Недавно зʼявилася чудова новина. Photon Quantum став безкоштовним для всіх Unity розробників, який був лише по запрошенню.
За допомогою нього можна створювати багатокористувацькі онлайн-ігри, використовуючи високопродуктивний детермінований фреймворк ECS (Entity Component System) і інтегровувати це все у Unity.
Він став доступний безкоштовно як для програмістів, так і для розгортання на сервері, але лише до 25 активних підключених користувачів відмічених на сайті як CCU.
В цю підписку включаються основні функції Quantum а саме:
No Netcode – Multiplayer by Default: За допомогою Quantum ви можете створити багатокористувацьку гру без написання коду. Просто створіть одну симуляцію з кількома підключеними гравцями, подібно до розробки локальної багатокористувацької гри.
Low Bandwidth with Input Only: Ігрові клієнти лише обмінюються вхідними даними, які розподіляються між гравцями на високих частотах через нашу хмару Photon Cloud. Використовуйте веб-хуки для підключення вашого бекенду або плагінів для запуску користувацького коду на стороні сервера.
Optimized for Extreme Performance: Кожен компонент архітектури ECS Quantum забезпечує необхідну продуктивність для запуску навіть фізично інтенсивних багатокористувацьких ігор на ПК, консолях, VR і мобільних телефонах.
Cheat Protection by Design: Детерміновані ігри за своєю суттю протистоять шахрайству. Боротьба з читерами за допомогою таких методів, як перевірка повторів або симуляції серверних рефері, є найефективнішим заходом боротьби з шахрайством.
Cross-Platform Determinism: Симуляції, написані на Quantum, не мають жодних залежностей від Unity і можуть запускатися будь-де.
Zero Lag E-Sport Grade: Усі локальні дії виконуються з нульовою затримкою, а віддалені входи передбачаються і відкочуються для безперебійної багатокористувацької гри.
Replays & Spectating: Рушій підтримує ігрові повтори та вбудовану функцію перегляду, що дозволяє реалізувати такі функції, як камери смерті та прямі трансляції.
Bot SDK Addon: Створюйте захопливий багатокористувацький досвід, використовуючи ботів для заповнення кімнат і заміни гравців, що вибувають, забезпечуючи постійну базу гравців у вашій грі.
Ви можете дізнатися більше про детерміноване мережеве рішення Photon Quantum для ігрового рушія Unity, яке зараз доступне для розробки безкоштовно тут.
А також спробувати для свого продукту тут.
Топ коментарі (0)