З початком п'ятого розділу в Fortnite, напевно найпопулярнішій мультиплеєрній грі у світі, кожні кілька днів почали з'являтися нові офіційні режими від Epic Games, створені у співпраці з іншими розробниками та брендами. І вони максимально не схожі на класичний Fortnite, бо це буквально окремі ігри всередині більшої гри!
Станом на сьогодні релізнулися всі з цих режимів, а саме LEGO Fortnite, Rocket Racing та Fortnite Festival. Якщо ви хочете пограти у якийсь з них, проте не знаєте з чого почати і що вони з себе взагалі представляють – то цей текст (або відео) для вас.
А розпочнемо ми з LEGO Fortnite, бо саме він релізнувся першим.
LEGO Fortnite
Отже, що ж із себе представляє цей режим? По факту, це виживач-слеш-пісочниця, тільки оформлений у стилі конструктора LEGO впереміш зі стилем самого Фортнайту. З останнього тут сам відкритий світ та флора (тобто рослини, дерева, каміння).
А ось в LEGO стилі тут виконані моби, вороги, NPC, інструменти, зброя, предмети, з якими можна взаємодіяти, ну і звичайно ж різноманітні будівлі, які як можна знайти у цьому процедурно згенерованому світі, так і створити самому.
Як і в самому Fortnite, граєте ви від третьої особи за LEGO-мініфігурку, яка представляє з себе ваш скін, але в стилі самого конструктора. Нажаль, поки не всі скіни з гри до кінця адаптовані для цього режиму, тому треба почекати, щоб побачити наприклад того самого Людину-Павука чи Індіану Джонса в LEGO Fortnite.
Але давайте вже про сам режим, бо тут є дійсно багато цікавого.
Особисто мені LEGO Fortnite нагадує щось середнє між Minecraft, Terraria, Valheim та останніми Зельдами.
З Minecraft тут ми можемо побачити різноманітні біоми, механіку з появою монстрів вночі та напевно печери, у яких можна знайти корисні копалини.
З Terraria тут ми бачимо механіку з NPC, яких можна селити у себе в будинку (для цього вам треба створити спеціальний тотем селища та прокачувати його). До речі, ці NPC можуть бути як персонажами з класичних наборів LEGO, так і героями самого Фортнайту.
Ну і також з гри від Re-Logic тут напевно верстаки й станки для різних задач – створення предметів, обробки каменю чи дерева тощо.
З Valheim тут це напевно вид від третьої особи та досить непогана за відчуттями боївка з перекатами та відстрибуваннями.
Ну, і насамкінець, із Зельд тут, особисто для мене, сам візуал й вайб пригод, боси та міні-боси, можливість штовхати різні предмети та будувати подібні до Tears of The Kingdom механізми.
Коротше кажучи режим LEGO Fortnite дійсно прикольний, але з'їдає дуже багато часу, тому тримайте це у голові. І, до речі, за гру в нього ви отримаєте непогану таку кількість досвіду для прокачки вашого батл-пасу.
Щоб мені хотілося б побачити у майбутніх оновленнях LEGO Fortnite?
- Наприклад збільшення максимальної кількість предметів у стаку, що вже типу зробили, але нажаль чомусь не для всіх предметів.
- Також хочеться щоб додали такий корисний предмет як сміттєвий бачок, який знищував би непотрібні предмети чи інструменти.
- Ну і насамкінець – можливість якогось фаст-тревелу між своїми селищами (бо мапа досить велика, і досліджувати її хочеться), а також мінімуму в куті – бо без неї пипець як не зручно.
Rocket Racing
Назвою в цілому можна описати суть самого режиму – це динамічні гонки на високих швидкостях, які, наскільки я зрозумів, розроблені компанією Psyonix, яка за сумісництвом є розробником дуже відомої Rocket League.
Rocket Racing від інших гонок відрізняє наявність можливості деякий час літати на машині за допомогою спеціального ракетного двигуна, прям як у Rocket League. Також тут доступна можливість, так сказати, трошки міняти гравітацію, змушуючи прилипати свою машину до різних поверхонь: як до стін, так і стель.
