Усім привіт. Зараз я буду розповідати про нові зміни у розробці гри. Також, розкажу деякі плани на майбутнє.
Найголовніше що я додав на цій неділі, це система створення персонажів. Одразу скажу, що це не та система, де ви можете з нуля створити персонажа. Від розміра пальців, до розміра ***. У моїй грі ви можете дати йому ім'я, та вік, що буде прямо впливати на події в сюжеті. Також, до кожного персонажа, прив'язані збереження. Зберігаються рекорди, та зброя. Тобто, ви буквально можете побудувати якогось гігачада котрий буде ходити і всіх натягувати на шпилькі. Також, ви можете видаляти персонажів звісно. Система зі збереженням ще не повністю готова, але вже 90% закінчив. Залишилось лише додати збереження зброї, яку ви відключили.
Також, я додав ефект заднього фону. Це просто різні маленькі деталі по типу зірочки, сердечок і тд котрі вилітають з нижньої частини екрана.
Тепер, трішки плану на майбутнє:
До літа я планую закінчити робити усю базу гри (створення персонажів, базові режими, налаштування, статистика, оптимізація), і відправити її тестерам. Я не буду казати хто тестери, але якщо у вас є бажання прийняти добровільну участь, то ось мій Discord -> TitleChanQWERTY#9254. Тестери протестують ту версію гри, котру я їм відправлю. Потім, вони мені скажуть критичні помилки, і чи можна цю гру, далі розвивати. Якщо усе пройде гладко, то я буду витрачати усе своє літо, на цю гру.
Влітку планую повністю зробити сюжетний режим, і покращити візуальну частину. Також, спробувати оновитись до python 3.12(кажуть що це самий кращий випуск для розробки ігр, хоча офіційний реліз буде тільки восени).
Увесь матеріал по грі, ви можете подивитися у мене в твіттері, та в діскорд сервері Ігровари.
Створення персонажів
Ранній геймплей.
РОБІТЬ КРУТІ І ЦІКАВІ ІГРИ!
Топ коментарі (2)
Стильно)
Дякую. Це з рахунком на те, що я не дуже вмію малювати)