Відсутність новин про Halo на Xbox Showcase 2023 компенсується великою кількістю інших проєктів.
Філ Спенсер дав інтерв'ю виданню The Gurdian, в якому говорив про мінливу індустрію відеоігор.
Головне з інтерв'ю:
Він підкреслив, що Xbox прагне розвивати індустрію, а не просто конкурувати з іншими гравцями на ринку, такими як Sony.
Визнавши, що 2022 рік був відносно слабким для Xbox, Спенсер висловив упевненість у майбутній лінійці ігор від понад 20 студій у 2023 році.
Спенсер підкреслив важливість якісних ігор у стратегії Xbox, яскравим прикладом чого є Starfield. Він підкреслив прагнення компанії створювати найкращі ігри, прагнучи досконалості, а не просто очікувати високих оцінок в оглядах, як єдиного вірного показнику якості.
Xbox Game Pass відіграє вирішальну роль в екосистемі Xbox. На думку Спенсера його цінність у тому, що він дозволяє розробникам бути більш експериментальними, а гравцям дає великий вибір.
Визнаючи ностальгію фанатів Xbox, Спенсер наголосив на необхідності для Xbox розвиватися і виходити за рамки консолей. Xbox прагне бути доступним на різних платформах, таких як ПК, мобільні телефони та планшети, водночас визнаючи критичну роль консолей для багатьох олдскульних гравців.
Відсутність Halo на нещодавній презентації була пов'язана зі зміною керівництва в 343 Industries, але Філ Спенсер не бачить у цьому велику проблему: "Я пам'ятаю часи, коли у мене було в основному чотири ігри – Fable, Forza, Halo, Gears, чотири вершники апокаліпсису. Зараз у нас набагато більше ігор."
Топ коментарі (0)