Куток

Обкладинка для допису Том Хендерсон розповів, що та хто, насправді стоїть за кризою розробки Xdefiant
DenPhoenix
DenPhoenix

Додано

Том Хендерсон розповів, що та хто, насправді стоїть за кризою розробки Xdefiant

XDefiant - це багатостраждальний шутер від Ubisoft, який перебуває зараз вже в довготривалій розробці.

Гру було офіційно анонсовано Ubisoft у липні 2021 року. Раніше шутер називався Tom Clancy's XDefiant, і подій гри повинні були відбуватися навколо фракцій з ігор серії. Але згодом Ubisoft відмовились від всесвіту Тома Кленсі, і в ній буде представлена тематика з інших франшиз Ubisoft.

Ubisoft планувала випустити гру на початку-середині жовтня 2023, але після бета-тесту вони вирішили відкласти гру на невизначений термін.

Формально шутер повинен стати головним конкурентом Call of Duty.


На минулих вихідних, Хендерсон вже випустив матеріал про стан гри.

За ним: відповідно до звіту Ubisoft про доходи за 3 квартал 2024 року, XDefiant планується випустити до кінця 4 кварталу 2024 року (31 березня 2024 року). За його джерелами в Ubisoft, XDefiant планували випустити протягом останнього тижня лютого.

До цього я написав, що гра повинна стати конкурентом Call of Duty, і на жаль керівники розробки XDefiant більше намагаються скопіювати Call of Duty, а ніж створити власну гру. Ця проблема стала причиною певного розладу в команді.

Але за його словами гра не під загрозою скасування, а розробка все ще триває звичайним темпом. І в поточному плані у них зараз, провести ще одну велику відкриту публічну тестову сесію.

Згодом виконавчий продюсер гри Марк Рубіо, відреагував на статтю та пообіцяв надати оновлення щодо стану гри. А також написав, що затримка сталася через «серйозні технічні проблеми», пов’язані з мережевим кодом гри(Марк про це вже писав в листопаді 2023)

Згодом відбувся великий витік контенту гри. Перший BattlePass, повинен містити 50 рівнів і коштуватиме близько 10 доларів. А тематики сезонів будуть такими:

  • 1 сезон: Rainbow Six
  • 2 сезон: Far Cry: New Dawn
  • 3 сезон: Assassin's Creed
  • 4 сезон: Ghost Recon

Вчора Том Хендерсон виклав більш загальний матеріал про розробку Xdefiant.

За словами Тома, недоліки XDefiant походять від кількох керівників і директорів проєкту. Переважна більшість команди називає їх "The Boys Club".

Спочатку так називали кількох обраних осіб, які створювали постійні проблеми для розробки гри, і цей термін був колективно погоджений членами команди.

Але через кілька років ця група зросла до приблизно десятка чоловіків і жінок. Ця група є причиною пропущених термінів, криз, токсичного робочого середовища та кількох людей, які залишили проєкт.

Основні проблеми від клубу почались, коли вони відійшли від бренду «Tom Clancy». Це стало причиною переносу гри, і хоча вона означала більше свободи для розробки проєкту, "Boys Club" почав вносити непотрібні зміни, що вплинуло на термін розробки гри.

Згодом справи пішли настільки погано, що токсична робоча культура XDefiant та "The Boys Club" стали відомі іншим студіям Ubisoft.

Проблема "The Boys Club" полягає не в тому, що менеджери чи директори вказують розробникам, що робити - а у відсутності робочої етики та неприємній поведінці.

«Один із учасників не має досвіду проєктування чи досвіду роботи з людьми, і йому було надано директорські повноваження через особисту дружбу», — повідомило одне джерело Хендерсона. На команду розробників покладено обов’язки, що виходять за їх межі, їм наказано працювати наднормово, щоб виконати завдання. Їх пропозиції часто відмахують, коли вони не збігаються з думкою вищого керівництва. Було багато випадків, коли люди плакали та мали психічні зриви.

"The Boys Club" — це закрита група захищених осіб, які вважають себе кращими за всіх і роблять, що їм заманеться, без будь-яких наслідків», — сказав один із розробників, що працює над проєктом.

Наприкінці 2023 року команда XDefiant зіткнулася з величезною перешкодою з мережевим кодом гри. Я вказував вище, що про це писав Марк Рубін. За словами людей, які працюють над проєктом, ця проблема була відома роками, і її можна було б уникнути, якби керівництво прислухалося до решти команди. Але оскільки пропозиції надходили не з їхньої бульбашки/клубу — поради завжди ігнорувалися.

Інша проблема, це гонитва за Call of Duty. "The Boys Club" хочуть обігнати відому серії шутерів, і в той ж час - постійно у неї щось копіюють за стилем.

Часто вони заставляють додати якісь нові функції, які насправді не впливають на гру, і згодом їх вирізають. Береться якийсь елемент з Call of Duty, після чого розробникам дають завдання відтворити це у XDefiant. Потім "Клуб" наказує це вирізати. Бувають випадки, коли контент від простих розробників постійно вирізають через те, що він недостатньо «COD».

Як зазначено в попередньому матеріалі Хендерсона, XDefiant наразі не скасовано. Після вдалого за обсягом гравців тестування, популярності гри та великої фан-бази, Ubisoft сподівається, що гра може стати безкоштовним хітом, який вони хочуть створити вже протягом багатьох років.

Топ коментарі (0)

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!