Куток

Обкладинка для допису Ґайд для новачків. Частина 2 "Поле та ланцюжки"
Ua-Gi-Oh
Ua-Gi-Oh

Додано

Ґайд для новачків. Частина 2 "Поле та ланцюжки"

Усім привіт, це друга частина ґайдів для новачків. Сьогодні ми поговоримо про поле та ланцюжки. Ось приклад поля:

Опис картинки

(1) Головна зона монстрів. Усім відомий термін. У Ю-ґі-о, її характерні риси:
•Максимальна кількість монстрів 5
•Максимальну кулькість не можна збільшити
•Максимальну кількість можна зменшити (методом блокування вільних зон ефектами)
•У ній можуть бути розміщені будь який тип монстрів, окрім монстрів зв'язку без додаткових маніпуляцій
•Монстрів можна розмістити у будь якій вільній зоні
•Можна змінити розташування монстра на полі, але тільки ефектами
•Також є термін "Колонка"/"Column" - це вертикальна лінія, яка проходе усе поле, приклад:

Опис картинки

(2) Зона закляття, пасток та маятників - по аналогії з основною зоною монстрів, тут можуть бути розміщені пастки та закляття для їх майбутнього використання. Характерні риси цієї зони:
•Крайня ліва та права зона можуть також бути використані для розміщення монстрів маятників (про них поговоримо наступного разу)
•Усі пастки та швидкі закляття встановлені у цій зоні не можуть бути активовані у той самий хід, але можуть бути активовані у будь-який інший хід та час, окрім якщо для їх активації не потрібні певні умови.
•Швидкі закляття можуть бути активовані у ваш хід з руки, але, якщо були встановлені - ні. Значок швидких заклять:
Опис картинки
•Довготривалі закляття та пастки залишаються у цій зоні, доки не будуть прибрані власним ефектом, або за допомогою інших карт. Значок довготривалих пасток та заклять:
Опис картинки
• Закляття спорядження при активації екіпіруються до монстра, не покидають поле, як довготривалі закляття та пастки, але також можуть покинути поле, якщо екіпірований монстр покинув поле
•Закляття спорядження можуть мати певні умови та, якщо монстр їм не відповідає, він не може бути екіпірований нею
•Ваші закляття спорядження можуть бути екіпіровані до ворожих монстрів. Іконка заклять спорядження:
Опис картинки
•Ритуальне закляття використовують для виклику монстрів ритуалі(сині монстри). Іконка ритуального закляття:
Опис картинки
•Контрпастка може бути активована тільки у відповідь на певний ефект(це вказано на самій карті).
•Будь-яка карта не може бути активована у відповідь на контрпастку.
•Виняток на попереднє правило+іконка контрпасток:
Опис картинки
Опис картинки
•У довготривалих пасток є підтип, його іменують "Фейковий монстр". Це пастки, які викликаються у основну зону монстрів і рахуються монстрами. Приклад такого фейк монстра:
Опис картинки
(3)Зона польового закляття - окрема зона для польових заклять, характерні риси цієї зони:
•У ній може бути розміщена тільки одне польове закляття.
•Ви можете активувати інше польове закляття, навіть якщо там вже є закляття, активне польове закляття буде відправлене на кладовище, а те, яке ви активуєте замінить його.
•Іконка польового закляття:
Опис картинки
(4)Кладовище - місце, де зберігаються усі карти, що були:знищені, скинуті, використані для виклику монстрів з додаткової колоди, жертви, ритуалу та ефекту карт, де вказано, що вона відправляє на кладовище.
(5)Додаткова колода - місце для монстрів: злиття, синхрон, іксизів, зв'язку та маятників. Характерні риси:
•Усі ці карти, окрім маятників, знаходяться там з самого початку.
•Маятники додаються туди, коли вони були знищені у зоні монстрів чи заклять та пасток. Також вони там знаходяться лицем догори.
•Мінімум карт 0, максимум 15.
•Ви не витягуєте звідти карти.
•Монстри з додаткової колоди, окрім маятників, не можуть опинитися у руці чи основній колоді.
•Монстри з додаткової колоди можуть бути викликані на поле, якщо виконати умови, для кожного типу є окремий метод виклику.
(6)Головна колода - ваша колода з якої ви витягуватимите карти, характерні риси:
•Початковий розмір руки - 5 карт
•Максимальный розмір руки - 7 карт, якщо у кінці вашого ходу у руці 7 карт, то ви маєте скинути 1 карту.
•У перший хід, першого гравця, він не тягне карту.
•Розмір колоди від 40 до 60 карт
•Кожну карту можна додати до 3 копій
•Бан лист працює за таким методом: карти можуть бути лімітоіані до двух, однієї копії або заборонені до використання.
•Якщо карта була переміщена з колоди у будь-яке інше місце, окрім якщо карта була витягнута чи були переміщені верхні карти і вони не відомі жодному гравцю, то колода має бути перемішана.
•Якщо карта була повернута у колоду, окрім випадку якщо вона була поміщена на самий верх або низ, то колода також має бути переміщена.
(7)Додаткова зона монстрів - місце для карт, які викликаються з додаткової колоди. Характерні риси:
•Додаткових зон тільки дві, і вони спільні для обох гравців.
•Кожен з гравців може зайняти тільки 1 зону, окрім випадків екстра зв'язку(коли монстри зв'язку які показують одне на одного провели лінію до іншої додаткової зони), приклад:
Опис картинки
•Монстри зв'язку можуть бути викликані тільки у додаткову зону, або зону на яку вказує інший монстр зв'язку, але тільки на вашій стороні поля.
•Минуле правило також працює на монстрів маятників(тільки тих які знаходяться у додатковій колоді лицем догори), яких викликають з додаткової колоди.
•Якшо монстр з додаткової колоди, окрім маятників, має повернутися у руку, він повертається до додаткової колоди, теж саме буде, якщо він має повернутися до колоди.
(8)Цього пункту на картинці немає, але воно також важливе. Зона виключення/banish - аналог кладовища, характерні риси:
•Карти можуть потрапити туди тільки під дією ефектів, власник чи інших.
•Карти можуть бути поміщені там лицем вниз, тоді можна рахувати що ці карти більше ніяк не можливо повернути чи взаємодіяти з ними, майже, є деякі виключення. Наприклад:
Опис картинки

