Про нього просто забули.
Оббе Вермей, який був технічним директором Rockstar з 1995 до 2009 року, розповів у себе в твіттері, як в GTA 3 з'явився Місяць, розмір якого можна було змінювати пострілом зі снайперської гвинтівки.
Історія проста. Оббе отримав від художників текстуру Місяця, помістив її на небо і запрограмував, щоб супутник з'являвся тільки вночі. Через кілька днів до нього звернулося кілька художників, які не могли вирішити, якого розміру має бути Місяць. Одні хотіли, щоб він був меншим і реалістичнішим, а інші наполягали на кінематографічному варіанті з великим Місяцем.
Вирішити це питання швидко не вдалося, тож Оббе запропонував зробити його розмір змінним, щоб художники подумали і повідомили йому остаточне рішення. В той час він якраз працював над снайперською гвинтівкою, тож і зробив зміну розміру Місяця через снайперський постріл. Було три розміри: малий, середній і великий.
Художники так і не повідомили про своє рішення, тож Оббе просто залишив все як є в релізній версії GTA 3.
Останні коментарі (0)