Аналітики AppMagic повідомляють, що мобільна гра Honkai: Star Rail від miHoYo заробила $6,3 млн за перші 24 години після релізу та понад $32 млн за перші шість днів. Це вражаюче досягнення перевершує перший день продажів гри Genshin Impact, яка заробила $4,6 млн на iOS та Android за 24 години після релізу та $31,8 млн за наступні шість днів.
Більшість доходів Honkai: Star Rail надійшла з Китаю (39%), далі йдуть Японія (22%), США (15%) і Південна Корея (6%). Наприкінці квітня аналітик Niko Partners Даніель Ахмад повідомив, що в перший день гру завантажили понад 20 мільйонів разів. На Китай припало 27% цих завантажень, на США - 12%, на Японію - 7%.
Honkai: Star Rail доступна як на ПК, так і на смартфонах, а також планується реліз для консолі PlayStation, хоча точна дата ще не оголошена. Високі початкові показники гри підкреслюють подальший успіх miHoYo в ігровій індустрії.
Топ коментарі (2)
Якщо росія не є їх, навіть топ-3 ринком збуту, то навіщо вони продовжують там працювати? Китайці, китайці...
Та їм, мабуть, байдуже з ким працювати, аби гроші.