А тепер розглянемо ланцюжки.
Ланцюжок - коли активувались мінімум 2 ефекти карт, наприклад:
•був активований ефект монстра, а у відповідь ви активувались пастку, тоді утворюється ланцюжок з двух карт.
•був активований ефект монстра, а у відповідь ви активувались пастку, але у відповідь опонент активував контрпастку яка блокує пастки, тоді утворюється ланцюжок з трьох карт.

Характерні риси:
•Ланцюжок можна утворити відповівши на ефект вашої карти чи опонента, на зміну фази, якщо у вас декілька карт, активація яких не залежить від вас(само активуючі) та на активацію само активуючого ефекта вашої/чужої карти.
•Є термін, ціна/cost: це ціна активації карти, ціна - все, що йде до ";" приклад:
А• Discard 1 card; destroy 1 card on the field. У цьому випадку скинути одну карту це ціна.
Б. Discard 1 card and destroy 1 card on the field. У цьому випадку це частина ефекту.
Щоб відповісти на карту, у якої є ціна, спочатку гравець, що активував її, повинен заплатити ціну, і тільки потім ви можете відповісти на ефект. Якщо ціни немає, то ви можете відразу відповісти.
•Відповісти на пасивні ефекти (ефект, який не вимагає дій від гравця, наприклад: "ця карта не може бути знищена" чи ви не відповіли на активацію довготривалого закляття/пастки, а її ефект не потребує дій від гравця, наприклад "монстри не можуть атакувати") не можливо.
•Ви не можете утворити ланцюжок у відповідь на карту контрпастку чи карти, на яких це написано, приклад:
Опис картинки

На цьому цей ґайд закінчився, дякую, що прочитали, побачимо я наступного разу!

Топ коментарі (1)

Звернути
 
mrcocacola21 profile image
Mrcocacola21

🔥🔥🔥🔥🔥

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!