, і вам треба міняти ідею. Хоча такий випадок 1/1000.

РОБІТЬ КРУТІ І ЦІКАВІ ІГРИ!

Останні коментарі (5)

Звернути
 
cringenya profile image
кринженя

З рандомом важко працювати, і робити його нормальним. Ось наприклад цифри в xcom це вже мем. І як би вони не відображали реальність з тим що 90+% це все ще не 100%, людям тяжко дається усвідомлення такого. Тому гравців це так і бісить)

Звернути
 
ternox profile image
Ternox

Хех, рандом?
У мене зараз гра майже уся на рандомі побудована)

Звернути
 
titlechanqwerty profile image
Богдан

У мене теж) Взагалі рандом це ще коли тобі лінь самому робити. Я просто пишу генератор і живу спокійно)

Звернути
 
thenikcd profile image
TheNikCD

Спокійно до питання балансу)

Тред Тред
 
titlechanqwerty profile image
Богдан

звісно я проводжу багато тестів при розробці. Якщо це погано гравцям, я це виріжу, або збалансую.

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!