Нещодавно, у соціальних мережах піднялася нова хвиля постів від різних розробників і компаній на тему використання дешевого, але сильно дратуючого гравців інструменту левел дизайну. Мова йде про жовту фарбу, якою зазвичай вказують необхідний напрямок руху, або різноманітні точки інтересу.
Майже кожен геймер в останні роки, ймовірно, стикався з феноменом жовтої фарби. У багатьох сучасних ААА-іграх, якщо щось у середовищі має жовтий колір, це, як правило, візуальна підказка, яка дає гравцеві зрозуміти, що він може з ним взаємодіяти.
Цей тип вказівника напрямку в грі особливо поширений в іграх Naughty Dog і, вочевидь, потрапив у майбутній ремейк Resident Evil 4, де він зіткнувся з вірусною критикою в Twitter.
За словами розробників, рішення додати такі речі, як жовта фарба та інші дуже очевидні вказівники, часто є результатом невдалого ігрового тестування. Чет Фалішек, який працював над Left 4 Dead, пожартував: "Хтось ніколи не сидів на спостережуваному ігровому тесті..."
Дизайнер Ubisoft @AgentDeli написав: "Або це, або "світіння", і я обіцяю вам, що коли ми, розробники ігор, бачимо ігрові тести, люди пропускають екологічно реалістичні реквізити. Якщо ви, хлопці, не хочете, щоб кожного разу, коли ви входите в кімнату, з'являлася кнопка, що підказує "подивитися на здобич", навчіться жити з жовтими позначками!".
На даний момент розробники ігор здебільшого дотримуються позиції, що очевидні підказки є необхідністю в сучасних іграх, в той час, як інші задаються питанням, чи не існує більш тонкого способу повідомити гравцям, з чим вони можуть взаємодіяти на певному рівні.
А чи зустрічалися вам подібні "геніальні" рішення? Ви можете розповісти про вашу знахідку жовтої фарби в іграх. Було б дуже цікаво почитати.
Топ коментарі (3)
А це ж реально так і є 😅 Я в багатьох іграх зустрічав подібне.
Приклад з браузером - те, чого світ іноді потребує ))
Щось не пам'ятаю такого в іграх від FromSoftware, у Gothic чи Arx Fatalis, та багатьох інших. Може, розробникам спробувати припустити, що геймери спроможні розібратися самостійно?