Гра стала технічним провалом на всіх рівнях, за словами Алекса Батталії.
Найголовніші проблеми:
Налаштування у грі незрозумілі для пересічного геймера та загалом погано працюють - перемикання режиму рейтрейсингу у Алекса знижувало fps у грі до її повного перезапуску.
Також кнопки у інтерфейсі іноді взагалі переставали працювати.
У грі відсутня підтримка DLSS, а її аналог AMD FSR 2.0 спричиняє ефект розмитої пікселізації з "ґостинґом".
Відома усім ПК-геймерам компіляція шейдерів тут з'являється після кожного запуску гри. Однак Алекс не помітив суттєвого навантаження на процесор під час компіляції.
Через це гра компілює шейдери прямо під час гри, від чого виникає "статтеринг" - гра постійно "підвисає" на долі секунди під час катсцен та геймплею.
Головною проблемою оптимізації Алекс називає неефективне використання процессору. Навіть при мінімальних налаштуваннях флагманський ПК не може забезпечити грі стабільні 60 кадрів за секунду.
У своєму висновку Алекс Батталія заявив, що гра не мала випускатися у такому технічному стані і це найгірший ААА-реліз для ПК у цьому році. Принаймні на даний момент.
Топ коментарі (6)
Почекаю знижку і оптимізацію, якщо завезуть, тоді думаю і візьму, бо перша частина сподобалась
Досі ловлю флешбеки від жаби в канйонах, коли зустрівся із нею вперше...
Я не розумію як раніше продавали ігри на дисках, без сотень щоденних патчів)
якраз через відсутність можливості щоденних патчів розробники були вимушені випускати гру у (о боже) грабельному стані. хоча, наприклад, bloodlines і це не зупинило, але це все ж виключення.
Тоді не було такого конвеєру випуску ігор, не було зоопарку комплектуючих, не було складних технологій. Ігри були простіше в багатьох питаннях.
а як же тлоу на пк?))000