Це не дуже допомагає.
На недолугі спроби студії у діалог з гравцями звернув увагу блогер JuiceHead. Він опублікував кілька скріншотів з відповідями від служби технічної підтримки Bethesda.
На закид одного з гравців про те, що Starfield нудна і репетативна, розробник відповів, що у грі можна "стріляти, літати, добувати ресурси і збирати лут".
На відгук про велику кількість екранів завантаження представник Bethesda запропонував "подумати про кількість процедурно згенерованих даних, які необхідні для геймплею, і бездоганно завантажуються за три секунди".
А на коментар про купу порожніх планет у грі розробники написали, що "так було задумано і це зовсім не нудно, бо коли астронавти висадилися на Місяці, там теж нічого не було, але вони не нудьгували".
До кожної своєї відповіді служба підтримки Bethesda додавала, що "від прокачки персонажа і рішень гравця серйозно залежатиме фінал проходження", а також радила гравцям створити персонажа з іншими характеристиками, щоб Starfield "відчувалася як зовсім інша гра".
Зараз у Starfield в Steam змішані відгуки з 69% позитивних рецензій.
Раніше ми публікували матеріал з відгуками про Starfield від українських користувачів Steam.
Топ коментарі (2)
Можливо, хоча це не точно, розробники планували Starfield, місцями як медитативну гру, чи симулятор ходьби, щось на подобі Death Stranding. Зрозуміло, що в грі можна знайти купу недоліків, але з іншого боку, часто самі люди не знають чого хочуть. Ось наприклад коли вийшла перша частина "шедевральної" серії Dead space, а за нею друга, свого часу її не оцінили, вкладені в неї зусилля розробників не окупились. А там якість всіх елементів гри неймовірно велика. Інформація для роздумів.