Віримо.
У співзасновника і генерального директора Ubisoft Іва Гіймо спитали, чому компанія вирішила продавали Skull and Bones за 70 доларів, а не перевести її на умовно-безкоштовну модель, що більше б пасувало сервісній грі і дозволило б розширити користувацьку базу.
Гіймо відповів, що все через великий масштаб Skull and Bones. За його словами, люди навіть не уявляють, наскільки велика і наповнена контентом ця гра. Це вже не ААА, це АААА-гра.
До 11 лютого проходить відкрита бета Skull and Bones, так що кожен бажаючий може особисто доторкнутися до усіх чотирьох "А".
Реліз Skull and Bones відбудеться 16 лютого.
За даними Тома Гендерсона, на розробку Skull and Bones витратили близько 200 мільйонів доларів і Ubisoft вже навіть не сподівається повернути ці гроші. Численні переноси гри пов'язані з постійною зміною бачення гри.
Топ коментарі (3)
Одному мені здається дивним, що ми не враховуємо регіональні ціни і постійно зазираємо на вестернів, як там вони оцінюють прайс в 70$ / 60€ за стандартне видання... У нас наприклад гра коштує 35$ та 52$ за делюкс відповідно по курсу... при тому, що ігроробам все ж платять в баксах, як і вони свої податки і рахунки... Скільки взагалі для українця норм платити за ігри, враховуючи, що інші конкурентні розваги при тому ж рівні доходів менш доступні? Боулінг - 5$ люд/год, кіно - 2-3 $/год, лазертаг - 9$ люд/год, похід в паб - 8$ люд/год... ігри 0-2 $/год
Конкретно ця гра, вона просто не шедевр і навіть не хороша. Все ж на смак і коллір... але коли вже говоримо про ціни
Ubisoft взагалі не слід платити, поки не почнуть робити нормальні ігри.
Нехай звикають що їх ігри нікому "не належать".
😂😂😂