Збірка вже доступна на Xbox One, Xbox Series, PS4 і PS5.
На транcляції Xbox Partner Preview анонсували S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone Trilogy. Збірка включає три оригінальні гри серії: S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля, S.T.A.L.K.E.R.: Чисте небо і S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті.
Портом займалася польська студія Mataboo. Розробники повністю переробили систему керування, прицілювання і інтерфейс для консолей.
Цього року вийде патч, який покращить графіку ігор на Xbox Series (і вочевидь на PS5). Також пізніше додадуть підтримку модів.
Топ коментарі (15)
За 650 гривень точно візьму на пс, так і не пройшов повністю
PS: посилання кому потрібно
о
Тільки помітив, що GSC залишили посилання на руснявий стор..
Ось нормальне)
???
все в гривнах
Ціну підняли
Очевидно, шо помилилися з ціною початково, бо і трилогія заголом, і кожна окрема гра коштували 650 грн
а в мене є диск з мануалом та інструкцією і мапою "зова припяти". і це за 150 гривень
А можна тепер якийсь ремастер для ПК? Бо в мене і так достатньо ігор, перед проходженням яких, треба зайнятись жорстким гей-мерським сексом, щоб усе працювало та й бажано без старих багів.
(Зараз готуюсь до великого перепроходження DA:O. С останнього пройшло вже років 8. Я навіть не уявляв на скільки багато в ній багів, поломаних скриптів і т.д.)
Я проходив оріджінс кілька років тому. Ставив тільки патч на 4гб, бо без нього текстури ворогів ламалися. А так наче норм все було, хоча після годин чотирьох гри завантаження дуже довгі ставали. Коротше, треба ремастер, да😐
Почитайте опис здібностей, завдань та випадкових зустрічей на англійській вікі.
Всюди ви знайдете примітку, про те, що щось працює неправильно, щось взагалі не працює, щось ламається при деяких умовах і т.д. та посилання на моди, які це виправляють.
Наприклад, якщо бонуси швидкості атаки перевищують якийсь ліміт (аура для боя парною зброєю та аура швидкості від мага як варіант), то швидкість "перезавантажується і стає мінімальною, багато ефектів не справді не працюють, хоч й написані на речах. Багато речей, не лежать на своїх місцях через зламані скрипти.
А про Awakening взагалі мовчу, там дууууже багато проблем і набагато серйозніших. Зламані основні квести й т.д. (Одне з мого улюбленого, це великий меч "Vigilance", в якого перевернута модель, через що персонаж б'є не лезом, а тильним незагостреним боком)
При перших проходженнях теж не бачив жодних проблем, але коли почав поглиблюватись, стало зрозуміло, що розробники дуже поспішали та схоже не мали можливості виправити це все. Здається, її розробляли вже під крилом EA, звідти ж й десятки dlc (смайлик що посміхається та відводе очі)
Тільки говорили, що не на часі, GSC ледь тягнуть другу частину, а тут вже їблись і реліз.
Порт робили поляки зі студії Mataboo. Вкінці відео, зліва унизу, є їх логотип.
У ЧН залишили цей дикий розброс, чи якось це переробили.
Треба подивитись що взагалі зробилии в цій версій, бо співчуваю якщо баланс залишиася таким самими що і на ПК.