Я люблю ретро-консолі з самого дитинства, і Nintendo 64 була моєю дитячою мрією. Минулого року в листопаді я здійснив свою мрію: де в наслідок я купив картридж 'Zelda Ocarina of Time' Я навіть не уявляв, наскільки шикарна і незабутня пригода, на мене чекає. Це та гра, про яку ви могли чути як про "НАЙКРАЩУ ГРУ У СВІТІ", "НАЙВИСОКООЦІНЕННИЙ ПРОЕКТ НА МЕТАКРИТИЦІ", і знайте, з цим можна погодитися. Хочеться зазначити, що до цього я в ігри серії "Zelda" не грав, і "Ocarina of Time" чудово працює, щоб познайомити нас із серією.
Ми граємо за Лінка, як і майже у всіх частинах серії. Ми маємо спочатку зібрати три духовні камені за дорученням Великого дерева Деку з Лісу Кокірі, де і жив наш персонаж. Нашим союзником буде фея Наві, яка пройде з нами через усю гру. Ми спочатку прямуємо до принцеси Зельди, яка розповідає нам про Ганондорфа з його злими намірами захопити світ. Він хоче зробити це за допомогою Тріфорса, який є великою силою, створеною трьома мудрецями, що знаходиться за дверима церкви. Двері можна відкрити за допомогою трьох духовних каменів і сімейної реліквії - Окарини часу. Принцеса розповідає про пророцтво, де герой, вбраний у зелене і володіючий духовним камінням, повинен буде перемогти зло. Нам потрібно зібрати два духовних камені, що залишилися, і отримати Тріфорс первісно за Ганондорфа і врятувати Хайрул від зла, що насувається. Це основний сюжет без особливих спойлерів, я хочу, щоб ви пройшли цю гру самі.
Гра являє собою пригоду за Лінка і зачистку данжів. Є відкритий світ Хайрул з великою кількістю різноманітних локацій і безліччю NPC. Ходиш, лутаєшся як у звичайній RPG, але нагадаю - гра 1998 року, а такого проробленя іноді не зустрінеш у нових RPG. Є багато цікавих персонажів, що запам'ятовуються, і цікаво спостерігати за самим хоч і простим сюжетом. Також є різні квести, які не належать до основної сюжетної лінії та необов'язкові для проходження. Але хочеться також зауважити, що в тебе не буде зверху, або в менюшці написані квести, тож читай уважно або знову поговори з NPC.
Також треба сказати кілька слів про данжі, вони прикольні, деякі складні, а деякі огидно проходяться через управління. Про управління трохи пізніше. Самі данжі зроблені красиво і різноманітно: то ось тобі вогненний такий, водяний, лісовий красивий, і раптом це,
уявили моє обличчя на цьому моменті? Але знайте, в якийсь момент просто стає приємно по них бігати.
Бойова система, зброя, зілля і броня:
Сама бойова система досить класична: використовуєте перекат, блок, удар, удар у стрибку та удар через щит. Є меч у трьох варіаціях: спочатку маленький, середній і потім величезний мало не меч гатса. У нього також є магічні абілки для меча, які ми отримуємо від фей. Також у грі є різні версії щита: спочатку ми отримаємо дерев'яний, потім легендарний щит хайрула, який я хочу собі в кімнату красиво на стінку поставити, і дзеркальний, який може відбивати атаки. Спочатку в нас з'явиться рогатка, ну рогатка як рогатка, а далі буде лук, у нього є різні стріли, в яких різні елементи, такі як вогонь, лід і світло.
Окарина - ну що ж це дуже цікава механіка. Це музичний інструмент, і в міру проходження гри ти зможеш вчити пісні. Залежно від пісні, яку ти граєш на окарині, відбуватимуться різні речі: наприклад, телепортація в данж, зміна дня і ночі, виклик грози тощо.
Зілля всього їх три, і для кожного знадобиться банка. Червоне зілля просто хилить на фул, зелене відновлює ману, а синє хилить на фул і те й інше. Також у банку можна збирати фей, щоб потім використовувати їх для хіла.
І хочеться відзначити броню - всього їх три: дві з яких потрібні для данжів. Спочатку у нас звичайна зелена, для водяного данжу - блакитна, щоб дихати під водою, і червона для вогняного, щоб не згоріти.
Управління:
Управління в цій грі нормальне, але камера вбиває - це для мене головний мінус гри. Через камеру я не міг боса три дні вбити. Ось ви можете подивитися на джойстик N64 і запитаєте, як взагалі грати на цьому убогому одно сосковому пристрої. Я відповім: боляче, але звикнути можна. Головне, що тут не використовується хрестовина зліва, тож можна взяти контролер у захоплення і мучитися лише з одним бампером
Підбиваючи підсумки:
Ця гра не ідеальна для нинішнього гравця. Все знову зводиться до часу, коли її зробили. Але гра подарувала мені ті емоції, які я від неї чекав, такі, що я пустив скупу чоловічу сльозу наприкінці. Я обожнюю цю гру, і вона залишиться у мене в серці як незабутня пригода.
Дякую, що прочитали.
Фух, я, найімовірніше, буду доповнювати статтю, тому що є ще що додати. Я дуже сподіваюся, що в коментарях ви напишете, де я неправий і що варто змінити. Заздалегідь дякую!
Найстаріші коментарі (7)
помітив, що окаріна ледь не найулюбленіша зельда у західних гравців, треба пробувати самому
багато чув про "зельду" почав було на НЕС і застряг буквально на самому початку, дійшов до дерева з дуплом, потім ходив колами xD тепер боюся цю серію :(
Можешь спробувати інші частини серії, вони не дуже зв'язані усі сюжетом. А якщо цікаво, то ось хронологія зельди
В першу Зельду на НЕС треба грати одразу з офіційним керівництвом-мануалом. Бо там є мапа світу і підказки куди йти. Раніше мануал вкладався у коробку з грою, але зараз його треба знаходити окремо.
так, я вже знайшов, направду трохи дивно що така складна гра стала такою популярною) теж можна сказати про final fantasy: квести, які треба тримати в голові і безконечні автобої, в ці ігри анрільно грати в ретроарчі із сейвами, не уявляю як в них грали у свій час на консолях))
Якщо мова про старі Final Fantasy, то на початку вони доволі лінійні. Це не Морровінд, де квести були в стилі - "Піди на схід, узбережжям. Коли дійдеш до пагорбів, поверни на північ. Десь там є гробниця, в якій лежить потрібний мені предмет. Успіхів". =)
Якщо є бажання ознайомитись з класичними Фіналками, але відлякують складнощі, рекомендую Final Fantasy Pixel Remaster. Там можна налаштовувати кількість золота та досвіду за битви, є мапа, а випадкові битви взагалі можна вимкнути (корисно, коли вже прокачався і просто хочеш дійти до тієї клятої скрині в підземеллі, не б'ючись з десятками слабких монстрів).
Це так звана перемога?