Усім привіт. Вирішив почати розробляти гру у стилі, схожему на класичні (або не зовсім) shoot em up ігри. Я вирішив не робити типовий клон Touhou, а вирішив піти трішки далі. Я вирішив сувмістити один жанр, котрий відносно нещодавно ожив, а саме Retro-Шутери. Я хочу сувмістити shoot em up retro-shooter і visual novel.
Це примірний план ігрового процесу. Поки що сирий. Ідея зробити так, щоб гравець проходив волни ворогів, а потім насолоджувався новельною секцією.
Що ж, а тепер розповім про те що не стандартного для таких ігр я додав.
1: Зброя.
Так для таких ігр бачити зброю замість звичайної EXP котра збільшує твої кулі, не стандартно.
Зброя буде випадково випадати зі спеціальних контейнерів, котрі гравець буде відкривати під час гри. Вам також можуть випасти одразу три однакові пушки, але завдяки системи модифікацій, кожну з них ви можете зробити унікальною.
2: Більше показників
Якщо звернете уваги на ці показники, то можу бути досить не зрозуміло. Для подібних ігр, основний показник це кількість життів.
Перший відповідає за вашу броню. Якщо вона на нулі, то у вас почнеться при попадані куль, відніматися кількість hp.
Другий показник зрозуміло, це показник hp. Так, я вирішив зробити як в звичайних шутерах, саме hp.
І третій, це показник психічного стану. Діло в тому, що якщо ви будете робити якісь конкретні дії, або взагалі не буде нічого робити, то цей показний буде зменшуватись. Якщо він досягне мінімума, то ви швидко програєте (буде дуже не приємна сценка).
3: Тип історії
Діло в тому, що сюжетна лінія не одна, а їх буде... скільки зроблю, і кожна з них буде випадково обиратися. Тобто кожне проходження може відрізнятися одне від одного.
Гру я роблю сам, тому особливо цікаво, що я зроблю.
Я не хочу брати ще людей у розробку.
Зараз я не дуже активно займаюсь грою, але влітку, буду повністю витрачати свій час на неї.
РОБІТЬ КРУТІ І ЦІКАВІ ІГРИ!
п.п Я не все розповів що хотів, насправді там трішки більше, але думаю це розповісти пізніше)
Топ коментарі (2)
Круто звучить і цікаве поєднання жанрів, до речі як тобі система Social Link (або хз як її ще назвати), тобто фішка полягає в тому, що при досягнення рівня відносин ти отримаєш, якісь баф, скил або додаткові стати, подібна штука була в Persona 5 та Hades, дуже крута фича, раджу до неї приглянутися
Я думав про щосб подібне, але відклав із-за самого сюжету. У мене ще була ідея з системою неочікованою допомогою. Тобто до тебе на рівень буквально міг прийти знайомий, або просто добра до тебе людина, і допомогти.