Усім привіт! Чи було у вас колись бажання розробити гру без ігрового рушія? Зараз багато хто скаже "Навіще", "Зайва трата часу", "Багато самому робити" і тд. Але я замітив що чомусь люди вважають що до рушія входить графічна оболока (по секрету ні). Але ігри можливо розробляти і без рушія, і досить швидко! Є багато бібліотека для цього, але на мій погляд сама найкраща це Pygame, а саме pygame-community. Що ж, почали.
В один момент свого життя, мені захотілось щось нове. Я перебробував багато рушії-конструкторів, але мені хотілось чого іншого. Спочатку я вирішив робити усе на java, але успіха не було скажемо так. Але в один день я прочитав про pygame. Мені настільки сподобалось що там усе легко, і зрозуміло, що я навіть python для цьго вивчив. Я вже рік працюю в python+pygame, і мене усе влаштовує. А тепер скажу про те, наскільки зручно і тд.
На рахунок зручності скажу так "Кожному своє". Кожен полюбляє по своєму, навіть є люди котрі на unity накачують спеціальні плагіни котрі приберають інтерфейс, залишаючи лише код. Але зараз ми не про це. Pygame зроблений досить зручно.
Ось так виглядає стандартний код на pygame котрий створює вікно і запускає цикл
Дуже легко і зрозуміло.
Далі усе обмежується вашою фантазією. Ви можете використовувати компоненти як самого pygame, так і стороні бібліотеки. Pygame має багато готового в собі. В ньому навіть є готова система колайдерів. Взагалом, чудова бібліотека.
Чи можна на ньому зробити щось більше ніж змійка та тетріс. Хах. Звісно можна! Ви просто подивіться на ютуб скільки контенту по pygame, те, що там можна робити великі і круті ігри.
Проблема в python? Та ні. Python з кожним разом стає усе краще і краще. Ігри не лагають, і працюють стабільно.
Чи стає розробка довше? Залежить від того, як ви працюєте, і скіль знаєте. Можна зробити задачу як за годину, так і за 10хв.
Розповідати можна багато, але я думаю вам треба спробувати самім. Але краще всього використовувати pygame-community. Він має багато покращень і оптимізацій ніж стандартний pygame. Взагалі стандартному pygame можна сказати пока. Він дуже повільно розвивається, і має багато проблем. Також там дуже дивно ведеться розробка.
Удачі усім!)
Топ коментарі (4)
Пам'ятаю, як теж бавився з Пігеймом. але в якийсь момент я не розібрався з оптимізацією і моя 2д-гра лагала на той момент на топовому залізі.
У будь-якому разі, це може бути цікаво, якщо тобі хочеться просто покопатись в коді, поексперемунтувати і т.д.
Ну тут грає факт ще яка версія python. + Є різні там numba і тд котрі оптимізовують код. Там python 3.12 вже окреслюють чуть лі не оновленям для розробки ігр. Але я теж на початку не розумів оптимізацію.
Дякую за статтю, було цікаво
Ще помітив у вас помилку тут