Про це повідомляє німецький сайт Gamestar.
За даними видання, спершу Embracer намагався продати студію разом з правами на торговельну марку ELEX, а коли це не вдалося, почав звільняти співробітників. За словами джерел, близьких до студії, зараз Piranha Bytes існує лише на папері, тому що німецькі закони не дозволяють швидко всіх звільнити.
Сайт студії фактично припинив своє існування, на YouTube-каналі відео не виходили з листопада, а з порталу Міністерства економіки й захисту клімату Німеччини (BMWK), яке зокрема видає субсидії на розробку ігор, зник проєкт WIKI6, який наче як був ELEX 3.
Можливо, Embracer продовжить використовувати бренд Piranha Bytes, але студії у її колишньому вигляді вже не існуватиме.
На розробку ремейку першої Gothic закриття студії не вплине, тому що грою займається іспанська команда Alkimia Interactive без прямої участі Piranha Bytes.
Ні Embracer, ні THQ Nordic поки не коментують ці чутки.
Piranha Bytes - німецька ігрова студія, яка була заснована у 1997 році. Вона створила рольові серії Gothic, Risen і ELEX.
З літа минулого року Embracer Group проводить масштабну реструктуризацію бізнесу після зриву угоди на 2 мільярди доларів. Холдинг вже звільнив більше 900 співробітників і закрив кілька студій.
Найстаріші коментарі (4)
Сумно, але очікувано, якщо це правда. Клепати рескіни Готіки стільки років поспіль... Навіть Тодд в чомусь був скромніший))
Пішла епоха...
Це сумно... Бо мені подобається підхід Piranha Bytes до створення ігор, хоч вони і роблять схожі проєкти, та проводити час в їх світах завжди цікаво та приємно)
Piranha Bytes є дуже наочним прикладом стагнації. Чи скоріш навіть деградації, бо на мою думку вони так і не змогли зробити щось рівня другої Готіки. Не краще, а хоча б більш менш таке саме. Вони не розвивали те, що в них добре виходило, як це робили Larian та не пробували чогось нового як CD projekt. Навіть Spiders малесенькими кроками, але робили кожну наступну гру трішечки краще.
Колись, можливо, для мене це і було б сумною новиною, але точно не зараз.