Куток

Обкладинка для допису Midnight Club II або хардкор із 2000-х
godzilla57
godzilla57

Додано

Midnight Club II або хардкор із 2000-х

Про цю серію я дізнався, коли я дивився топи ігор на PS2, де фігурувала саме третья частина. Але цей огляд не буде ретроспективою серії, тут я розповім про другу частину, що вийшла 8 квітня 2003 року.

Що взагалі таке Midnight Club?

Midnight Club це не лише назва серії, а назва реально існуючого японського автомобільного клубу який було засновано у 1982 році. Це були хлопці, які дуже полюбляли дуже швидко їздити на своїх спорткарах, від Nissan та Toyota до Porsсhe. Іх улюблена траса це Wangan, японське шосе на якій будь який поважаючий собі гонщик зміг показати швидкість свого авто. Ієрогліфи «Wangan» було увічнено у логотипі серії

Опис картинки

Чому саме друга частина? Тому що це єдина гра серії, що отримала порт на ПК. Нажаль достати її легально не вийде, тому якщо вам захотілося пограти в неї то завантажуйте з торренту (але буте обережні та не попадіться на вірус) З прелюдію усе, можна приступити до гри.

Сюжет

Він тут дуже простий. Ми граємо за безіменного героя який змагається с іншими гонщиками, наша місія перемогти кожного чемпіона із 3 міст щоби отримати шанс зійтися у бій с чемпіоном світу Саво за звання найкрутішого. Але незважаючи на такий собі сюжет, персонажі вийшли дуже колоритні, і на відміну від NFS Most Wanted вони не лише є в кастценах а і в час перегонів вони балакають с вами, також для кожного суперника є свій трек, який підчкеркує характер та особливість цього чи іншого персонажу.

Опис картинки

Геймплей

Геймплей тут простий, ви починаєте з слабкого авто чимось нагадуючи Ford Sierra RS першого покоління. Після двох перемог над першим суперником вам дають його машину и ви можете пересісти на неї або кататись на старій. Далі вас випускають у відкритий світ, знаходите суперника, їдьте за ним, перемагайте 2 рази ї вам дається нова тачка. Вам треба буде перемогти спочатку 7 суперників, щоби потім зіткнутися з чемпіоном одного із міста та перемогти його. Для перемоги потрібно теж приїхати першим 2 рази, тоді ви не лише отримайте чемпіонську машину а й доступ до нового міста. Заїзди бувають різними, але загалом треба проїхати по чекпоїнтам в одному порядку, потім проїхати по різним точкам та встигнути першим, поїхати точки за час та тощо.

Складність

На перший погляд може показатись, що гра дуже проста але не дайте себе обманути, чим далі будете проходити, тим складніше будуть змагання через одну річ-Штучний інтелект, в цій грі ШІ дуже агресивний та непередбачений. Суперники будуть вас різати, шукати шорткати та будуть швидше за вас, тому потрібна дуже швидка реакція. Ускладняється усе це тим, що треба приїхати обов'язково першим, якщо приїдеш другим, то починай усе спочатку! Ще одна річ яка буде вам заважати це трафік та місцеві водії. Вони у кожному місті відрізняються та будуть заповнювати практично усю дорогу та можуть врізатись у вас з боку коли ви їздите уперед. Я вже не кажу про копів, яких на відміну від того ж самого Most Wanted не дуже багато, але через вищезгаданий ШІ вони теж можуть надати немалої шкоди, та перечеркнути ваш шанс на перемогу. На щастя є короткі шляхи, що допомагають вам зрізати маршрут, але будьте обережні бо ці шляхи можуть вас направити зовсім не туди куди вам треба, тому потрібна дуже сильна концентрація, щоби не загубити поворот. Я тут вам розповідаю про трафік та маршрути, що зовсім забув сказати про те, де ми будемо ганяти, зараз усе виправлю

Міста

У цій грі є 3 міста це Лос-Анджелес, Париж та Токіо, і це не просто одна місцевість з різними текстурками, а саме різні мапи з різним маршрутом про особливість якої зараз розповім.

1) Лос-Анджелес-Саме с цього міста ми починаємо гру, тут наймінімальніша кількість трафіку та багато широких вулиць.

