Фредерік Олсон, творчий керівник FrictionalGames розповів про майбутній проєкт.
Гра матиме три рівні складності легкий, нормальний та складний. На різних рівнях складності змінюється не тільки баланс противників, також на більш легкому рівні буде збільшено кількість предметів а також точок збереження, оскільки гра зберігатиметься у спеціальних місцях на кшталт Resident Evil. Відповідно на важчих рівнях цього всього буде менше.
Розробники рекомендують грати на нормальному рівні, оскільки він найбільше збалансований, хоча зізнаються що їх фаворит всеж складний.
Після релізу також буде додане оновлення з гардкорним модом та можливістю налаштувати різні параметри складності під себе.
Спавн предметів повністю рандомний, навіть сюжетно необхідні речі будуть лежати завжди в різних місцях. Також паролі постійно мінятимуться, тому не вийде підглянути десь в інтернеті аби пройти далі.
Також це на думку творців має надати гравцяв стимул до повторного проходження, бо необхідні предмети можна отримати набагато раніше.
Монстр не заскриптований. Він реагує на дії гравця та рівень шуму. Відповідно підірвавши гранатою двері або простреливши замок щоб пройти далі ви збільшуєте ймовірність пояи почвари. Освітлення допоможе його відігнати, але наприклад динамо ліхтарик при постійному використанні навпаки створюатиме додатковий рівень шуму.
Сама гра має вийде 6 червня на PC, PS4 і 5, Xbox One і Series X|S та в день релізу буде доступна в Game Pass. В Steam також вже є доступне демо, тому ви вже можете помацати якою приблизно буде гра.
Топ коментарі (0)