Куток

Обкладинка для допису Генеральний директор Epic Games прокоментував нещодавні звільнення в компанії
Londu для Редакція

Додано

Генеральний директор Epic Games прокоментував нещодавні звільнення в компанії

За його словами, це був "необхідний крок для виживання".

Таку заяву Тім Свіні зробив на щорічній конференції, присвяченій Unreal Engine. Він додав, що рішення про звільнення було прийнято, щоб "в компанії не закінчилися гроші, поки ми будуємо метавсесвіт". Також генеральний директор зазначив, що про нестабільний економічний стан Epic Games дізналися приблизно за 10 тижнів до анонсу масових скорочень співробітників.

Нагадаємо, що в кінці вересня Epic Games повідомила про звільнення 16% своїх працівників. За словами Тіма Свіні, таке рішення стало наслідком того, що протягом деякого часу компанія витрачає набагато більше грошей, ніж заробляє. Генеральний директор не став коментувати, як саме Epic Games довели до такого стану.

Топ коментарі (9)

Звернути
 
rodan profile image
Rodan

Хтось мені пояснить, нащо деяким компаніям ці метавсесвіти? Це я вже "старий" і не розумію чи це просто у них там якісь таргани в голові?

Звернути
 
londu profile image
Londu

Та, нову іграшку собі знайшли, яка себе не дуже окупає поки. Он Фейсбук (мета) теж багато грошей вклала в це, а шось зайшло не дуже

Звернути
 
rodan profile image
Rodan

Я просто, навіть на етапі концепції чи ідеї, не розумію, нащо цей метавсесвіт потрібен 🤷‍♂️

Звернути
 
__33d114ed71f67 profile image
fishkuzn

Якраз читаю другу книжку Шраєра "Press reset", як Епіки взяли основних розробників Kingdoms of Amalur: Reckoning після закриття їхньої студії, створила їм нову та через 8 місяців закрили.
Контора підарасів, шо тут візьмеш.

Звернути
 
londu profile image
Londu

До речі, як книга? Першу читав , то сподобалась. А стосовно другої сумніви. Якщо там вся книга являє собою скарги розробників на погані корпорації, то не дуже хочеться таке читати

Звернути
 
__33d114ed71f67 profile image
fishkuzn

Друга взагалі супер. Я особливо не пам'ятаю першу, але в другій книжці історії різних студій та людей ледь не хронологічно розставлені та пов'язані між собою і так читати стає в рази цікавіше, ніж коли це просто збірник байок.
Багато ексклюзивного контенту, дуже цікаві історії про те, як працювали відомі та не дуже студії раніше, хто як прийшов на цю роботу, як індустрія плавно переходила від класичної розробки класичних ігор, де був класичний великий видавець до кікстартеру та індюшатіни.
Коментарі розробників просто описують свої спогади та події тих часів, По-іншому дивишся на індустрію, коли читаєш ці всі випадки, коли твою студію можуть закрити ледь не кожного дня або тебе звільнити/скоротити.
З "поганих корпорацій" тут тільки Дісней та ЕА, але вони завжди підарасами були + один політик, що також не дивина.
Я почав читати 5 жовтня і вже лишився останній розділ, шкодую, що так швидко вклав.

Тред Тред
 
londu profile image
Londu

Зрозумів. Тоді треба брати. Якраз хотів закуп у Мальопуса зробити

Звернути
 
denphoenix profile image
DenPhoenix

Головне, щоб менше китайцям продавались

Звернути
 
londu profile image
Londu

хитра схема. Майкрософт всіх купує, шоб потім продатися китайцям

Куток

Підписуйтеся на наші соціальні мережі:
Telegram
Twitter
Facebook


Тепер у нас також є Youtube канал!