По класиці як й у великій кількості інших гонок – тут доступне нітро, яке набирається за допомогою дріфту.
Також дуже часто на трасах зустрічаються червоні об'єкти, в’їжджання у яких зменшить швидкість вашої машини, тому їх треба оминати. Ну і по класиці, на трасах в деяких місцях розміщені спеціальні бустери у виді зелених стрілочок.
До речі, ви можете кастомізувати вашу машину у спеціальній вкладці в Locker. Це щось схоже на те, що ми могли побачити у Рокет Лізі.
Ну і також варто розповісти про те, що у Rocket Racing існує система рангів: мінімальний з яких це бронзовий, а от максимальний – нереальний, тобто Unreal.
І одразу скажу, що починаючи зі срібла займати перші місця у гонках буде досить важко. Можливо це через досить кривий матчмейкінг, або маленьку кількість гравців, що грають у цей режим.
І кажу одразу, що займання перших місць є дуже важливим для Rocket Racing, а конкретно прокачки вашого рангу. Бо чим вище місце – то тим на більшу кількість відсотків заповнюються шкала вашого рангу.
Що ж мені хочеться змінити у Rocket Racing?
- Перш за все мені хочеться, щоб у грі пофіксили фізику машин. Бо вона на перший погляд наче й нормальна, проте на практиці при зіткненні з іншими гонщикам або об'єктами, починають відбуватися якісь дивні речі (які саме - можете побачити у моєму відео).
- Також особисто мені хочеться, щоб додали більшу кількість трас, можливо, з якимось інроладнимми особливостями, як наприклад повна зміна гравітації, або місця де треба більше літати за допомогою ракетного двигуна у машині.
- Було б прикольно побачити кілька фішок з Mario Kart, як наприклад всілякі бустери та штуки за допомогою яких можна трохи зашкодити суперникам.
- Ну і також хочеться щоб зробили щось із цим матчмейкінгом, бо після срібного рангу реально дуже важко займати перші місця, щоб качати свій ранг.
Fortnite Festival
Суть режиму Fortnite Festival можна пояснити таким словосполученням – “Guitar Hero у Fortnite”.
Для тих хто не в курсі що то таке, то це ритм режим, у якому вам треба під такт музики натискати на одну з чотирьох або п'ятьох клавіш. Головною ціллю режиму є якомога ідеальніше попадання у ноти.
Ви можете обирати на якому інструменті будете грати – і від цього буде залежати важкість вашої катки. Інструментів чотири – бас гітара, акустична гітара, мікрофон та барабани. Ну і по класиці Фортнайту, на них у вас є скіни, які коштують не те щоб дешево.
Ну і щодо музики, то тут досить непоганий її вибір, який частково змінюється кожного дня. Тут є такі відомі виконавці як Weeknd, Lady Gaga або ж Weezer (який особисто мені відомий по тому самому мему). У вас є можливість купити ці самі Jam треки, щоб обирати їх у Fortnite Festival на постійній основі, а також використовувати як окрему емоцію як у батл роялі, так і в режимі Jam Stage.
Він представляє з себе велике лобі, в якому ви та інші люди можете використовувати ці самі емоції з Jam треків (які представляють з себе гру на цих самих чотирьох інструментах) та комбінувати їх між собою. Наприклад ви можете грати реміксований трек з лобі оригінального Фортнайту, а хтось інший – співати під нього текст із Blinding Lights. Досить угарна тема.
Особисто мені Fortnite Festival зайшов, бо я люблю ритм ігри. Але це на легкій, середній важкості. Бо починаючи з харду особисто для мене грати взагалі нереально.
Що б мені хотілося змінити в цьому режимі?
- Це додати можливість створювати свої треки, можливо за допомогою якогось вбудованого в гру інструмента типу спрощеного FL Studio.
- А також пофіксити ціни на інструменти, бо 1500 вбаксів за довбаний інструмент з черепашками Нінджя – це, як на мене, повний перебор. Вони виглядають прикольно, але точно не на свої гроші.
А що ви думаєте про ці режими? Обрали в який будете грати першим, або ви вже грали в них? Якщо так, то який з режимів ваш улюблений? Можете написати про це у коментарях!
Топ коментарі (0)