Опис картинки

2) Париж-Тут на заміну широких вулиць приходять маленькі бульвари, проїздами, та вуличками, також більше трафіку=більша потреба в концентрації

Опис картинки

3) Токіо-Велика кількість шорткатів та хайвеїв, дуже велика кількість трафіку.
Опис картинки
В цілком хочу сказати, що на сьогодні ці карти виглядають дуже маленькими, але на той час виглядали дуже атмосферно та круто. На вулицях також ходять люди, які являються тут більше декором але їх теж можна збити якщо вам хочется. Чого казати, якщо навіть для мене зумера ці міста виглядають ні чим не гірше ніж в останніх NFS (привіт NFS Heat)

Фізика та Транспорт

Фізична модель тут дуже проста, не треба чекати фізики рівня Gran Turismo, але машини та мотоцикли відрізняються одна від однієї. Про мотоцикли забудьте, бо їх 3 штуки та вони дуже невідзивчиві, хоча перегони з ними прості, навіть у Токіо. Машин тут 32 штуки та 4 секретних. Усі вони без ліцензії але дуже схожи на деякі екземпляри у реальному житті. По ходу проходження крім нових авто вам будуть давати нові здібності, які допоможуть у процесі.

1) Нітро-тут дуже просто, дається після перемоги над першим суперником, діє дуже сильно, що компенсується тим, що його не можна зарядити (ті, хто грав в NFS Pro Street зрозуміють)

2)Сліп-стрім-це корисна штука, бо позволяє догнати суперника не використовуючи нітро, треба просто їхати за ним поки не наповниться полоска над спідометром, та натиснути на кнопку нітро коли ця полоска стане червоною

3)Бернаут-штука, що позволяє стартувати швидше, треба утримати кнопку газу та ручного гальма а після старту відпустити

4)Ізда на двух колесах-позволяє їхати повз трафік, як на мене здібність на любителя, користувався пару разів

В цілком хочу сказати на те, що не дивлячись на аркадну фізику, машинами треба керувати обережно. Тому що кожна тачка відрізняється не лише швидкістю та кількістю нітро, а ще й привідом, що теж впливає на керування, особливо в Токіо де багато шорткатів, які знаходяться в різких поворотах, і в які попасти без зіткнення в стіну або місцевий трафік доволі складно.

Музика

А ось у чому ця гра перемагає усіх своїх молодших конкурентів це саундтрек. Звуки тут навіть сьогодні непогані, звуки машин, міст, людей тощо. А саундтрек тут вище усіляких похвал. Про що казати якщо я завантажив пару треків собі в плейлист. Тут більша кількість електроніки та мало репу. Головна ж тема зустрічає не драйвовим, а песимістичним звучанням, що більше нагадує не типову гоночну гру, а більше якійсь загадковий та похмурий кіберпанк. Взагалі якщо вам не дуже цікаві гонки як жанр, то я рекомендую хоча б ознайомитись з плейлістом.

Режими

Окрім кар'єри з якою тут усе зрозуміло є ще і інші режимі. А саме аркада, вільна їзда по містам, редактор карт, що позволяє вам самим зробити свою трасу та мультиплеер який працює завдяки фанатам (якщо вам захочеться пограти в нього то уся інформація в інтернеті).

Висновки

Нажаль не дивлячись на хороші оцінки як від критиків, так від гравців вона була забута через NFS Underground, який вийшов через 7 місяців. Там була й краще графіка, тюнінг машин, більше видів змагань, ШІ був більш адекватний, проте не було відкритого світу, який з'явився лише в Underground 2. Де не зважаючи на те, що там був лише один Baywiew, він був більше та краще деталізоване, ніж усі міста в MC2. Я вже не кажу про Midnight Club Los Angeles де був лише один усім відоме місто в Каліфорнії.

Проте якщо вам захотілось хардкору у гонках та просто відчути атмосферу cтрітрейсингу нульових, то ласкаво просимо в Midnight Club 2.

PS: Я дуже рекомендую грати лише на геймпаді, а ще краще на емуляторі PS2 або XBOX

Топ коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!