Вона працюватиме над пригодницькою грою.
Генеральний директор Giant Skull Стіг Асмуссен покинув Respawn Entertainment у вересні 2023 року. У минулому він також працював у Sony Santa Monica, де був арт-директором God of War II та геймдиректором God of War III.
Штаб-квартира новоствореної студії знаходиться в Лос-Анджелесі, але розробники працюватимуть віддалено.
Разом з Асмуссеном у Giant Skull перейшли декілька розробників, які теж працювали над серією Star Wars Jedi. Зокрема, технічним директором став Джон Карр, а директором з дизайну – Джефф Магерс.
Посаду арт-директора обіймає Патрік Мерфі, резюме якого включає роботу над Fortnite і Valorant. Головний продюсер студії Лорен МакЛемор також займалася розробкою Fortnite. Браян Кемпбелл, один із засновників команди Fortnite в Epic Games, став режисером анімації, а операційним та фінансовим директором – Ентоні Скотт, який був одним з керівників Rocksteady Studios.
Першим проєктом Giant Skull стане однокористувацький пригодницький ААА-екшен. Гру розробляють на рушії Unreal Engine 5.
Топ коментарі (1)
Останні роки, дуже часто бачу схожі новини. Було б дуже круто побачити статтю, в якій розповідається про такі колективи, засновані колишніми працівниками, колись із колись гарних студій та їх успіхи... Чи не успіхи.